quote:Op woensdag 11 april 2007 01:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mwo,daws wheel zwout ... zegt Eric die met zijn neus tussen de borsten van Amanda wordt geklemd. ... en dan stoppen mijn streams
hahaha dat is de eerste keer in mijn leven dat ik om Eric moest lachenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mwo,daws wheel zwout ...
Hier ook streams weg, Cora heeft 'achter' alles kort en klein gelsagenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mwo,daws wheel zwout ... zegt Eric die met zijn neus tussen de borsten van Amanda wordt geklemd. ... en dan stoppen mijn streams
Overal hoor.....hier ookquote:Op woensdag 11 april 2007 01:22 schreef carpediem23 het volgende:
Klote streams bij VOL
Zag ik het maar! Ik zie ook niks meer GVD.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:21 schreef farceman het volgende:
Zo mooi om te zien hoe die nuchtere kut Brian zijn liefje dronken dingen ziet doen die hij liever niet ziet !
hoop dat Huub Amanda gaat scoren
ditoquote:Op woensdag 11 april 2007 01:22 schreef Prosac het volgende:
ik heb een loop.. Amanda die aftelt bij Eric
Ben je mal die liggen momenteel te krikken met een andere snolquote:Op woensdag 11 april 2007 01:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
De exen van Amanda zullen wel weer nagelbijtend voor de streams zitten ....
Kijk in topic: problemen met de streams................ user ACH is mn heldquote:Op woensdag 11 april 2007 01:24 schreef r3gi3boy het volgende:
wie is vanavond de held die wel werkende streams heeft ( en ons meteen de link even paast) ??
En ook haast geen ratfans.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:23 schreef Mika25 het volgende:
Iemand al opgevallen dat er hier al zo`n 3 uur lang geen Jaap-fans waargenomen zijn?
Heel ouderwets.... heeft hij haar eigenlijk al gevraagd of zijn ze nou nog steeds niet verloofd??quote:Op woensdag 11 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Gaan Jaap en Cora de bruiloft trouwens plannen via brieven? Dat is toch....... tsja...... wat is het eigenlijk.
(jaap boert er weer lustig op los)
Jij bent wel een romantisch en rustig type he...je ergert je flink...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Gaan Jaap en Cora de bruiloft trouwens plannen via brieven? Dat is toch....... tsja...... wat is het eigenlijk.
(jaap boert er weer lustig op los)
Een linkje is wel handigquote:Op woensdag 11 april 2007 01:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk in topic: problemen met de streams................ user ACH is mn held![]()
Dat komt als Jaap weer punten heeft!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel ouderwets.... heeft hij haar eigenlijk al gevraagd of zijn ze nou nog steeds niet verloofd??![]()
Juistquote:Op woensdag 11 april 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij worden we mega bedonderd op de streams. Streams zijn een aantal seconden weg en ineens is iedereen naar het kantoor en zit Japio al achter de PC. Hier klopt iets helemaal niet !!!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij bent wel een romantisch en rustig type he...je ergert je flink...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |