Ik zie net Cora pas weg rijden...dus wat klaag je?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:27 schreef Prosac het volgende:
WTF.. we zijn 5 minuten verder Jaap zit ineens een brief te tikken en Amanda, Eric en Huub staan zomaar in kantoor![]()
Ze hebben nog niet eens een linnen uitzet!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel ouderwets.... heeft hij haar eigenlijk al gevraagd of zijn ze nou nog steeds niet verloofd??![]()
De gouden kooi vorig jaar op al opgenomen???quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
Wel opmerkelijk dat ze in 3 minuten tijd ineens op een andere locatie zijn...
Para ?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De gouden kooi vorig jaar op al opgenomen???![]()
Precies. Ik zag Nicolaas in de sauna zitten, dus ik loop zo`n 5 maanden achterquote:Op woensdag 11 april 2007 01:29 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zie net Cora pas weg rijden...dus wat klaag je?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Precies. Ik zag Nicolaas in de sauna zitten, dus ik loop zo`n 5 maanden achter
moet je gewoon wat vaker F5'en, dan zit je bovenop de LIVE ACTIONquote:Op woensdag 11 april 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al op het huwelijk van Jaap geweestquote:
Shit....Nena trapt Para....quote:Op woensdag 11 april 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Problemen met streamsquote:Op woensdag 11 april 2007 01:32 schreef r3gi3boy het volgende:
w00t kutredactie kapt echt ALLES af?? Nu ook het gesprek dat jaap wil gaan voeren in de private. Het begint met: Hoooiiii, ik heb 150 punte.........MUTE
Je loopt achter, ze zijn al gescheiden. Vrij snel na de eerste baby ........quote:Op woensdag 11 april 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al op het huwelijk van Jaap geweest![]()
fukking newbee fout
![]()
ja die kennen we nou wel? Het ging over het feit dat er gemute werd, niet dat de stream vastliepquote:
Kraamvisite was ook leuk, mooi meisje hebben ze gekregenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al op het huwelijk van Jaap geweest![]()
Das meestal als ze met achter bellen.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja die kennen we nou wel? Het ging over het feit dat er gemute werd, niet dat de stream vastliep
Leuke naam ook....Viandelquote:Op woensdag 11 april 2007 01:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kraamvisite was ook leuk, mooi meisje hebben ze gekregen
Ik wilde je held zijn en je helpenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja die kennen we nou wel? Het ging over het feit dat er gemute werd, niet dat de stream vastliep
Viandel zit nu te snuiven in de Jimmyquote:
Op de plee ????quote:Op woensdag 11 april 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben even mijn mond spoelen en meteen is dat zuipfestijn over!?
Vervanger voor Bartje?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric slijmt zich in bij Jaap
Ik hoorde dat ze zwanger was van die ene frikandel, hoe heet hij ook alweer?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Viandel zit nu te snuiven in de Jimmy
Rattenkindje ( kleinkind van Netty)quote:Op woensdag 11 april 2007 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zwanger was van die ene frikandel, hoe heet hij ook alweer?
Met Crackie....de zoon van Para en Dellie?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Viandel zit nu te snuiven in de Jimmy
En de oorverdovende fluittoon die ze nalaat dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:39 schreef Mika25 het volgende:
Kijk zo hoort het.
Nicolaas praat over z`n huwelijk met Jaap en Eric probeert er doorheen te bleren, Nicolaas gaat gewoon verder en negeert Eric. Eric houdt vervolgens z`n bek
Zouden ze ook eens met Natasja doen. Gewoon negeren als ze ergens doorheen schreeuwt...
Je kunt toch ook wel netjes pisnicht zeggen?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef Rudieh het volgende:
jezus christus...die Eric...zeik-flikker
Jaap?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zelfs in zn badjas is hij lekker
Zelfs in zijn badjas redt hij het nietquote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Darmridder heeft ook wel wat...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel netjes pisnicht zeggen?
Sommige mannen hebben dat hè........ zelfs in een badjas sexyquote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Gaatquote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Eric nu elke keer dat het woord flikker valt huilie doen!?
*trekt snel badjas aan*quote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben dat hè........ zelfs in een badjas sexy![]()
En misschien lukt het ook wel, zeker als Brainless op z`n verjaardag te horen gaat krijgen wat de echte Jaap van plan isquote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Het gaat het niet over jou of Sylvia, denk verder na. Denk verder na.
*herinnert zich de woorden van Sonique stiekem gelezen op het werk*
Sommige jaquote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
truequote:Op woensdag 11 april 2007 01:38 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat Eric écht op 'n manier tegen Nicolaas praat als ze alleen zijn alsof hij wel (zuig)potentie ziet in Nicolaas![]()
maar jaapquote:
Soms kom je ze wel eens tegen jaquote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pics?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uhuh maar toevallig had ik niet gelezen dat het over mannen gaat... dat ben ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics![]()
de meester?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:49 schreef kleinzusje het volgende:
De kleuters vertellen de meester wat ze voor grapjes hebben uitgehaald
met kleinzusje!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is DE interventie troef van Talpa. Om DGK op te starten was hij nodig en nu weer. Over 2 weken gaat zijn handoekje weer over een camera en zit hij zelf in Adam aan de rose
quote:
En ik lig in een deuk als er tussendoor weer eens 50.000 weggegeven moet worden en Nicolaas die weer opstrijktquote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is DE interventie troef van Talpa. Om DGK op te starten was hij nodig en nu weer. Over 2 weken gaat zijn handoekje weer over een camera en zit hij zelf in Adam aan de rose
Daar ga ik ook van uit. Gewoon ingehuurd om het DGK-concept van een dood-spel-situatie te redden.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Dan gaan we uit eten en feest vierenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik lig in een deuk als er tussendoor weer eens 50.000 weggegeven moet worden en Nicolaas die weer opstrijkt![]()
Met Nicolaas??quote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan gaan we uit eten en feest vieren![]()
Dit is wat men noemt: het grote plaatjequote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. Gewoon ingehuurd om het DGK-concept van een dood-spel-situatie te redden.
dgk heeft eindelijk tgewenste huwelijk. no way dat ze jaap eruit laten stemmen voor hij en vrouwelijke jaap er met een ring om de vingerstaanquote:Op woensdag 11 april 2007 01:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En misschien lukt het ook wel, zeker als Brainless op z`n verjaardag te horen gaat krijgen wat de echte Jaap van plan isDan is Jaap exit (als de redaktie niets doet)...
oei, delen ?quote:
Liefst achterquote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat was mijn 2e gok geweest. Zo zie je maar weer, zo'n lieve naam, zo'n dominante positie![]()
Nicolaas is lekker maar ik denk niet dat ik hem verder wat vind... etentje met Nicolaas erbij lijkt me echter geweldig.quote:
Zusje heeft van Cora geleerd het spel technisch te spelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat was mijn 2e gok geweest. Zo zie je maar weer, zo'n lieve naam, zo'n dominante positie![]()
Volgens mij ook...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub beweerde dat hij met Amanda heeft getongt net op bed... volgens mij was het maar een kusje
In die holte heeft al zoveel gezwabberd..quote:Op woensdag 11 april 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Realiseert Brian zich wel dat ie nu zn tong rond laat zwabberen in een holte waar de tong van Huub net ook zat?
Indirect genieten!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Realiseert Brian zich wel dat ie nu zn tong rond laat zwabberen in een holte waar de tong van Huub net ook zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |