Psies, Nico heeft 1 keer gebluft en dat was in het begin, maar een speler is het niet. Het is een soort Cult figuur die zwaar overschat wordt. Dom en geen denker maar impulsief.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sylvia niet.
Mensen moeten hier 's op houden met Nicolaas als God beschouwen, dat SHE groepje heeft niets te vrezen, óók niet van 'n simpele ziel als Nicolaas. En deze tactiek bewijst ook maar weer dat ie totaal niet slim speelt, gaan mensen meteen weer in hun idolaat-zijn van Nicolaas denken dat hier ook nog iets veel diepers achter zit en dat dit juist slim van 'm is.![]()
Ik zeg, domme actie.
HEKquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef FSR het volgende:
Zullen Jaap en Cora wel door 1 deur passen.....
Daar heb je bestwel een punt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder zonder hulp dan met hulp van Jaap![]()
Nóg een profeet in DGK zit ik echt op te wachten .... het is een hele suffe aktie van Nicolaas. Hij had Brian immuniteit moeten geven.quote:
klopt, maar daar zijn Syl en Erik zich ook van bewustquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
Waarom zou Syl Eric wegstemmen, bij een volgende immuniteit is zij of Huub dan de sjaak!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nóg een profeet in DGK zit ik echt op te wachten .... het is een hele suffe aktie van Nicolaas. Hij had Brian immuniteit moeten geven.
Ja als die deze week nog komt dan zijn er dus 2 die immuniteit hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef farceman het volgende:
Wie weet komt er wel een 9 de miljonair die ook een immuniteitsstem kan uitdelen.....
Nou ja, juist die domheid gaat nu tegen ze gebruikt worden....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
exactly my point, ik zou zo graag willen geloven en hopen dat dit allemaal een groot masterplan is, maar zelfs al was dat de onderliggende bedoeling, dan nog hangt het helemaal af van de domheid en onnozelheid van die BANJ groep....
What else is newquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Brian staat bij Nicolaas voor Jan Lul......weet niks in te brengen.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |