Het is verre van ideaal, en kan ook gewoon mislukken (het blijven een stel ziletjes)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat hebben ze al eerder meerdere keren tevergeefs geprobeerd, ik zie totaal niet in waarom dat nu anders zou zijn (dat 'handjes loslaten'-verhaal? Laat me niet lachen)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat Nicolaas zo graag SHE wil breken, als dat helemaal geen optie is. Hij praat tegen Brian alsof 't zeer aannemelijk is dat het SHE groepje op deze manier doorbroken wordt?! Terwijl we dat echt 3 weken geleden ofzo nog hebben mogen aanschouwen!
BANJ is nooit in die positie gebracht, dat had ie gewoon moeten doen. Niks doordenken van "nu ligt de bal bij BANJ", denk je nou echt dat Brian daar waarde aan hecht, dat hij nou maar 's zakelijk moet zijn? Nicolaas is gewoon dom.
eerst de collect call, daarna kwam op het scherm dat ie Cora dezelfde avond kon uitnodigen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
derde poging......Heeft Jaap eerst om de 40 ctp gevraagd of kwam de collect call van Cora eerder..?
Zou erg fijn zijn als iemand deze vraag zou kunnen beantwoorden. Bvd.
Geen dank.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
derde poging......Heeft Jaap eerst om de 40 ctp gevraagd of kwam de collect call van Cora eerder..?
eric zeker, sylvia minderquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian heeft Sylvia en Eric als twee angstige mensen tegenover Nicolaas gezien.
noobquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef solara4 het volgende:
de stemming moet toch unaniem zijn
Zeker, en met een beetje meer inspanning hadden ze ook Natasja kunnen laten vertrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap had in kunnen pakken, als Brian imuun was geworden.
Volgens mij eerderquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
Hou op zeg, die man was saai en kwam constant met Engelse onelinersquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
maar idd, pleur hun er maar uit en geef ons Nathanael terug.
ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
Precies, sukkel is hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou op zeg, die man was saai en kwam constant met Engelse oneliners
Collect call kwam eerst, daarna de mededeling dat Cora ook langs kon komen. Daarvoor had hij 40 punten nodig. Voor de collect call had hij punten genoegquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |