Zelfs in zijn badjas redt hij het nietquote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zelfs in zn badjas is hij lekker
Darmridder heeft ook wel wat...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel netjes pisnicht zeggen?
Sommige mannen hebben dat hè........ zelfs in een badjas sexyquote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zelfs in zn badjas is hij lekker
Gaatquote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Eric nu elke keer dat het woord flikker valt huilie doen!?
*trekt snel badjas aan*quote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben dat hè........ zelfs in een badjas sexy![]()
En misschien lukt het ook wel, zeker als Brainless op z`n verjaardag te horen gaat krijgen wat de echte Jaap van plan isquote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Het gaat het niet over jou of Sylvia, denk verder na. Denk verder na.
*herinnert zich de woorden van Sonique stiekem gelezen op het werk*
Sommige jaquote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
truequote:Op woensdag 11 april 2007 01:38 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat Eric écht op 'n manier tegen Nicolaas praat als ze alleen zijn alsof hij wel (zuig)potentie ziet in Nicolaas![]()
maar jaapquote:
Soms kom je ze wel eens tegen jaquote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pics?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uhuh maar toevallig had ik niet gelezen dat het over mannen gaat... dat ben ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics![]()
de meester?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:49 schreef kleinzusje het volgende:
De kleuters vertellen de meester wat ze voor grapjes hebben uitgehaald
met kleinzusje!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is DE interventie troef van Talpa. Om DGK op te starten was hij nodig en nu weer. Over 2 weken gaat zijn handoekje weer over een camera en zit hij zelf in Adam aan de rose
quote:
En ik lig in een deuk als er tussendoor weer eens 50.000 weggegeven moet worden en Nicolaas die weer opstrijktquote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is DE interventie troef van Talpa. Om DGK op te starten was hij nodig en nu weer. Over 2 weken gaat zijn handoekje weer over een camera en zit hij zelf in Adam aan de rose
Daar ga ik ook van uit. Gewoon ingehuurd om het DGK-concept van een dood-spel-situatie te redden.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Dan gaan we uit eten en feest vierenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik lig in een deuk als er tussendoor weer eens 50.000 weggegeven moet worden en Nicolaas die weer opstrijkt![]()
Met Nicolaas??quote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan gaan we uit eten en feest vieren![]()
Dit is wat men noemt: het grote plaatjequote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. Gewoon ingehuurd om het DGK-concept van een dood-spel-situatie te redden.
dgk heeft eindelijk tgewenste huwelijk. no way dat ze jaap eruit laten stemmen voor hij en vrouwelijke jaap er met een ring om de vingerstaanquote:Op woensdag 11 april 2007 01:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En misschien lukt het ook wel, zeker als Brainless op z`n verjaardag te horen gaat krijgen wat de echte Jaap van plan isDan is Jaap exit (als de redaktie niets doet)...
oei, delen ?quote:
Liefst achterquote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat was mijn 2e gok geweest. Zo zie je maar weer, zo'n lieve naam, zo'n dominante positie![]()
Nicolaas is lekker maar ik denk niet dat ik hem verder wat vind... etentje met Nicolaas erbij lijkt me echter geweldig.quote:
Zusje heeft van Cora geleerd het spel technisch te spelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat was mijn 2e gok geweest. Zo zie je maar weer, zo'n lieve naam, zo'n dominante positie![]()
Volgens mij ook...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub beweerde dat hij met Amanda heeft getongt net op bed... volgens mij was het maar een kusje
In die holte heeft al zoveel gezwabberd..quote:Op woensdag 11 april 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Realiseert Brian zich wel dat ie nu zn tong rond laat zwabberen in een holte waar de tong van Huub net ook zat?
Indirect genieten!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Realiseert Brian zich wel dat ie nu zn tong rond laat zwabberen in een holte waar de tong van Huub net ook zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |