Nou, dat ligt eerder andersom, mijn zijn bloedruk gaat nog steeds omhoog bij het zien van dat springende gedrochtje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is volgens mij de enige die cuall met het grootste gemak over de zeik kan krijgen, dat bedoelde ik meer
Maar genoeg offtopic![]()
![]()
Ik durf me daar niet zo goed te registeren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Doe lekker zelf, Sherlock.![]()
Als je bent ingelogd kun je posts teruglezen door te klikken op het springende gedrocht.![]()
OT: hufters!![]()
En dan vind je dus dat ze niet door een andere mod is geband, maar door Admin Lofbeâh.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Doe lekker zelf, Sherlock.![]()
Als je bent ingelogd kun je posts teruglezen door te klikken op het springende gedrocht.![]()
Petraaquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:31 schreef petraa het volgende:
Pietje puk is een dromer en een vervelia
Volgens mij heb ik jou al helemaal niks gevraagd dus opzoutuhhhhhhquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:01 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Petraa![]()
Ondanks dat dit een Hooliganstopic is gelden hier ook bepaalde grenzen.![]()
![]()
Hoe durf je.![]()
stomme verveliaquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al helemaal niks gevraagd dus opzoutuhhhhhh![]()
![]()
![]()
Show me what you got!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
Is die stomme doos van een Talitha hier al?![]()
Ik heb nog wat in petto voor haar!![]()
Dat duurde even, voordat je hier op je blote knietjes eindelijk eens naar toe kwam schuifelen.quote:
En jij hebt al die tijd hier op me staan wachten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat duurde even, voordat je hier op je blote knietjes eindelijk eens naar toe kwam schuifelen.![]()
Lieve Lita is dus ook een Langzame Lita! Of ben je gewoon een Laffe Lita?![]()
rellebel!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Wat een gerel zeg, ik ben diep onder de indruk. NOT
Lief bangerikje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij hebt al die tijd hier op me staan wachten?![]()
Waar bemoei jij je nou weer mee, Moeder de Gans......quote:Op donderdag 12 april 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
Zo.. geeft er weer één een slapend Hooli-topic een schopje... rellert![]()
Overal, dat weet je tochquote:Op donderdag 12 april 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee, Moeder de Gans......![]()
En wanneer ga jij nou eens rellen...breedbek kikker...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee, Moeder de Gans......![]()
Alsof ik ooit zou gaan zitten zoeken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Trapje zodat Leandra en Veulen niet zo hoeven te zoeken...
APK weet HOOLIGANS wel te vinden denk ik...quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zou gaan zitten zoeken.
Bovendien ga ik geen ruzie maken met Leandra. Das me eer te na zeg.
Schop APK hier maar heen... Dan vind ik hem wel.
Alsof ik hulp nodig heb die topic te vinden kloothommelquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Trapje zodat Leandra en Veulen niet zo hoeven te zoeken...
Ga jij de park checken ofzo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ik hulp nodig heb die topic te vinden kloothommel![]()
Zegge ben ik een knipperlicht ofzo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:01 schreef Ian_Nick het volgende:
APK weet HOOLIGANS wel te vinden denk ik...
Enne, ga eensch naar de SC![]()
Je mag zeker niet meer naar buiten van de verplegers?quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Midden in de nacht zeker?? En dan allemaal van die vunzen als jij tegenkomen??
Dacht ut niet![]()
Nee, ik verkies niet naar buiten te gaan omdat jouw verplegers niet oplettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je mag zeker niet meer naar buiten van de verplegers?
Bedenk eens een eigen flamequote:Op vrijdag 13 april 2007 04:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik verkies niet naar buiten te gaan omdat jouw verplegers niet opletten![]()
Ik ben benieuwd of ik het over 20 jaar met je eens benquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd weet je dat je niet altijd hoeft te flamen![]()
Waarschijnlijk niet, maar mannen zijn altijd wat hardleerser dan vrouwen en hebben wat langer nodig om volwassen te worden hèquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het over 20 jaar met je eens ben![]()
Vandaar dat oudbollige gezeik van je..quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar mannen zijn altijd wat hardleerser dan vrouwen en hebben wat langer nodig om volwassen te worden hè![]()
Oubollig schat... maar dat geeft niet, zulke ouderwetse woorden hoor je ook nog niet te gebruikenquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaar dat oudbollige gezeik van je..
Ik denk ik probeer op jou niveau te blijvenquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oubollig schat... maar dat geeft niet, zulke ouderwetse woorden hoor je ook nog niet te gebruiken![]()
Als je op mijn niveau was gebleven dan had je ook "jouw niveau" gezegdquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk ik probeer op jou niveau te blijven![]()
Kut...quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je op mijn niveau was gebleven dan had je ook "jouw niveau" gezegd![]()
En dat als reactie op een taalnazi-reactiequote:Op vrijdag 13 april 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut...![]()
De HELE dag let ik erop...
Zit ik in HOOLIGANS tegen de übertaalnazi...
Krijg ik dit...
Het boeit nu toch niets meer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat als reactie op een taalnazi-reactie![]()
![]()
je zit je hier erg ongeliefd te maken door een buitengewoon geliefde user aan te vallen....... lekker slim!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:27 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ben je depri ian ???
verplichte euthenasie op jezelf verrichten is voor jou de oplossing![]()
Gaan we in HOOLIGANS verder?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:27 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ben je depri ian ???
verplichte euthenasie op jezelf verrichten is voor jou de oplossing![]()
Kul-argument, wolfjequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
je zit je hier erg ongeliefd te maken door een buitengewoon geliefde user aan te vallen....... lekker slim!![]()
Je bent er al, grafschurftkutnewbie!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
KUN JE ME 1 REDEN NOEMEN WAAROM IK SPECIAAL HIER NAAR TOE ZOU MOETEN GAAN ???
Dit is waar je hoortquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
als jij gek op hem bent ga je toch lekker gebukt staan voor hem ze zeggen alleen de eerste keer doet zeerquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
je zit je hier erg ongeliefd te maken door een buitengewoon geliefde user aan te vallen....... lekker slim!![]()
Je gaat jezelf maar lekker liggen counteren, grafhoer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
als jij gek op hem bent ga je toch lekker gebukt staan voor hem ze zeggen alleen de eerste keer doet zeer
dus ik zou zeggen geniet van hem
en ik val niet aan counter alleen![]()
Tis een grafmanhoerquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat jezelf maar lekker liggen counteren, grafhoer!
dit laat al precies je leeftijd zien denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent er al, grafschurftkutnewbie!
Ik spuug niet op je moeder...
Ik KOTS op je moeder.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:00 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
dit laat al precies je leeftijd zien denk ik
ik zat wel goed he 14 15 whahah
misschien heb ik jouw moeder wel geneukt en dat is iets wat jij niet zeker kunt weten
en datgene wat jij schreeuwt weet ik dat het lucht is wat je schreeuwt![]()
omdat ie het vraagt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
Heel in de verte.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Even serieus, je noemt MIJ 14/15 en zet dan zelf zo'n post?
Weleens van interpunctie gehoord?
jij bent ouder als 20???quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent er al, grafschurftkutnewbie!
Ik spuug niet op je moeder...
Ik KOTS op je moeder.
nu de hoofdletters en leestekens nogquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jij bent ouder als dan 20???
en je verlaagt jezelf tot dit????
echt hier ga ik zelfs wakker van liggen![]()
Ga je d'r van wakker liggen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jij bent ouder als 20???
en je verlaagt jezelf tot dit????
echt hier ga ik zelfs wakker van liggen![]()
hoe heet jouw mama nou???quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent écht een beetje zielig geloof ik.
Hoi schat, wist je al dat we volgens bennie een heftige sexuele relatie hebben? Anaal gesproken dan....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je d'r van wakker liggen?
Da's mooi.
Tsja...... en weer die leestekens en hoofdletters he.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:13 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
hoe heet jouw mama nou???
want misschien is het wel echt zo dat ik haar eerder gehad heb als dan je pappie
ships ik verval meteen weer in men oude gewoontesquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
nu de hoofdletters en leestekens nog
Ga jij eensch heel snel terug naar je eigen land!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:13 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
hoe heet jouw mama nou???
want misschien is het wel echt zo dat ik haar eerder gehad heb als je pappie
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:15 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ships ik verval meteen weer in men MIJN oude gewoontes![]()
Benjola hoopt nog steeds eerdaags te ervaren wat het nou precies inhoud om seks te hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoi schat, wist je al dat we volgens bennie een heftige sexuele relatie hebben? Anaal gesproken dan....
ppfffffffff doe nou niet anders ga ik zo schrijfen jij racistquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga jij eensch heel snel terug naar je eigen land!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:17 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ppfffffffff doe nou niet anders ga ik zo schrijfen schrijven jij racist![]()
Racist?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:17 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ppfffffffff doe nou niet anders ga ik zo schrijfen jij racist![]()
whahaha das een goeiequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Benjola hoopt nog steeds eerdaags te ervaren wat het nou precies inhoud om seks te hebben.
Hij doet voorlopig nog wild fantaseren terwijl hij voorzichtig aan zichzelf zit.
Hey, let eensch op:quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
whahaha das een goeie![]()
weet je wat nou het mooiste is
de mijne smaakt beter
dat zegt tenminste jouw mamma![]()
hee leuk misschien zijn we wel burenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Racist?
Ik woon in Duitsland...
Het lijkt mij dat je als Nederlands doet proberen overkomen.
Je hebt mijn moeder geneukt?
Dan ben je hier klaar.
Terug naar Nederland.
gossie, jij hebt een lekkerder ijsje dan Ian?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
whahaha das een goeie![]()
weet je wat nou het mooiste is
de mijne smaakt beter
dat zegt tenminste jouw mamma![]()
Precies, hij is waarschijnlijk twaalf. Zijn spelling en interpunctie zijn van een zesjarigequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Benjola hoopt nog steeds eerdaags te ervaren wat het nou precies inhoud om seks te hebben.
Hij doet voorlopig nog wild fantaseren terwijl hij voorzichtig aan zichzelf zit.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:20 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
hee leuk misschien zijn we wel buren
in de buurt van kranenburg??
Hey Mokum020!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben in de stemming...nog loosers aanwezig?![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben in de stemming...nog loosers aanwezig?![]()
is dit een schreeuw om hulp ????quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey Mokum020!![]()
BENJOLA niet loser enough for ya?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:23 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
deutsland Deutschland schones faterland
klopt de interpunctie van dit zinnetje wel mootie??quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
gossie, jij hebt een lekkerder ijsje dan Ian?
Ja, die van jou klopt weer niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
klopt de interpunctie van dit zinnetje wel mootie??
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
deutsland Deutschland schones faterland schoenes Vaterland
Je kan echt niets hé?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
klopt de interpunctie van dit zinnetje wel mootie??
is toch 100%quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Drie van de drie woorden verkeerd gespeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |