Als jouw theorie klopt en dat Nicolaas weet wat ie doet, dan zal het waarschijnlijk Amandel worden ipv Jaap. Brainless heeft Amandel alleen nodig voor de seks, terwijl Jaap een vleesschild is voor hem, daar heeft ie meer aan. Bovendien is de rol van Amandel al een tijdje uitgespeeld, ze voegt niets toe aan het programma. De kijkcijfers van morden en overmorgen zullen waarschijnlijk de doorslag gaan geven, als die weer onder de 300.000 zitten dan is dat een duidelijk teken dat Amanda zelfs in viswijf-mode niets meer toevoegt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
![]()
![]()
En JAap feliciteerd Nicolaas voor de goede keus...
Wat een domme sukkel...
Jaap ligt er uit...
Ja, mooi om te zienquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Brian staat bij Nicolaas voor Jan Lul......weet niks in te brengen.....![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nóg een profeet proleet in DGK zit ik echt op te wachten .... het is een hele suffe aktie van Nicolaas. Hij had Brian immuniteit moeten geven.
Mwah.. in zijn "eerste ronde" beloofde Nicolaas plechtig aan de groep dat hij het huis zou verlaten als ze er unaniem voor zouden stemmen dat hij die (ik dacht) 50K kreeg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Sonique het volgende:
En zoals altijd houd Nicolaas altijd z'n woord..
even een aanvulling:quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
Brian en ik hebben veel gemeen zegt Syl.
Eric: Jaap en ik ook, we hebben allebei tieten,
Die loopt al lekker te zieken. Weg met die kut hondquote:
Helaas niet, Nicolaas blijft Nicolaas, waar BANJ hem liever ziet dan SHE.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voorheen niet, maar Nicolaas is nu duidelijk SHE
Maar BANNJ is de dom om dat te zien... Dat zien ze pas als Jaap eruit ligt zodirect, en Natasia zal als eerste overlopen lijkt me...
Onnavolgbaar...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef BENJOLA het volgende:
ech een briljante zet bah bah
effe denken ........ we maken er geen 4-2 zegt huub al meerdere keren
5--2 dan maar whahahahahaha dat wil she wel
nee hoor die afgeleefde snuifkop (nicolaas) zet dan vlak voor de stemming moet komen jaap op de stoel en dan is de brianclan over de zeik en word japio niet weggestemd
de snuifkop zegt zo schiet het niet op en zegt ik ga naar huis
en dat is de komende 10 dagen te volgen want we krijgen nou 10 dagen gedram en gezeik om sil om te turnen want je moet natuurlijk wel de zendtijd vol zien te maken
Hij is niet voor SHEquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
Gisteravond werd Nicolaas hier nog de hemel in geprezen. Maar vanavond is zijn ster met een rotgang aan het dalen.![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Zou me niks verbazen als Nicolaas, Huub moest aanwijzen van de redactie.. Ze willen die Jaap-Cora bruiloft voor de kijkcijfers....
Mij boeit dat nou echt geen hol, tis toch nep.
Libelle soppertjes zijn snel opgedroogdquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
Gisteravond werd Nicolaas hier nog de hemel in geprezen. Maar vanavond is zijn ster met een rotgang aan het dalen.![]()
Nou, als de kijker oet kiezen tussen dikke tieten en Jaap...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als jouw theorie klopt en dat Nicolaas weet wat ie doet, dan zal het waarschijnlijk Amandel worden ipv Jaap. Brainless heeft Amandel alleen nodig voor de seks, terwijl Jaap een vleesschild is voor hem, daar heeft ie meer aan. Bovendien is de rol van Amandel al een tijdje uitgespeeld, ze voegt niets toe aan het programma. De kijkcijfers van morden en overmorgen zullen waarschijnlijk de doorslag gaan geven, als die weer onder de 300.000 zitten dan is dat een duidelijk teken dat Amanda zelfs in viswijf-mode niets meer toevoegt...
Maar dan mag je verwachten dat ook die de unanieme goedkeuring nodig heeft voor het weggeven van de immuniteit... en dat zal SHE natuurlijk nooit doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja als die deze week nog komt dan zijn er dus 2 die immuniteit hebben
Begin hem net te waarderenquote:
Hij zei vandaag en gisteren een paar keer dat hij dat inderdaad gezegd heeft maar het werd 47.000 euro en daar ging hij niet voor weg. Dus gelogen heeft hij uiteindelijk niet..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. in zijn "eerste ronde" beloofde Nicolaas plechtig aan de groep dat hij het huis zou verlaten als ze er unaniem voor zouden stemmen dat hij die (ik dacht) 50K kreeg.
De groep stemde toe, waarna Nicolaas triomfantelijk meldde dat hij bleef zitten waar hij zat.
Ik snap zijn taktiek niet, tenzij hij denkt dat Sylvia en Eric uit elkaar te spelen zijn.
omdat bijna iedereen hier pro-she is, logischquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
Japio heeft ook dikke tetten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, als de kijker oet kiezen tussen dikke tieten en Jaap...
You do the math...
Mijn gok ik dat hij zal proberen binnen BANJ ook tweespalt te krijgen. Hij heeft -denk ik- opdracht de zaak in beweging te krijgen. Daarvoor moet hij beide groepen afbreken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. in zijn "eerste ronde" beloofde Nicolaas plechtig aan de groep dat hij het huis zou verlaten als ze er unaniem voor zouden stemmen dat hij die (ik dacht) 50K kreeg.
De groep stemde toe, waarna Nicolaas triomfantelijk meldde dat hij bleef zitten waar hij zat.
Ik snap zijn taktiek niet, tenzij hij denkt dat Sylvia en Eric uit elkaar te spelen zijn.
Ja maar dikke tetten zijn inquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
huub is toch pissig
Het bewijst alleen wie hij dus de sterkste bewoners vindtquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Dus Nicolaas is inderdaad een grote idioot, wat ik dus al dacht. Die gek speelde dus geen spelletje maar wil echt sylvia of eric eruit hebben. Wow... wat een aanwist voor het programma zeg
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:18 schreef Veulen het volgende:
Maar deze immuuniteit kan uiteindelijk wel is de doodsteek worden voor huub.
Preies die lui hebben daar niets te zeggen, achter beslist wie gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Zou me niks verbazen als Nicolaas, Huub moest aanwijzen van de redactie.. Ze willen die Jaap-Cora bruiloft voor de kijkcijfers....
Mij boeit dat nou echt geen hol, tis toch nep.
En terecht. Ik heb 'm die 5 weken niet meegemaakt, en had heel wat verwacht maar wat een misplaatst arrogant kwalletje is het. Dit lijkt me zo'n man die in het normale leven niets voorstelt en heel wat heeft te compenseren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
quote:
Alleen als het een vrouw betreft waar een mooi koppie op zit, een wespentaille, lange slanke benen etc.quote:
Hij is ook niet voor BANJ hoor, hij is alleen voor Nicolaas.quote:
Oh God, daar gaan we weer...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Wauw, Nicolaas heeft echt een intimiderende kop hè, maar hij heeft ook wat aantrekkelijks...
Er is gekozen een oud Miljonair te laten terug komen, omgeacht de eerdere reden van vertrek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat Nico een handdoek over de camera had gegooit en weg was gestuurd, wat doet ie nu weer in DGK dan?
Jij bent ook het paasweekend weg geweest?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat Nico een handdoek over de camera had gegooit en weg was gestuurd, wat doet ie nu weer in DGK dan?
Ik denk dat hij er te dik op zit om het te zien....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Sonique het volgende:
Huub heeft het echt niet door...
Ben ik de enige die moet denken aan Edward Norton in American History X, als hij gearresteerd word?quote:
Wie hebben ruzie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Ionesco het volgende:
Huub en nathaniel hebben ruzie![]()
[afbeelding]
Eenschquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nicolaas probeert Hupert duidelijk te maken dat het niet zijn beslissing was maar die van de buren
Door huub er zelf achter te laten komen wekt dat nederigheid op bij huub...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Taurus het volgende:
Hmmm lijkt toch erop dat Nicolaas verder denkt dan de mogelijkheid dat Eric Syl er uit stemt of andersom. Maar waarom legt ie dat Huub gewoon niet uit?
Ja, gewoon opdracht. Net als de ruzie die ze nu maken .......quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas: "Het kón niet anders dan dit"
Zegt Nicolaas hier dat hem van boven iets is opgedragen?
'Het had op geen enkele manier gekund!'quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Sonique het volgende:
Huub heeft het echt niet door...
Van boven...de vader van Natasia en Brianquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
euh, nvm... ik slapp half.quote:
Huub kan deze opmerkingen niet lezen hoor !quote:
Is standaard bij hemquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
Praat Nicolaas weer met dubbele tong of heeft ie nou eenmaal zo'n brallend geluid?
Ja maar op zich snap ik Huub ook wel, het is niet per sé 'n briljant masterplan wat Nicolaas hier doet, heeft op zich hoogstens net zo veel kans als wanneer hij gewoon Brian immuun had gemaakt vanavond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Door huub er zelf achter te laten komen wekt dat nederigheid op bij huub...
Zie het ikke ook trustequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt nu dat hij het wel aan Jaap moest beloven omdat hij anders niet voor had gestemd. Is Nicolaas tegenwoordig een man van zijn woord geworden?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moet denken aan Edward Norton in American History X, als hij gearresteerd word?
Iets anders kan ik ook niet bedenken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |