Idd Eric kan er nu eindelijk uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Liess het volgende:
Ik word echt moe van die vent, hoop dat ie echt snel oppleurd.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef donpsp het volgende:
streams doen t niemeer bij mij
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd Eric Nicolaas kan er nu eindelijk uit![]()
Daar gaat Ericquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Liess het volgende:
Ik word echt moe van die vent, hoop dat ie echt snel oppleurd.
Cora is op het terrein..........quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef F1reB1rd het volgende:
Streams dood
Mee eens! En hij heeft naar de streams gekeken dus dit had hij kunnen weten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb de hele middag gehoopt dat er een slim spelletje gespeeld werd ... maarre .... Nicolaas is dus helemaal niet zo'n strateeg als hij wil laten overkomen. Amanda of Jaap eruit had veel meer kans gehad en dan had hij Brian immunidinges moeten geven.
en daarmee heeft hij nou net in z'n vingers gesneden want die gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd Eric kan er nu eindelijk uit![]()
Jeemig alle streams op een nieuw prinsesjequote:
Dat zegt ie al een tijdje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef marky het volgende:
Huub was heel slim om te benadrukken (nadat hij had gezegd dat Eric en Syl elkaar niet laten gaan) om er echt iemand uit moet. Zo geeft hij aan de andere kant aan dat het toch echt daar zal moeten gebeuren.
vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:54 schreef droomkoningin het volgende:
dat ligt dus niet aan mij, pfieuw
wat was dat met syl nico en angelique en die energieen enzo? weet iem dat nog van toen?
Jaaa leuk een groot zwart beeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |