Zeker, en met een beetje meer inspanning hadden ze ook Natasja kunnen laten vertrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap had in kunnen pakken, als Brian imuun was geworden.
Volgens mij eerderquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
derde poging......Heeft Jaap eerst om de 40 ctp gevraagd of kwam de collect call van Cora eerder..?
Zou erg fijn zijn als iemand deze vraag zou kunnen beantwoorden. Bvd.
Hou op zeg, die man was saai en kwam constant met Engelse onelinersquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
maar idd, pleur hun er maar uit en geef ons Nathanael terug.
ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
derde poging......Heeft Jaap eerst om de 40 ctp gevraagd of kwam de collect call van Cora eerder..?
Precies, sukkel is hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou op zeg, die man was saai en kwam constant met Engelse oneliners
Collect call kwam eerst, daarna de mededeling dat Cora ook langs kon komen. Daarvoor had hij 40 punten nodig. Voor de collect call had hij punten genoegquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
Nicolaas is zijn eigen partijquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh .. Nicolaas kiest geen partij.
Maar natuurlijk .....
BANJ is echt niet te overtuigen van "een belang" dat er deze week absoluut iemand uit zal MOETEN, ook door Nicolaas niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:08 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens mij is het één groot toneelspel. Als BANJ doorkrijgt, dat Syl Eric niet los laat, zullen zij wel aan hun eigen groepje moeten gaan knibbelen. Nicolaas benadrukte niet voor niets zo hard, dat er iemand weg moet. Huub en Co weten dat al lang en snappen dat ook al lang, dus voor hen hoeft hij dit niet zo te benadrukken.
Hihi over manipulatie gesproken. Zelfs het overleg van Syl en Eric zag er niet natuurlijk uit.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef solara4 het volgende:
maar als de stemming er over 10 dagen is moet het toch unaniem zijn
Comes around goes around...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou op zeg, die man was saai en kwam constant met Engelse oneliners
ik denk dat eric er uiteindelijk uitgaat, sylvia zal toegevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
Als Nicolaas écht iemand uit het spel had willen hebben dan had hij Brian wel die stem gegeven.
Of hij onderschat SHE, die gaan elkaar er echt niet uit stemmen
Vergeet niet dat het op deze manier te doen nicolaas bepaalde mensen heb kunnen overhalen de immunieteit uit te mogen delen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap had in kunnen pakken, als Brian imuun was geworden.
Komt zij NU?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef FdW het volgende:
Nou CORA kom op. Ik wil wel eens een lekkere mollige meid in DVK zien!![]()
En strippen voor de kijkcijfers![]()
![]()
![]()
Sylvia niet.quote:
dat geloof ik ook niet, ze zullen de druk echt bij SHE leggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Lipsch het volgende:
[..]
BANJ valt echt niet te overtuigen van "een belang" dat er deze week absoluut iemand uit zal MOETEN, ook door Nicolaas niet.
Voorheen niet, maar Nicolaas is nu duidelijk SHEquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh .. Nicolaas kiest geen partij.
Maar natuurlijk .....
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sylvia niet.
Mensen moeten hier 's op houden met Nicolaas als God beschouwen, dat SHE groepje heeft niets te vrezen, óók niet van 'n simpele ziel als Nicolaas. En deze tactiek bewijst ook maar weer dat ie totaal niet slim speelt, gaan mensen meteen weer in hun idolaat-zijn van Nicolaas denken dat hier ook nog iets veel diepers achter zit en dat dit juist slim van 'm is.![]()
Ik zeg, domme actie.
exactly my point, ik zou zo graag willen geloven en hopen dat dit allemaal een groot masterplan is, maar zelfs al was dat de onderliggende bedoeling, dan nog hangt het helemaal af van de domheid en onnozelheid van die BANJ groep....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Lipsch het volgende:
[..]
BANJ is echt niet te overtuigen van "een belang" dat er deze week absoluut iemand uit zal MOETEN, ook door Nicolaas niet.
Psies, Nico heeft 1 keer gebluft en dat was in het begin, maar een speler is het niet. Het is een soort Cult figuur die zwaar overschat wordt. Dom en geen denker maar impulsief.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sylvia niet.
Mensen moeten hier 's op houden met Nicolaas als God beschouwen, dat SHE groepje heeft niets te vrezen, óók niet van 'n simpele ziel als Nicolaas. En deze tactiek bewijst ook maar weer dat ie totaal niet slim speelt, gaan mensen meteen weer in hun idolaat-zijn van Nicolaas denken dat hier ook nog iets veel diepers achter zit en dat dit juist slim van 'm is.![]()
Ik zeg, domme actie.
HEKquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef FSR het volgende:
Zullen Jaap en Cora wel door 1 deur passen.....
Daar heb je bestwel een punt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder zonder hulp dan met hulp van Jaap![]()
Nóg een profeet in DGK zit ik echt op te wachten .... het is een hele suffe aktie van Nicolaas. Hij had Brian immuniteit moeten geven.quote:
klopt, maar daar zijn Syl en Erik zich ook van bewustquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
Waarom zou Syl Eric wegstemmen, bij een volgende immuniteit is zij of Huub dan de sjaak!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nóg een profeet in DGK zit ik echt op te wachten .... het is een hele suffe aktie van Nicolaas. Hij had Brian immuniteit moeten geven.
Ja als die deze week nog komt dan zijn er dus 2 die immuniteit hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef farceman het volgende:
Wie weet komt er wel een 9 de miljonair die ook een immuniteitsstem kan uitdelen.....
Nou ja, juist die domheid gaat nu tegen ze gebruikt worden....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
exactly my point, ik zou zo graag willen geloven en hopen dat dit allemaal een groot masterplan is, maar zelfs al was dat de onderliggende bedoeling, dan nog hangt het helemaal af van de domheid en onnozelheid van die BANJ groep....
What else is newquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Brian staat bij Nicolaas voor Jan Lul......weet niks in te brengen.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |