Idd Eric kan er nu eindelijk uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Liess het volgende:
Ik word echt moe van die vent, hoop dat ie echt snel oppleurd.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef donpsp het volgende:
streams doen t niemeer bij mij
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd Eric Nicolaas kan er nu eindelijk uit![]()
Daar gaat Ericquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Liess het volgende:
Ik word echt moe van die vent, hoop dat ie echt snel oppleurd.
Cora is op het terrein..........quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef F1reB1rd het volgende:
Streams dood
Mee eens! En hij heeft naar de streams gekeken dus dit had hij kunnen weten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb de hele middag gehoopt dat er een slim spelletje gespeeld werd ... maarre .... Nicolaas is dus helemaal niet zo'n strateeg als hij wil laten overkomen. Amanda of Jaap eruit had veel meer kans gehad en dan had hij Brian immunidinges moeten geven.
en daarmee heeft hij nou net in z'n vingers gesneden want die gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd Eric kan er nu eindelijk uit![]()
Jeemig alle streams op een nieuw prinsesjequote:
Dat zegt ie al een tijdje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef marky het volgende:
Huub was heel slim om te benadrukken (nadat hij had gezegd dat Eric en Syl elkaar niet laten gaan) om er echt iemand uit moet. Zo geeft hij aan de andere kant aan dat het toch echt daar zal moeten gebeuren.
vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:54 schreef droomkoningin het volgende:
dat ligt dus niet aan mij, pfieuw
wat was dat met syl nico en angelique en die energieen enzo? weet iem dat nog van toen?
Jaaa leuk een groot zwart beeldquote:
Take two...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef doesss het volgende:
En de streams weer aan en de immuniteitsverstrekking wordt overgedaan.
Foutje bedankt
En dan daarna collectief alles ontkennen, dat zou mooi zijn...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef doesss het volgende:
En de streams weer aan en de immuniteitsverstrekking wordt overgedaan.
Foutje bedankt
Heb ik het tegen jou? Ik heb het tegen Mokum.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa leuk een groot zwart beeldGrapjurk
Precies!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef marky het volgende:
Huub was heel slim om te benadrukken (nadat hij had gezegd dat Eric en Syl elkaar niet laten gaan) om er echt iemand uit moet. Zo geeft hij aan de andere kant aan dat het toch echt daar zal moeten gebeuren.
De eenvoudigste oplossing was toch wel immuniteit aan Brian - dikke kans om zowel aDEL als bolle eruit te werken. Met de motivatie van Nicolaas bij z'n keuze is dit echt een erg zwakke beslissing.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Sonique het volgende:
Toegeven, het is niet een super oplossing dit, maar met de middelen die Nicolaas voor handen had, is het de enige...
Misschien had Sinterklaas het verkeerde script en gaan we zo over op take 2, en wordt Brianless immuum.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Slechte beslissing, of is dat al gezegd?
Uit het vorige topic waar ik nog op wilde reageren, want dit geloof ik juist niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef Sonique het volgende:
MEnsen, dit is juist goed....
denk na!
BANJ is de meerderheid nu, dus ZIJ beslissen of er iemand uit gaat...
Eric of Syl gaan er niet uit, dus de enige mogelijkheid is dat BANJ iemand van hun zelf gaan opofferen...
Gaan ze zich aan hun woord houden of niet?
Bij mij doen ze het weerquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, ik ben niet de enige...
Psycho-kop, man met vieze karaktereigenschappen, een drankprobleem, stinkt naar nicotine en heeft een uitgezakt lijfquote:
BANJ heeft hem echt niet door hoor!!! die gaan alles doen om een breuk tussen syl en erik te maken. (wat mijn inziens, niet gaat lukken)quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:57 schreef Lieve het volgende:
Sneakolaas was in het begin meteen ook al zo'n enge vent. En geloof me, die is ratterig bij het leven. Daarom valt Pannekoek er wel voor. Kijwlbekkend voor zijn voetjes. Als haar Natte Ass en RatB er maar in blijven en een vetleuke bruiloft om op haar CV te zetten bij het vertrek.
![]()
Sneakolaas
![]()
![]()
nicolaas wil echt niet met she overblijven, schijnt dat-ie met name met natas heel goed door de bocht kan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Sonique het volgende:
Heeft huub Nicolaas echt niet door?
Nicolaas heeft voor huub gekozen, dat is duidelijk. MEt z'n tweeen kunnen ze kijken, samen met Syl en Eric wat big mouth BANNJ gaan doen...
Eric stemt Syl sowieso niet weg. Dit groepje zit gebeiteld, zijn maar 3 mensen en hebben alle drie de andere twee nodig voor dekking. En zo moet 't ook blijven. Huub zou nog te manipuleren zijn door Nicolaas om Syl of Eric op te geven, maar Sylvia en Eric zijn niet zo naief dat ze Nicolaas geloven als hij zegt 'dan vervang ik Sylvia of Eric wel in dekking'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef daWeasel het volgende:
Waarom komt steeds iedereen naar Huub toe dat hij zakelijk moet doen? Je hebt in dit spel twee dekkingen nodig met die geintjes van imuniteit. Brian moet eens iets doen, hij heeft Jaap op Amanda niet nodig, hij moet iemand weg stemmen. Domme keus dit, Sylvia trekt haar eigen plan en stemt Eric niet weg. Eric kan Sylvia wel wegstemmen, maar dat praat Huub wel uit zijn hoofd. Conclusie-->Er gaat niets gebeuren.
ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Soho het volgende:
Nicolaas zegt dat er wel meer achter zit en dat het een goede beslissing van hem was. Ben dan wel benieuwd wat zijn argumenten daarvoor zijn.
Of mocht hij heul geen immuniteit verlenen, maar omdat het unaniem beslist is, mag het nu wel!!!!eins!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien had Sinterklaas het verkeerde script en gaan we zo over op take 2, en wordt Brianless immuum.
quote:
Jij hebt m doorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet het ook niet.
Ik weet alleen dat hij, bij zijn gesprek gisteren met Eric, hem gewogen en te licht heeft bevonden.
Er waren 2 dingen die Nicolaas duidelijk probeerde te maken. Eric zei daarop de verkeerde dingen.
En hij weet dat BANJ geen hechte groep is.
Misschien dat hij op deze manier probeert de hechte groep te ontwrichten, en de zwakke groep later wel aan de beurt komt.
Ik zie op de iets langere termijn wel een breuk ontstaan tussen Erik+Sylvia en Huub.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
[..]
BANJ heeft hem echt niet door hoor!!! die gaan alles doen om een breuk tussen syl en erik te maken. (wat mijn inziens, niet gaat lukken)
idd.... een veel groter slagingspercentage om dan Billie eruit te stemmenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
Sonique, hoesow is dit de enige mogelijkheid voor Nico? Hij had met hetzelfde gemak Brian immuun kunnen maken.
Als dat echt zo zou zijn zou ze het niet zo vaak zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Centjes boeien Natasia niet ...... yeah right !
Enne ... ze is voor inhoudelijke gesprekken !!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat ik zei, met een beetje praat en manipulatie van Nicolaas en huub en eric (niet de minste) door BANNJ took te laten geloven dat het helemaal bij hun ligt, ligt Jaap er zo uit...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Uit het vorige topic waar ik nog op wilde reageren, want dit geloof ik juist niet.
Natasia heeft in principe maar één iemand als dekking nodig voor haarzelf, en dat is Brian.
De rat wil juist zoveel mogelijk dekking hebben (want: para), bovendien is Amanda zijn neukertje en Jaap zijn waakhond die makkelijk te beïnvloeden is en al zijn hete kastanjes uit het vuur haalt zodat hij buiten schot blijft.
Aangezien Amanda en Jaap de zwakke schakels uit dit verhaal zijn en elkaar waarschijnlijk ook gewoon zouden wegstemmen in dit verhaal, is het dom dat Brian idd niet de immuniteit heeft gekregen. Dat was de enige manier om dit te te neutraliseren!
heb jij streamsquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb de hele avond al geen streamsquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb ook geen streams meer op VOL
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Cora...... opschieten! En een beetje rellen graag!
Preciesquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
Sonique, hoesow is dit de enige mogelijkheid voor Nico? Hij had met hetzelfde gemak Brian immuun kunnen maken.
Niet als ik die nieuwe benquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef Marrije het volgende:
Ook al komt er tussen nu en 10 dagen een 9e bij, Huub heeft Syl echt wel nodig.
Eric, Huub en Nicolaas, gaan natuurlijk niet rustig op bed liggen de aankomende week...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
[..]
BANJ heeft hem echt niet door hoor!!! die gaan alles doen om een breuk tussen syl en erik te maken. (wat mijn inziens, niet gaat lukken)
Hier ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef donpsp het volgende:
streams zijn weer online hoor
Ik weet wel een plekkie.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Cora...... opschieten! En een beetje rellen graag!
Ja ... bufferloos ook nog .. via Sonique's link http://members.chello.nl/ptbuys/ tesamen met mijn xs4all account.quote:
Daarom gaf Huub ook meteen aan dat er iemand uitgestemd moet worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Sonique het volgende:
Heeft huub Nicolaas echt niet door?
Nicolaas heeft voor huub gekozen, dat is duidelijk. MEt z'n tweeen kunnen ze kijken, samen met Syl en Eric wat big mouth BANNJ gaan doen...
BANNJ weet dat ze niet voor Syl of Eric kunnen kiezen...
.
Maar ze willen wel dat er iemand uit gaat.
Dat is het dilemma wat Nicolaas nu in z'n geheel bij BANNJ op de schouders legt, en zelgt. 'Hier, jullie hebben een grote bek, gaan jullie het maar eens uitzoeken met jullie zelf'
Als BANJJ niet unaniem gaan stemmen, dan gaat DGK heel lang duren...
Gaan ze wel stemmen, dan stemmen ze waarschijnlijk voor Jaap. En als Jaap weg gestemt gaat worden spat het groepje BANNJ uit elkaar, en is het een kwestie afschieten van loslopend wild...
Toegeven, het is niet een super oplossing dit, maar met de middelen die Nicolaas voor handen had, is het de enige...
Kan, maar dan scheept nicolaas zichzelf met BANNJ op...quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
Redactie, alsjeblieft, flikker Eric, Jaap en Amanda er per direct uit en gooi Nathanael erin plz...
Exact! (ik zag haar even over het hoofd)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
Met brian stemloos was het gelukt om Natte Ass eruit te stemmen. Zeker weten. Maar mislukte pannekoek en de doorgedraaide klussenkoning willen NattaAss er niet uit!
Laat het viswijf maar gauw onder het mes gaan. En dan mag Huub haar dag en nacht kwellen op haar tietenopknapbedje met haar buik vol nietjes. Ik gun het.... de mislukte figuren daar achter de schermen van harte!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
maar idd, pleur hun er maar uit en geef ons Nathanael Natanael terug.
volgens mij ben jij kwaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
Met brian stemloos was het gelukt om Natte Ass eruit te stemmen. Zeker weten. Maar mislukte pannekoek en de doorgedraaide klussenkoning willen NattaAss er niet uit!
Laat het viswijf maar gauw onder het mes gaan. En dan mag Huub haar dag en nacht kwellen op haar tietenopknapbedje met haar buik vol nietjes. Ik gun het.... de mislukte figuren daar achter de schermen van harte!
Ja dat zal het zijn geweestquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaah, nu snap ik waarom alles even down moest...
Ze gingen er even voor zorgen dat IK geen last meer van buffereloerio heb...
pfew denk toch aan je bloeddruk, tis maar een spelletjequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
me2quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaah, nu snap ik waarom alles even down moest...
Ze gingen er even voor zorgen dat IK geen last meer van buffereloerio heb...
Jawel hoor, Huubs groep is toch veel sterker? Die wil je toch eerst weghebben? als je BANJ 1 voor 1 wegwerkt, heb je alsnog een machtig blok van 3 tegenover je staan, dus lijkt me geen logische redeneringquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan, maar dan scheept nicolaas zichzelf met BANNJ op...
Niet echt waar je op zit te wachten als speler in DGK...
Dat hebben ze al eerder meerdere keren tevergeefs geprobeerd, ik zie totaal niet in waarom dat nu anders zou zijn (dat 'handjes loslaten'-verhaal? Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Eric, Huub en Nicolaas, gaan natuurlijk niet rustig op bed liggen de aankomende week...
Die gaan vrezelijk op BANNJ in lopen praten...
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat Nicolaas zo graag SHE wil breken, als dat helemaal geen optie is. Hij praat tegen Brian alsof 't zeer aannemelijk is dat het SHE groepje op deze manier doorbroken wordt?! Terwijl we dat echt 3 weken geleden ofzo nog hebben mogen aanschouwen!
BANJ is nooit in die positie gebracht, dat had ie gewoon moeten doen. Niks doordenken van "nu ligt de bal bij BANJ", denk je nou echt dat Brian daar waarde aan hecht, dat hij nou maar 's zakelijk moet zijn? Nicolaas is gewoon dom.
Jaap had in kunnen pakken, als Brian imuun was geworden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Lipsch het volgende:
[..]
De eenvoudigste oplossing was toch wel immuniteit aan Brian - dikke kans om zowel aDEL als bolle eruit te werken. Met de motivatie van Nicolaas bij z'n keuze is dit echt een erg zwakke beslissing.
Ja maar de sterkste groep eerst weg hebben is al helemaal niet logisch, want wat blijft er over van dat 'sterk' als je ze door zoiets makkelijks weg zou kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jawel hoor, Huubs groep is toch veel sterker? Die wil je toch eerst weghebben? als je BANJ 1 voor 1 wegwerkt, heb je alsnog een machtig blok van 3 tegenover je staan, dus lijkt me geen logische redenering![]()
Ze hangt nog even aan de toneelhaak....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Waar blijft CORA?
Het is verre van ideaal, en kan ook gewoon mislukken (het blijven een stel ziletjes)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat hebben ze al eerder meerdere keren tevergeefs geprobeerd, ik zie totaal niet in waarom dat nu anders zou zijn (dat 'handjes loslaten'-verhaal? Laat me niet lachen)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat Nicolaas zo graag SHE wil breken, als dat helemaal geen optie is. Hij praat tegen Brian alsof 't zeer aannemelijk is dat het SHE groepje op deze manier doorbroken wordt?! Terwijl we dat echt 3 weken geleden ofzo nog hebben mogen aanschouwen!
BANJ is nooit in die positie gebracht, dat had ie gewoon moeten doen. Niks doordenken van "nu ligt de bal bij BANJ", denk je nou echt dat Brian daar waarde aan hecht, dat hij nou maar 's zakelijk moet zijn? Nicolaas is gewoon dom.
eerst de collect call, daarna kwam op het scherm dat ie Cora dezelfde avond kon uitnodigen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
derde poging......Heeft Jaap eerst om de 40 ctp gevraagd of kwam de collect call van Cora eerder..?
Zou erg fijn zijn als iemand deze vraag zou kunnen beantwoorden. Bvd.
Geen dank.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
derde poging......Heeft Jaap eerst om de 40 ctp gevraagd of kwam de collect call van Cora eerder..?
eric zeker, sylvia minderquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian heeft Sylvia en Eric als twee angstige mensen tegenover Nicolaas gezien.
noobquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef solara4 het volgende:
de stemming moet toch unaniem zijn
Zeker, en met een beetje meer inspanning hadden ze ook Natasja kunnen laten vertrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap had in kunnen pakken, als Brian imuun was geworden.
Volgens mij eerderquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
Hou op zeg, die man was saai en kwam constant met Engelse onelinersquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
maar idd, pleur hun er maar uit en geef ons Nathanael terug.
ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
Precies, sukkel is hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou op zeg, die man was saai en kwam constant met Engelse oneliners
Collect call kwam eerst, daarna de mededeling dat Cora ook langs kon komen. Daarvoor had hij 40 punten nodig. Voor de collect call had hij punten genoegquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
Nicolaas is zijn eigen partijquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh .. Nicolaas kiest geen partij.
Maar natuurlijk .....
BANJ is echt niet te overtuigen van "een belang" dat er deze week absoluut iemand uit zal MOETEN, ook door Nicolaas niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:08 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens mij is het één groot toneelspel. Als BANJ doorkrijgt, dat Syl Eric niet los laat, zullen zij wel aan hun eigen groepje moeten gaan knibbelen. Nicolaas benadrukte niet voor niets zo hard, dat er iemand weg moet. Huub en Co weten dat al lang en snappen dat ook al lang, dus voor hen hoeft hij dit niet zo te benadrukken.
Hihi over manipulatie gesproken. Zelfs het overleg van Syl en Eric zag er niet natuurlijk uit.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef solara4 het volgende:
maar als de stemming er over 10 dagen is moet het toch unaniem zijn
Comes around goes around...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou op zeg, die man was saai en kwam constant met Engelse oneliners
ik denk dat eric er uiteindelijk uitgaat, sylvia zal toegevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
Als Nicolaas écht iemand uit het spel had willen hebben dan had hij Brian wel die stem gegeven.
Of hij onderschat SHE, die gaan elkaar er echt niet uit stemmen
Vergeet niet dat het op deze manier te doen nicolaas bepaalde mensen heb kunnen overhalen de immunieteit uit te mogen delen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap had in kunnen pakken, als Brian imuun was geworden.
Komt zij NU?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef FdW het volgende:
Nou CORA kom op. Ik wil wel eens een lekkere mollige meid in DVK zien!![]()
En strippen voor de kijkcijfers![]()
![]()
![]()
Sylvia niet.quote:
dat geloof ik ook niet, ze zullen de druk echt bij SHE leggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Lipsch het volgende:
[..]
BANJ valt echt niet te overtuigen van "een belang" dat er deze week absoluut iemand uit zal MOETEN, ook door Nicolaas niet.
Voorheen niet, maar Nicolaas is nu duidelijk SHEquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh .. Nicolaas kiest geen partij.
Maar natuurlijk .....
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sylvia niet.
Mensen moeten hier 's op houden met Nicolaas als God beschouwen, dat SHE groepje heeft niets te vrezen, óók niet van 'n simpele ziel als Nicolaas. En deze tactiek bewijst ook maar weer dat ie totaal niet slim speelt, gaan mensen meteen weer in hun idolaat-zijn van Nicolaas denken dat hier ook nog iets veel diepers achter zit en dat dit juist slim van 'm is.![]()
Ik zeg, domme actie.
exactly my point, ik zou zo graag willen geloven en hopen dat dit allemaal een groot masterplan is, maar zelfs al was dat de onderliggende bedoeling, dan nog hangt het helemaal af van de domheid en onnozelheid van die BANJ groep....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Lipsch het volgende:
[..]
BANJ is echt niet te overtuigen van "een belang" dat er deze week absoluut iemand uit zal MOETEN, ook door Nicolaas niet.
Psies, Nico heeft 1 keer gebluft en dat was in het begin, maar een speler is het niet. Het is een soort Cult figuur die zwaar overschat wordt. Dom en geen denker maar impulsief.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sylvia niet.
Mensen moeten hier 's op houden met Nicolaas als God beschouwen, dat SHE groepje heeft niets te vrezen, óók niet van 'n simpele ziel als Nicolaas. En deze tactiek bewijst ook maar weer dat ie totaal niet slim speelt, gaan mensen meteen weer in hun idolaat-zijn van Nicolaas denken dat hier ook nog iets veel diepers achter zit en dat dit juist slim van 'm is.![]()
Ik zeg, domme actie.
HEKquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef FSR het volgende:
Zullen Jaap en Cora wel door 1 deur passen.....
Daar heb je bestwel een punt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder zonder hulp dan met hulp van Jaap![]()
Nóg een profeet in DGK zit ik echt op te wachten .... het is een hele suffe aktie van Nicolaas. Hij had Brian immuniteit moeten geven.quote:
klopt, maar daar zijn Syl en Erik zich ook van bewustquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
Waarom zou Syl Eric wegstemmen, bij een volgende immuniteit is zij of Huub dan de sjaak!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nóg een profeet in DGK zit ik echt op te wachten .... het is een hele suffe aktie van Nicolaas. Hij had Brian immuniteit moeten geven.
Ja als die deze week nog komt dan zijn er dus 2 die immuniteit hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef farceman het volgende:
Wie weet komt er wel een 9 de miljonair die ook een immuniteitsstem kan uitdelen.....
Nou ja, juist die domheid gaat nu tegen ze gebruikt worden....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
exactly my point, ik zou zo graag willen geloven en hopen dat dit allemaal een groot masterplan is, maar zelfs al was dat de onderliggende bedoeling, dan nog hangt het helemaal af van de domheid en onnozelheid van die BANJ groep....
What else is newquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Brian staat bij Nicolaas voor Jan Lul......weet niks in te brengen.....![]()
Als jouw theorie klopt en dat Nicolaas weet wat ie doet, dan zal het waarschijnlijk Amandel worden ipv Jaap. Brainless heeft Amandel alleen nodig voor de seks, terwijl Jaap een vleesschild is voor hem, daar heeft ie meer aan. Bovendien is de rol van Amandel al een tijdje uitgespeeld, ze voegt niets toe aan het programma. De kijkcijfers van morden en overmorgen zullen waarschijnlijk de doorslag gaan geven, als die weer onder de 300.000 zitten dan is dat een duidelijk teken dat Amanda zelfs in viswijf-mode niets meer toevoegt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
![]()
![]()
En JAap feliciteerd Nicolaas voor de goede keus...
Wat een domme sukkel...
Jaap ligt er uit...
Ja, mooi om te zienquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Brian staat bij Nicolaas voor Jan Lul......weet niks in te brengen.....![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nóg een profeet proleet in DGK zit ik echt op te wachten .... het is een hele suffe aktie van Nicolaas. Hij had Brian immuniteit moeten geven.
Mwah.. in zijn "eerste ronde" beloofde Nicolaas plechtig aan de groep dat hij het huis zou verlaten als ze er unaniem voor zouden stemmen dat hij die (ik dacht) 50K kreeg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Sonique het volgende:
En zoals altijd houd Nicolaas altijd z'n woord..
even een aanvulling:quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
Brian en ik hebben veel gemeen zegt Syl.
Eric: Jaap en ik ook, we hebben allebei tieten,
Die loopt al lekker te zieken. Weg met die kut hondquote:
Helaas niet, Nicolaas blijft Nicolaas, waar BANJ hem liever ziet dan SHE.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voorheen niet, maar Nicolaas is nu duidelijk SHE
Maar BANNJ is de dom om dat te zien... Dat zien ze pas als Jaap eruit ligt zodirect, en Natasia zal als eerste overlopen lijkt me...
Onnavolgbaar...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef BENJOLA het volgende:
ech een briljante zet bah bah
effe denken ........ we maken er geen 4-2 zegt huub al meerdere keren
5--2 dan maar whahahahahaha dat wil she wel
nee hoor die afgeleefde snuifkop (nicolaas) zet dan vlak voor de stemming moet komen jaap op de stoel en dan is de brianclan over de zeik en word japio niet weggestemd
de snuifkop zegt zo schiet het niet op en zegt ik ga naar huis
en dat is de komende 10 dagen te volgen want we krijgen nou 10 dagen gedram en gezeik om sil om te turnen want je moet natuurlijk wel de zendtijd vol zien te maken
Hij is niet voor SHEquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
Gisteravond werd Nicolaas hier nog de hemel in geprezen. Maar vanavond is zijn ster met een rotgang aan het dalen.![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Zou me niks verbazen als Nicolaas, Huub moest aanwijzen van de redactie.. Ze willen die Jaap-Cora bruiloft voor de kijkcijfers....
Mij boeit dat nou echt geen hol, tis toch nep.
Libelle soppertjes zijn snel opgedroogdquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
Gisteravond werd Nicolaas hier nog de hemel in geprezen. Maar vanavond is zijn ster met een rotgang aan het dalen.![]()
Nou, als de kijker oet kiezen tussen dikke tieten en Jaap...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als jouw theorie klopt en dat Nicolaas weet wat ie doet, dan zal het waarschijnlijk Amandel worden ipv Jaap. Brainless heeft Amandel alleen nodig voor de seks, terwijl Jaap een vleesschild is voor hem, daar heeft ie meer aan. Bovendien is de rol van Amandel al een tijdje uitgespeeld, ze voegt niets toe aan het programma. De kijkcijfers van morden en overmorgen zullen waarschijnlijk de doorslag gaan geven, als die weer onder de 300.000 zitten dan is dat een duidelijk teken dat Amanda zelfs in viswijf-mode niets meer toevoegt...
Maar dan mag je verwachten dat ook die de unanieme goedkeuring nodig heeft voor het weggeven van de immuniteit... en dat zal SHE natuurlijk nooit doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja als die deze week nog komt dan zijn er dus 2 die immuniteit hebben
Begin hem net te waarderenquote:
Hij zei vandaag en gisteren een paar keer dat hij dat inderdaad gezegd heeft maar het werd 47.000 euro en daar ging hij niet voor weg. Dus gelogen heeft hij uiteindelijk niet..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. in zijn "eerste ronde" beloofde Nicolaas plechtig aan de groep dat hij het huis zou verlaten als ze er unaniem voor zouden stemmen dat hij die (ik dacht) 50K kreeg.
De groep stemde toe, waarna Nicolaas triomfantelijk meldde dat hij bleef zitten waar hij zat.
Ik snap zijn taktiek niet, tenzij hij denkt dat Sylvia en Eric uit elkaar te spelen zijn.
omdat bijna iedereen hier pro-she is, logischquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
Japio heeft ook dikke tetten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, als de kijker oet kiezen tussen dikke tieten en Jaap...
You do the math...
Mijn gok ik dat hij zal proberen binnen BANJ ook tweespalt te krijgen. Hij heeft -denk ik- opdracht de zaak in beweging te krijgen. Daarvoor moet hij beide groepen afbreken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. in zijn "eerste ronde" beloofde Nicolaas plechtig aan de groep dat hij het huis zou verlaten als ze er unaniem voor zouden stemmen dat hij die (ik dacht) 50K kreeg.
De groep stemde toe, waarna Nicolaas triomfantelijk meldde dat hij bleef zitten waar hij zat.
Ik snap zijn taktiek niet, tenzij hij denkt dat Sylvia en Eric uit elkaar te spelen zijn.
Ja maar dikke tetten zijn inquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
huub is toch pissig
Het bewijst alleen wie hij dus de sterkste bewoners vindtquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Dus Nicolaas is inderdaad een grote idioot, wat ik dus al dacht. Die gek speelde dus geen spelletje maar wil echt sylvia of eric eruit hebben. Wow... wat een aanwist voor het programma zeg
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:18 schreef Veulen het volgende:
Maar deze immuuniteit kan uiteindelijk wel is de doodsteek worden voor huub.
Preies die lui hebben daar niets te zeggen, achter beslist wie gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Zou me niks verbazen als Nicolaas, Huub moest aanwijzen van de redactie.. Ze willen die Jaap-Cora bruiloft voor de kijkcijfers....
Mij boeit dat nou echt geen hol, tis toch nep.
En terecht. Ik heb 'm die 5 weken niet meegemaakt, en had heel wat verwacht maar wat een misplaatst arrogant kwalletje is het. Dit lijkt me zo'n man die in het normale leven niets voorstelt en heel wat heeft te compenseren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
quote:
Alleen als het een vrouw betreft waar een mooi koppie op zit, een wespentaille, lange slanke benen etc.quote:
Hij is ook niet voor BANJ hoor, hij is alleen voor Nicolaas.quote:
Oh God, daar gaan we weer...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Wauw, Nicolaas heeft echt een intimiderende kop hè, maar hij heeft ook wat aantrekkelijks...
Er is gekozen een oud Miljonair te laten terug komen, omgeacht de eerdere reden van vertrek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat Nico een handdoek over de camera had gegooit en weg was gestuurd, wat doet ie nu weer in DGK dan?
Jij bent ook het paasweekend weg geweest?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat Nico een handdoek over de camera had gegooit en weg was gestuurd, wat doet ie nu weer in DGK dan?
Ik denk dat hij er te dik op zit om het te zien....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Sonique het volgende:
Huub heeft het echt niet door...
Ben ik de enige die moet denken aan Edward Norton in American History X, als hij gearresteerd word?quote:
Wie hebben ruzie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Ionesco het volgende:
Huub en nathaniel hebben ruzie![]()
[afbeelding]
Eenschquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nicolaas probeert Hupert duidelijk te maken dat het niet zijn beslissing was maar die van de buren
Door huub er zelf achter te laten komen wekt dat nederigheid op bij huub...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Taurus het volgende:
Hmmm lijkt toch erop dat Nicolaas verder denkt dan de mogelijkheid dat Eric Syl er uit stemt of andersom. Maar waarom legt ie dat Huub gewoon niet uit?
Ja, gewoon opdracht. Net als de ruzie die ze nu maken .......quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas: "Het kón niet anders dan dit"
Zegt Nicolaas hier dat hem van boven iets is opgedragen?
'Het had op geen enkele manier gekund!'quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Sonique het volgende:
Huub heeft het echt niet door...
Van boven...de vader van Natasia en Brianquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
euh, nvm... ik slapp half.quote:
Huub kan deze opmerkingen niet lezen hoor !quote:
Is standaard bij hemquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
Praat Nicolaas weer met dubbele tong of heeft ie nou eenmaal zo'n brallend geluid?
Ja maar op zich snap ik Huub ook wel, het is niet per sé 'n briljant masterplan wat Nicolaas hier doet, heeft op zich hoogstens net zo veel kans als wanneer hij gewoon Brian immuun had gemaakt vanavond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Door huub er zelf achter te laten komen wekt dat nederigheid op bij huub...
Zie het ikke ook trustequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt nu dat hij het wel aan Jaap moest beloven omdat hij anders niet voor had gestemd. Is Nicolaas tegenwoordig een man van zijn woord geworden?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moet denken aan Edward Norton in American History X, als hij gearresteerd word?
Iets anders kan ik ook niet bedenken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moet denken aan Edward Norton in American History X, als hij gearresteerd word?
ALS Nicolaas blijft met de bedoeling om te winnen, blijft die mogelijkheid (jaap of natasia wegstemmen, daarbij heeft hij Jaap ook al aardig kunnen ompraten wbt Brian en Amanda) dus nog steeds bestaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:25 schreef Lieve het volgende:
St. Sneakolaas HAD van alles gekund, maar dat wou hij niet. En iedere ver weg omtrekkende beweging is een niet ware beweging. Een kijk hoe vreselijk slim IK ben.... lekker ver van het midden weg en dan ben ik slim. Terwijl Jaap al om was om brian er uit te stemmen! Zelfs om was om Natasja eruit te stemmen.
Mevrouw pannekoek heeft kennelijk al op voorhand afspraken gemaakt. ( niet mijn schatjes... pak SHE, niet mijn lieffies )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |