Begin hem net te waarderenquote:
Hij zei vandaag en gisteren een paar keer dat hij dat inderdaad gezegd heeft maar het werd 47.000 euro en daar ging hij niet voor weg. Dus gelogen heeft hij uiteindelijk niet..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. in zijn "eerste ronde" beloofde Nicolaas plechtig aan de groep dat hij het huis zou verlaten als ze er unaniem voor zouden stemmen dat hij die (ik dacht) 50K kreeg.
De groep stemde toe, waarna Nicolaas triomfantelijk meldde dat hij bleef zitten waar hij zat.
Ik snap zijn taktiek niet, tenzij hij denkt dat Sylvia en Eric uit elkaar te spelen zijn.
omdat bijna iedereen hier pro-she is, logischquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
Gisteravond werd Nicolaas hier nog de hemel in geprezen. Maar vanavond is zijn ster met een rotgang aan het dalen.![]()
Japio heeft ook dikke tetten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, als de kijker oet kiezen tussen dikke tieten en Jaap...
You do the math...
Mijn gok ik dat hij zal proberen binnen BANJ ook tweespalt te krijgen. Hij heeft -denk ik- opdracht de zaak in beweging te krijgen. Daarvoor moet hij beide groepen afbreken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. in zijn "eerste ronde" beloofde Nicolaas plechtig aan de groep dat hij het huis zou verlaten als ze er unaniem voor zouden stemmen dat hij die (ik dacht) 50K kreeg.
De groep stemde toe, waarna Nicolaas triomfantelijk meldde dat hij bleef zitten waar hij zat.
Ik snap zijn taktiek niet, tenzij hij denkt dat Sylvia en Eric uit elkaar te spelen zijn.
Ja maar dikke tetten zijn inquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
huub is toch pissig
Het bewijst alleen wie hij dus de sterkste bewoners vindtquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Dus Nicolaas is inderdaad een grote idioot, wat ik dus al dacht. Die gek speelde dus geen spelletje maar wil echt sylvia of eric eruit hebben. Wow... wat een aanwist voor het programma zeg
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:18 schreef Veulen het volgende:
Maar deze immuuniteit kan uiteindelijk wel is de doodsteek worden voor huub.
Preies die lui hebben daar niets te zeggen, achter beslist wie gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Zou me niks verbazen als Nicolaas, Huub moest aanwijzen van de redactie.. Ze willen die Jaap-Cora bruiloft voor de kijkcijfers....
Mij boeit dat nou echt geen hol, tis toch nep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |