Ik zie net Cora pas weg rijden...dus wat klaag je?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:27 schreef Prosac het volgende:
WTF.. we zijn 5 minuten verder Jaap zit ineens een brief te tikken en Amanda, Eric en Huub staan zomaar in kantoor![]()
Ze hebben nog niet eens een linnen uitzet!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel ouderwets.... heeft hij haar eigenlijk al gevraagd of zijn ze nou nog steeds niet verloofd??![]()
De gouden kooi vorig jaar op al opgenomen???quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
Wel opmerkelijk dat ze in 3 minuten tijd ineens op een andere locatie zijn...
Para ?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De gouden kooi vorig jaar op al opgenomen???![]()
Precies. Ik zag Nicolaas in de sauna zitten, dus ik loop zo`n 5 maanden achterquote:Op woensdag 11 april 2007 01:29 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zie net Cora pas weg rijden...dus wat klaag je?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Precies. Ik zag Nicolaas in de sauna zitten, dus ik loop zo`n 5 maanden achter
moet je gewoon wat vaker F5'en, dan zit je bovenop de LIVE ACTIONquote:Op woensdag 11 april 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al op het huwelijk van Jaap geweestquote:
Shit....Nena trapt Para....quote:Op woensdag 11 april 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Problemen met streamsquote:Op woensdag 11 april 2007 01:32 schreef r3gi3boy het volgende:
w00t kutredactie kapt echt ALLES af?? Nu ook het gesprek dat jaap wil gaan voeren in de private. Het begint met: Hoooiiii, ik heb 150 punte.........MUTE
Je loopt achter, ze zijn al gescheiden. Vrij snel na de eerste baby ........quote:Op woensdag 11 april 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al op het huwelijk van Jaap geweest![]()
fukking newbee fout
![]()
ja die kennen we nou wel? Het ging over het feit dat er gemute werd, niet dat de stream vastliepquote:
Kraamvisite was ook leuk, mooi meisje hebben ze gekregenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al op het huwelijk van Jaap geweest![]()
Das meestal als ze met achter bellen.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja die kennen we nou wel? Het ging over het feit dat er gemute werd, niet dat de stream vastliep
Leuke naam ook....Viandelquote:Op woensdag 11 april 2007 01:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kraamvisite was ook leuk, mooi meisje hebben ze gekregen
Ik wilde je held zijn en je helpenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja die kennen we nou wel? Het ging over het feit dat er gemute werd, niet dat de stream vastliep
Viandel zit nu te snuiven in de Jimmyquote:
Op de plee ????quote:Op woensdag 11 april 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben even mijn mond spoelen en meteen is dat zuipfestijn over!?
Vervanger voor Bartje?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric slijmt zich in bij Jaap
Ik hoorde dat ze zwanger was van die ene frikandel, hoe heet hij ook alweer?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Viandel zit nu te snuiven in de Jimmy
Rattenkindje ( kleinkind van Netty)quote:Op woensdag 11 april 2007 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zwanger was van die ene frikandel, hoe heet hij ook alweer?
Met Crackie....de zoon van Para en Dellie?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Viandel zit nu te snuiven in de Jimmy
En de oorverdovende fluittoon die ze nalaat dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:39 schreef Mika25 het volgende:
Kijk zo hoort het.
Nicolaas praat over z`n huwelijk met Jaap en Eric probeert er doorheen te bleren, Nicolaas gaat gewoon verder en negeert Eric. Eric houdt vervolgens z`n bek
Zouden ze ook eens met Natasja doen. Gewoon negeren als ze ergens doorheen schreeuwt...
Je kunt toch ook wel netjes pisnicht zeggen?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef Rudieh het volgende:
jezus christus...die Eric...zeik-flikker
Jaap?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zelfs in zn badjas is hij lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |