Ja ... bufferloos ook nog .. via Sonique's link http://members.chello.nl/ptbuys/ tesamen met mijn xs4all account.quote:
Daarom gaf Huub ook meteen aan dat er iemand uitgestemd moet worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Sonique het volgende:
Heeft huub Nicolaas echt niet door?
Nicolaas heeft voor huub gekozen, dat is duidelijk. MEt z'n tweeen kunnen ze kijken, samen met Syl en Eric wat big mouth BANNJ gaan doen...
BANNJ weet dat ze niet voor Syl of Eric kunnen kiezen...
.
Maar ze willen wel dat er iemand uit gaat.
Dat is het dilemma wat Nicolaas nu in z'n geheel bij BANNJ op de schouders legt, en zelgt. 'Hier, jullie hebben een grote bek, gaan jullie het maar eens uitzoeken met jullie zelf'
Als BANJJ niet unaniem gaan stemmen, dan gaat DGK heel lang duren...
Gaan ze wel stemmen, dan stemmen ze waarschijnlijk voor Jaap. En als Jaap weg gestemt gaat worden spat het groepje BANNJ uit elkaar, en is het een kwestie afschieten van loslopend wild...
Toegeven, het is niet een super oplossing dit, maar met de middelen die Nicolaas voor handen had, is het de enige...
Kan, maar dan scheept nicolaas zichzelf met BANNJ op...quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
Redactie, alsjeblieft, flikker Eric, Jaap en Amanda er per direct uit en gooi Nathanael erin plz...
Exact! (ik zag haar even over het hoofd)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
Met brian stemloos was het gelukt om Natte Ass eruit te stemmen. Zeker weten. Maar mislukte pannekoek en de doorgedraaide klussenkoning willen NattaAss er niet uit!
Laat het viswijf maar gauw onder het mes gaan. En dan mag Huub haar dag en nacht kwellen op haar tietenopknapbedje met haar buik vol nietjes. Ik gun het.... de mislukte figuren daar achter de schermen van harte!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
maar idd, pleur hun er maar uit en geef ons Nathanael Natanael terug.
volgens mij ben jij kwaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
Met brian stemloos was het gelukt om Natte Ass eruit te stemmen. Zeker weten. Maar mislukte pannekoek en de doorgedraaide klussenkoning willen NattaAss er niet uit!
Laat het viswijf maar gauw onder het mes gaan. En dan mag Huub haar dag en nacht kwellen op haar tietenopknapbedje met haar buik vol nietjes. Ik gun het.... de mislukte figuren daar achter de schermen van harte!
Ja dat zal het zijn geweestquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaah, nu snap ik waarom alles even down moest...
Ze gingen er even voor zorgen dat IK geen last meer van buffereloerio heb...
pfew denk toch aan je bloeddruk, tis maar een spelletjequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
me2quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaah, nu snap ik waarom alles even down moest...
Ze gingen er even voor zorgen dat IK geen last meer van buffereloerio heb...
Jawel hoor, Huubs groep is toch veel sterker? Die wil je toch eerst weghebben? als je BANJ 1 voor 1 wegwerkt, heb je alsnog een machtig blok van 3 tegenover je staan, dus lijkt me geen logische redeneringquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan, maar dan scheept nicolaas zichzelf met BANNJ op...
Niet echt waar je op zit te wachten als speler in DGK...
Dat hebben ze al eerder meerdere keren tevergeefs geprobeerd, ik zie totaal niet in waarom dat nu anders zou zijn (dat 'handjes loslaten'-verhaal? Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Eric, Huub en Nicolaas, gaan natuurlijk niet rustig op bed liggen de aankomende week...
Die gaan vrezelijk op BANNJ in lopen praten...
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat Nicolaas zo graag SHE wil breken, als dat helemaal geen optie is. Hij praat tegen Brian alsof 't zeer aannemelijk is dat het SHE groepje op deze manier doorbroken wordt?! Terwijl we dat echt 3 weken geleden ofzo nog hebben mogen aanschouwen!
BANJ is nooit in die positie gebracht, dat had ie gewoon moeten doen. Niks doordenken van "nu ligt de bal bij BANJ", denk je nou echt dat Brian daar waarde aan hecht, dat hij nou maar 's zakelijk moet zijn? Nicolaas is gewoon dom.
Jaap had in kunnen pakken, als Brian imuun was geworden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Lipsch het volgende:
[..]
De eenvoudigste oplossing was toch wel immuniteit aan Brian - dikke kans om zowel aDEL als bolle eruit te werken. Met de motivatie van Nicolaas bij z'n keuze is dit echt een erg zwakke beslissing.
Ja maar de sterkste groep eerst weg hebben is al helemaal niet logisch, want wat blijft er over van dat 'sterk' als je ze door zoiets makkelijks weg zou kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jawel hoor, Huubs groep is toch veel sterker? Die wil je toch eerst weghebben? als je BANJ 1 voor 1 wegwerkt, heb je alsnog een machtig blok van 3 tegenover je staan, dus lijkt me geen logische redenering![]()
Ze hangt nog even aan de toneelhaak....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Waar blijft CORA?
Het is verre van ideaal, en kan ook gewoon mislukken (het blijven een stel ziletjes)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat hebben ze al eerder meerdere keren tevergeefs geprobeerd, ik zie totaal niet in waarom dat nu anders zou zijn (dat 'handjes loslaten'-verhaal? Laat me niet lachen)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat Nicolaas zo graag SHE wil breken, als dat helemaal geen optie is. Hij praat tegen Brian alsof 't zeer aannemelijk is dat het SHE groepje op deze manier doorbroken wordt?! Terwijl we dat echt 3 weken geleden ofzo nog hebben mogen aanschouwen!
BANJ is nooit in die positie gebracht, dat had ie gewoon moeten doen. Niks doordenken van "nu ligt de bal bij BANJ", denk je nou echt dat Brian daar waarde aan hecht, dat hij nou maar 's zakelijk moet zijn? Nicolaas is gewoon dom.
eerst de collect call, daarna kwam op het scherm dat ie Cora dezelfde avond kon uitnodigen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
derde poging......Heeft Jaap eerst om de 40 ctp gevraagd of kwam de collect call van Cora eerder..?
Zou erg fijn zijn als iemand deze vraag zou kunnen beantwoorden. Bvd.
Geen dank.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
derde poging......Heeft Jaap eerst om de 40 ctp gevraagd of kwam de collect call van Cora eerder..?
Zou erg fijn zijn als iemand deze vraag zou kunnen beantwoorden. Bvd.
eric zeker, sylvia minderquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian heeft Sylvia en Eric als twee angstige mensen tegenover Nicolaas gezien.
noobquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef solara4 het volgende:
de stemming moet toch unaniem zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |