Idd Eric kan er nu eindelijk uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Liess het volgende:
Ik word echt moe van die vent, hoop dat ie echt snel oppleurd.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef donpsp het volgende:
streams doen t niemeer bij mij
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd Eric Nicolaas kan er nu eindelijk uit![]()
Daar gaat Ericquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Liess het volgende:
Ik word echt moe van die vent, hoop dat ie echt snel oppleurd.
Cora is op het terrein..........quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef F1reB1rd het volgende:
Streams dood
Mee eens! En hij heeft naar de streams gekeken dus dit had hij kunnen weten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb de hele middag gehoopt dat er een slim spelletje gespeeld werd ... maarre .... Nicolaas is dus helemaal niet zo'n strateeg als hij wil laten overkomen. Amanda of Jaap eruit had veel meer kans gehad en dan had hij Brian immunidinges moeten geven.
en daarmee heeft hij nou net in z'n vingers gesneden want die gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd Eric kan er nu eindelijk uit![]()
Jeemig alle streams op een nieuw prinsesjequote:
Dat zegt ie al een tijdje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef marky het volgende:
Huub was heel slim om te benadrukken (nadat hij had gezegd dat Eric en Syl elkaar niet laten gaan) om er echt iemand uit moet. Zo geeft hij aan de andere kant aan dat het toch echt daar zal moeten gebeuren.
vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:54 schreef droomkoningin het volgende:
dat ligt dus niet aan mij, pfieuw
wat was dat met syl nico en angelique en die energieen enzo? weet iem dat nog van toen?
Jaaa leuk een groot zwart beeldquote:
Take two...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef doesss het volgende:
En de streams weer aan en de immuniteitsverstrekking wordt overgedaan.
Foutje bedankt
En dan daarna collectief alles ontkennen, dat zou mooi zijn...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef doesss het volgende:
En de streams weer aan en de immuniteitsverstrekking wordt overgedaan.
Foutje bedankt
Heb ik het tegen jou? Ik heb het tegen Mokum.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa leuk een groot zwart beeldGrapjurk
Precies!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef marky het volgende:
Huub was heel slim om te benadrukken (nadat hij had gezegd dat Eric en Syl elkaar niet laten gaan) om er echt iemand uit moet. Zo geeft hij aan de andere kant aan dat het toch echt daar zal moeten gebeuren.
De eenvoudigste oplossing was toch wel immuniteit aan Brian - dikke kans om zowel aDEL als bolle eruit te werken. Met de motivatie van Nicolaas bij z'n keuze is dit echt een erg zwakke beslissing.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Sonique het volgende:
Toegeven, het is niet een super oplossing dit, maar met de middelen die Nicolaas voor handen had, is het de enige...
Misschien had Sinterklaas het verkeerde script en gaan we zo over op take 2, en wordt Brianless immuum.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Slechte beslissing, of is dat al gezegd?
Uit het vorige topic waar ik nog op wilde reageren, want dit geloof ik juist niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef Sonique het volgende:
MEnsen, dit is juist goed....
denk na!
BANJ is de meerderheid nu, dus ZIJ beslissen of er iemand uit gaat...
Eric of Syl gaan er niet uit, dus de enige mogelijkheid is dat BANJ iemand van hun zelf gaan opofferen...
Gaan ze zich aan hun woord houden of niet?
Bij mij doen ze het weerquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, ik ben niet de enige...
Psycho-kop, man met vieze karaktereigenschappen, een drankprobleem, stinkt naar nicotine en heeft een uitgezakt lijfquote:
BANJ heeft hem echt niet door hoor!!! die gaan alles doen om een breuk tussen syl en erik te maken. (wat mijn inziens, niet gaat lukken)quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:57 schreef Lieve het volgende:
Sneakolaas was in het begin meteen ook al zo'n enge vent. En geloof me, die is ratterig bij het leven. Daarom valt Pannekoek er wel voor. Kijwlbekkend voor zijn voetjes. Als haar Natte Ass en RatB er maar in blijven en een vetleuke bruiloft om op haar CV te zetten bij het vertrek.
![]()
Sneakolaas
![]()
![]()
nicolaas wil echt niet met she overblijven, schijnt dat-ie met name met natas heel goed door de bocht kan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Sonique het volgende:
Heeft huub Nicolaas echt niet door?
Nicolaas heeft voor huub gekozen, dat is duidelijk. MEt z'n tweeen kunnen ze kijken, samen met Syl en Eric wat big mouth BANNJ gaan doen...
Eric stemt Syl sowieso niet weg. Dit groepje zit gebeiteld, zijn maar 3 mensen en hebben alle drie de andere twee nodig voor dekking. En zo moet 't ook blijven. Huub zou nog te manipuleren zijn door Nicolaas om Syl of Eric op te geven, maar Sylvia en Eric zijn niet zo naief dat ze Nicolaas geloven als hij zegt 'dan vervang ik Sylvia of Eric wel in dekking'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef daWeasel het volgende:
Waarom komt steeds iedereen naar Huub toe dat hij zakelijk moet doen? Je hebt in dit spel twee dekkingen nodig met die geintjes van imuniteit. Brian moet eens iets doen, hij heeft Jaap op Amanda niet nodig, hij moet iemand weg stemmen. Domme keus dit, Sylvia trekt haar eigen plan en stemt Eric niet weg. Eric kan Sylvia wel wegstemmen, maar dat praat Huub wel uit zijn hoofd. Conclusie-->Er gaat niets gebeuren.
ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Soho het volgende:
Nicolaas zegt dat er wel meer achter zit en dat het een goede beslissing van hem was. Ben dan wel benieuwd wat zijn argumenten daarvoor zijn.
Of mocht hij heul geen immuniteit verlenen, maar omdat het unaniem beslist is, mag het nu wel!!!!eins!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien had Sinterklaas het verkeerde script en gaan we zo over op take 2, en wordt Brianless immuum.
quote:
Jij hebt m doorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet het ook niet.
Ik weet alleen dat hij, bij zijn gesprek gisteren met Eric, hem gewogen en te licht heeft bevonden.
Er waren 2 dingen die Nicolaas duidelijk probeerde te maken. Eric zei daarop de verkeerde dingen.
En hij weet dat BANJ geen hechte groep is.
Misschien dat hij op deze manier probeert de hechte groep te ontwrichten, en de zwakke groep later wel aan de beurt komt.
Ik zie op de iets langere termijn wel een breuk ontstaan tussen Erik+Sylvia en Huub.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
[..]
BANJ heeft hem echt niet door hoor!!! die gaan alles doen om een breuk tussen syl en erik te maken. (wat mijn inziens, niet gaat lukken)
idd.... een veel groter slagingspercentage om dan Billie eruit te stemmenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
Sonique, hoesow is dit de enige mogelijkheid voor Nico? Hij had met hetzelfde gemak Brian immuun kunnen maken.
Als dat echt zo zou zijn zou ze het niet zo vaak zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Centjes boeien Natasia niet ...... yeah right !
Enne ... ze is voor inhoudelijke gesprekken !!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat ik zei, met een beetje praat en manipulatie van Nicolaas en huub en eric (niet de minste) door BANNJ took te laten geloven dat het helemaal bij hun ligt, ligt Jaap er zo uit...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Uit het vorige topic waar ik nog op wilde reageren, want dit geloof ik juist niet.
Natasia heeft in principe maar één iemand als dekking nodig voor haarzelf, en dat is Brian.
De rat wil juist zoveel mogelijk dekking hebben (want: para), bovendien is Amanda zijn neukertje en Jaap zijn waakhond die makkelijk te beïnvloeden is en al zijn hete kastanjes uit het vuur haalt zodat hij buiten schot blijft.
Aangezien Amanda en Jaap de zwakke schakels uit dit verhaal zijn en elkaar waarschijnlijk ook gewoon zouden wegstemmen in dit verhaal, is het dom dat Brian idd niet de immuniteit heeft gekregen. Dat was de enige manier om dit te te neutraliseren!
heb jij streamsquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb de hele avond al geen streamsquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb ook geen streams meer op VOL
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Cora...... opschieten! En een beetje rellen graag!
Preciesquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
Sonique, hoesow is dit de enige mogelijkheid voor Nico? Hij had met hetzelfde gemak Brian immuun kunnen maken.
Niet als ik die nieuwe benquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef Marrije het volgende:
Ook al komt er tussen nu en 10 dagen een 9e bij, Huub heeft Syl echt wel nodig.
Eric, Huub en Nicolaas, gaan natuurlijk niet rustig op bed liggen de aankomende week...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
[..]
BANJ heeft hem echt niet door hoor!!! die gaan alles doen om een breuk tussen syl en erik te maken. (wat mijn inziens, niet gaat lukken)
Hier ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef donpsp het volgende:
streams zijn weer online hoor
Ik weet wel een plekkie.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Cora...... opschieten! En een beetje rellen graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |