thanks ... !!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Nicolaas heeft geinsinueerd dat Huub Amanda gelikt hebt... en dat waren ze aan het uitspreken..
Amanda zegt dat het niet gebeurd is en Huub zegt van wel.. was wel grappig
Tuurlijk....Jaap wint de Villa........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:57 schreef Lipsch het volgende:
[..]
alléén onder huwelijkse voorwaarden, zegt Cora
Volgens mij kent hij haar via internet, en heeft hij haar real life ontmoet toen hij voor de screening kwam en in het bungalowpark van haar familie logeerde.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:57 schreef FdW het volgende:
Wakker worden allemaal.
Jaap heeft in het begin zelf verteld dat hij Cora kent vanwege haar baan voor DVK!!!
Dat is toch die Jaap die 40 jaar op zolder vastgebonden heeft gezeten nadat hij na 3 weken en een megaduur huwelijksfeest zijn verdere leven met Cora besloot te gaan delen? SLECHT PLAN, JAAP!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Man verstopt zich veertig jaar lang op zolderkamertje
Gepubliceerd op: 10-4-2007 @ 17:20 - Bron: Zoom.in
Een man uit de Oekraïne kwam verschool zich veertig jaar lang in de zolder van zijn huis. Zijn vrouw hield zijn bestaan geheim.
Ik moet aan Jaap en Cora denken............... ben ik vreemd ?
Door dat te denken of zomaar een losse vraag?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Een man uit de Oekraïne kwam verschool zich veertig jaar lang in de zolder van zijn huis. Zijn vrouw hield zijn bestaan geheim.
40 jaar is lang - je bent een beetje vreemd, maar wel ......quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Die krijgt Billie never nooit te zien hoor..........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda's oordeel over Cora : "Ze is leuk en heeft hele grote jetzers"
Tja, vraag ik me ook af... de vrouwen staan immers voor hem in de rijquote:Op woensdag 11 april 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft Japio nou niet zoiets van...
Krijg de grafgriep CORA!
Oh ja...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, vraag ik me ook af... de vrouwen staan immers voor hem in de rij![]()
Ja, waarom een alcoholbeperking voor Hupert? Als Tas een drupje teveel op heeft kan ik weer naar de kompjoetersjop voor een nieuw setje speakers omdat alle konussen gescheurd zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Als DGK afgelopen is moeten we met zijn allen maar eens langs de oorarts volgens mij zijn we minstens 30% van ons gehoor kwijt
Dan is niet alleen overbodig voor de kijkers, maar ook overbodig voor de redaktie...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft Japio nou niet zoiets van...
Krijg de grafgriep CORA!
"Ze vond mijn pak mooi!"quote:Op woensdag 11 april 2007 01:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap weet écht niets te verzinnen wat hij nog meer zou kunnen vertellen aan de anderen.
"Ik heb haar het huis laten zien en gevraagd hoe het met sporten ging"quote:Op woensdag 11 april 2007 01:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap weet écht niets te verzinnen wat hij nog meer zou kunnen vertellen aan de anderen.
Is ze dus iig geen golddigger.... maar die camping van Paps en Mams zal ook wel eea waard zijn.... verstandig meisje dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk....Jaap wint de Villa........![]()
DIT dacht ik dusquote:Op woensdag 11 april 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch die Jaap die 40 jaar op zolder vastgebonden heeft gezeten nadat hij na 3 weken en een megaduur huwelijksfeest zijn verdere leven met Cora besloot te gaan delen? SLECHT PLAN, JAAP!
En Cora had nog wel verteld dat hij nu echt moest vlammen zoals hij vroeger altijd deed en ook bij de screening had gedaan. (Waarop Japio antwoordde dat hij een enorme hekel had aan Natasia)quote:Op woensdag 11 april 2007 01:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:00 schreef Lipsch het volgende:
[..]
40 jaar is lang - je bent een beetje vreemd, maar wel ......
Het kwam gewoon in me opquote:Op woensdag 11 april 2007 01:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Door dat te denken of zomaar een losse vraag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |