Wie is die blondequote:
Mooi vond ik hoe hij Jaap bewerkte. Als zijn plan slaagt, is er een gerede kans dat Jaap eruitvliegt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
Nicolaas heeft het wel naar zijn zin.
Mooi.
Jaap zegt dat wel vaker, heeft hij overgenomen van zijn 'maatje'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:40 schreef Liess het volgende:
En nogmaals herhaalt Jaap dat Sylvia niks doet in huis.
Maar ik ben niet gerust op Jaap, zie hem er wel voor aan om tegen te stemmen. Tenzij hij vertrouwt op achter en er vanuit gaat dat ze hem niet laten gaan ivm kijkcijfers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi vond ik hoe hij Jaap bewerkte. Als zijn plan slaagt, is er een gerede kans dat Jaap eruitvliegt.
Nou je kan veel zeggen, Jaap doet heel veel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zegt dat wel vaker, heeft hij overgenomen van zijn 'maatje'.
Jaap daarentegen is het kijkcijferkanon van DGK!??? Over 3 maanden!!!
Brian gaat nóóit toestaan dat Nicolaas iemand mag aanwijzen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi vond ik hoe hij Jaap bewerkte. Als zijn plan slaagt, is er een gerede kans dat Jaap eruitvliegt.
Sinds Jaap erin gekomen is zijn de kijkcijfers alleen maar omlaag gegaan, maar de redaktie moet hem er vooral in laten zittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Clank het volgende:
Volgens Jaap gaat de bruiloft voor mega kijkcijnfers zorgenen wil 'achter' hem daarom ook nog niet kwijt. Commerciële belangen.. blabal
Ik moet eerst nog zien wat zijn plan is. Misschien wil hij echt proberen om Sylvia eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vergeet het schijten in de plee op de kamer van Huub & Ericquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou je kan veel zeggen, Jaap doet heel veel.
Slapen, wakker worden, zweten tot ie een ons weegt, bezweet aan de ontbijttafel zitten, hele dag theorieen bespreken met Brian, Eten tussendoor, Weer fietsen en zweten, nog meer theorieen bespreken, slapen.
toch een hele lijst.![]()
Ik heb die twee ook niet op een gesprek kunnen betrappen (een aantal anderen wel). Maar als Nicolaas net zo kletste als bij Jaap, zie ik Brian er wel voor aan erin te trappen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gaat nóóit toestaan dat Nicolaas iemand mag aanwijzen.
....Maar weet je wat het is...ik heb zo'n gevoel van.....is ook.....(bedenk de spastische arm en vingerbewegingen er zelf maar bij)quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je vergeet het schijten in de plee op de kamer van Huub & Eric![]()
Voorzover ik hem in actie heb gezien, is hij er oprecht van overtuigd dat een immuniteitsstem aan een van SHE geen enkel effect zal opleveren. Hij lijkt te beseffen dat Jaaps positie de zwakste is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog zien wat zijn plan is. Misschien wil hij echt proberen om Sylvia eruit te krijgen.
Jaap zal alles wel tot in de puntjes met Brian gaan bespreken, want hij durft nog geen scheet te laten zonder de toestemming van Brian.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gaat nóóit toestaan dat Nicolaas iemand mag aanwijzen.
Ja, vandaar dat Nicolaas zojuist zo lang op Jaap zat in te pratenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
Die stemming over immuniteit, moet die unaniem?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
Die stemming over immuniteit, moet die unaniem?
en 's ochtends na de eerste huwelijksnacht met cora een taartje eten... hoewel... wie het eerst komt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou je kan veel zeggen, Jaap doet heel veel.
Slapen, wakker worden, zweten tot ie een ons weegt, bezweet aan de ontbijttafel zitten, hele dag theorieen bespreken met Brian, Eten tussendoor, Weer fietsen en zweten, nog meer theorieen bespreken, slapen.
toch een hele lijst.![]()
Waar twijfelt Jaap aan? (maw: aan wie wil Nicolaas de immuniteit geven?)quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
Ja, vandaar dat Nicolaas zojuist zo lang op Jaap zat in te pratenJaap twijfelt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en 's ochtends na de eerste huwelijksnacht met cora een taartje eten... hoewel... wie het eerst komt...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef daWeasel het volgende:
[..]
....Maar weet je wat het is...ik heb zo'n gevoel van.....is ook.....(bedenk de spastische arm en vingerbewegingen er zelf maar bij)
Dat werd niet helemaal duidelijk. Vaag gaf hij wel aan dat hijzelf die stem wel eens zou kunnen krijgen, maar als Nicolaas dan weer begon over zijn backup garantie, ging hij er niet over door. Ook deed Nicolaas het voorkomen alsof hij ook beloofde dat hij Huub immuniteit zou geven (maar uit zijn woorden kon je dat niet letterlijk opmaken), en ook daar leek Jaap redelijk in te geloven. Ik denk dat Jaap van nature een voet-op-de-rem twijfelaar is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar twijfelt Jaap aan? (maw: aan wie wil Nicolaas de immuniteit geven?)
Dank voor het antwoord.
SHE rookt vooralquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Weet iemand ook welke sigaretten gerookt worden door DGK-bewoners?
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
Ik kan ook al handlezer dat huis in. Ook wel als oor, teen, kinhaar, anuslezer.
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
weet iemand goede goede livestreams die wel doen???
www.allekanalen.nl ook een goedequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik kijk altijd via www.kanalenkiezer.nl
Hij is niet meer het middelpunt in DGK, dat is moeilijk te verkroppen voor hem...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef Marrije het volgende:
Eric is bij Syl en NIco gaan zitten, Huub zit op afstand schreeuwend te zingen.
Ik vermoed dat Huub aandacht te kort komt.
thanksquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
Maar het kan ook een probleem bij je provider zijn; had ik een tijdje geleden ook een paar dagen.
Kan ik me goed voorstellen .....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij is niet meer het middelpunt in DGK, dat is moeilijk te verkroppen voor hem...
ja, dat is nicolaas, die heeft echt ballenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij is niet meer het middelpunt in DGK, dat is moeilijk te verkroppen voor hem...
Mindfuck van de goede Sint!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik las hier ook dat Nicolaas de brief van de redactie aan Jaap liet lezen, maar dat hij zei dat Jaap het niet hardop mocht lezen. Waarom eigenlijk niet? Ik kan niet echt iets bedenken. Er moet daar dus iets hebben gestaan wat de streamers niet mogen weten?
Weegschaal-inspectie. Kon geen dag langer wachtenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Onverwacht bezoek van Carlos?
Na 3 dagen is overdreven volgens mij. Maar hij verklaarde al vrij snel bij een of andere stemmingsronde dat hij zich " psychisch niet in staat achtte" om zijn stem uit te brengen. Ik dacht dat het ging om het doen toekomen van een bedrag aan een van de miljonairs op basis van unanimiteit. Hij heeft zich ook daadwerkelijk van stemming onthouden toen. Daarop heeft de redactie hem even langs de psycholoog gestuurd, maar het bleek allemaal best in orde met Nico's geestelijke gesteldheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Was Nicolaas niet die gast die na 3 dagen ofzo al bij een psychiater zat?
Ik volg DGK eigenlijk intensief vanaf de trap van Nena...
Wat? Ik keek niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
Dat deed Syl wel heel leuk!
Samen met Carlos in slowmotion naar elkaar toelopen. Syl begon door zo op te kijken toen ze op de stoel lag.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Samen met Carlos in slowmotion naar elkaar toelopen. Syl begon door zo op te kijken toen ze op de stoel lag.
Deed ze echt heel goed.
je weet toch, Brian's waarheid is de waarheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Liess het volgende:
Huh, Huub kreeg toch ook een Officiele Ws toen hij Bacardi gooide?
Ja volgens mij ook maar volgens brian niet, Brian liegt weer eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Liess het volgende:
Huh, Huub kreeg toch ook een Officiele Ws toen hij Bacardi gooide?
Ja ok, dan is dat voor mij weer duidelijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
je weet toch, Brian's waarheid is de waarheid![]()
Brian is degene die het meest beschermd wordt door DGK..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef getl0st het volgende:
Brian denkt dat alleen dingen van Huub door de vingers wordt gezien..
Heb je het verstaan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Waarom spreken Brainless en Nic Spaans?
Als je 180 kilo weegt en je 10 kilo moet afvallen is dat hetzelfde als dat je 70 kilo weegt en je 4 kilo moet afvallen. Dus zo geweldig is dat niet hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:21 schreef Liess het volgende:
Volgens mij kan het ook niet zo moeilijk zijn om af te vallen als je zovéel weegt... gewoon een beetje minder eten en een uurtje op zon fiets zitten.
Als ze het al weten.. dan moet er toch ook iets tegen gedaan worden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen het dus niet, maar dat wisten ze dus al. Via de speakers krijgen ze het te horen.
Als je zwaar bent ben je sneller kilo's kwijt dan als je minder zwaar bent.... dan HOEF je niet zoveel kwijt, en als jij 180 kilo bent dan heeft je lichaam al die vetten niet nodig lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je 180 kilo weegt en je 10 kilo moet afvallen is dat hetzelfde als dat je 70 kilo weegt en je 4 kilo moet afvallen. Dus zo geweldig is dat niet hoor.
Ja precies, omdat je eerst vocht kwijt raakt en later pas vetquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Je bent een stuk sneller kilo's kwijt.... Uit ervaring.
Volgens mij is één en ander afhankelijk van de grootte van je overgewicht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je 180 kilo weegt en je 10 kilo moet afvallen is dat hetzelfde als dat je 70 kilo weegt en je 4 kilo moet afvallen. Dus zo geweldig is dat niet hoor.
We zijn hier in de minderheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas suggereert nu duidelijk dat hij vindt dat de trap van Huub wél raak was.
Ik begin Nicolaas steeds minder te mogen. Ik mocht hem trouwens al totaal niet.
Heb mijn post even aangepast om het duidelijker te maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Als je zwaar bent ben je sneller kilo's kwijt dan als je minder zwaar bent.... dan HOEF je niet zoveel kwijt, en als jij 180 kilo bent dan heeft je lichaam al die vetten niet nodig lijkt mij.
En aangezien ik zelf ook heel snel 15 kilo kwijt was toen ik een stuk zwaarder was.... (Alleen dieeten, geen sport, moet je nagaan als ik erbij gesport had...)
En deze keer heef hij ook gelijk. De officiele waarschuwing was vanwege de drank gooien én het gezeik met Brian een aantal dagen later. Dus niet alleen voor het gooien van drank.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
je weet toch, Brian's waarheid is de waarheid![]()
ja maar als nena was gebleven lag die op dit moment al te slapen op de bank achter een krantje en ilona is gewoon een saaie mutsquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas suggereert nu duidelijk dat hij vindt dat de trap van Huub wél raak was.
Hij praat iedereen naar de mond nu, zodra de stemming om de immuniteit er op zit zien we pas aan welke kant Nicolaas echt staat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Hij kreeg toch meteen een telefoontje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En deze keer heef hij ook gelijk. De officiele waarschuwing was vanwege de drank gooien én het gezeik met Brian een aantal dagen later. Dus niet alleen voor het gooien van drank.
Nee hoor ik ook niet,ik vind hem niet aantrekkelijk eerder een gladjanus en ik vertrouw hem voor geen meter.quote:
Hier nog een ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
En ikook niet, nou dat zijn er al 5quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee hoor ik ook niet,ik vind hem niet aantrekkelijk eerder een gladjanus en ik vertrouw hem voor geen meter.
Playing the game, zo heet dat...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik had toch liever Nena gezienquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja maar als nena was gebleven lag die op dit moment al te slapen op de bank achter een krantje en ilona is gewoon een saaie muts
Maar wat maakt het uit? Eindelijk leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee hoor ik ook niet,ik vind hem niet aantrekkelijk eerder een gladjanus en ik vertrouw hem voor geen meter.
Mooi. Maar we zijn nog steeds in de minderheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij ís in de Villa ook voor geen meter te vertrouwen, en dat maakt het nou juist zo leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee, de officiele waarschuwing kwam pas een aantal dagen later. In de brief stond dat het was voor het gooien van drank én de heibel met Brian.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij kreeg toch meteen een telefoontje?
Ik zou het er zo mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij ís in de Villa ook voor geen meter te vertrouwen, en dat maakt het nou juist zo leuk.
Ik zou hem buiten de villa ook niet vertrouwen,hij is gewoon een type waar mijn haren van overeind gaan staan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij ís in de Villa ook voor geen meter te vertrouwen, en dat maakt het nou juist zo leuk.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Nicolaas is een heerlijke foute vent. Op dit moment het lekkerste ding in de Kooi![]()
Ik heb helemaal niks van Nena's terugkeer gezien door Pasenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nena kreeg zelfs slapende een aantal bewoners over de emmer ...
Ik zag het gebeuren ja ... ik kan er niet van smelten. Vind het eerder een griezel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren was er een overweldigende meerderheid aan smeltende dames op het forum![]()
Met afstand.............en ook de oudste. Wat is er met de jonkjes aan de hand?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Nicolaas is een heerlijke foute vent. Op dit moment het lekkerste ding in de Kooi![]()
Idd: heerlijk fout en moeilijk om niet naar hem te kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Geef mij Marcel maar(van de buren)quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Leuk voor het spel, maar wat zouden de liefhebbers ervan vinden als ze hem als collega op de werkvloer hadden... hmmm.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren ja ... ik kan er niet van smelten. Vind het eerder een griezel.
Suga4r .. het was leuk !!! En wát een verschil naast Amanda.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks van Nena's terugkeer gezien door Pasen![]()
Volgens mij is alleen Natasia die blind vertrouwt dat hij blijft. De rest twijfelt toch nog steeds?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef mazaru het volgende:
Brian zegt dat er nog steeds mensen zijn die twijfelen of hij blijft.
Gelukkig zijn er dus nog mensen die niet zomaar klakkeloos die onzin aannemen.
Seks met zo'n collega?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk voor het spel, maar wat zouden de liefhebbers ervan vinden als ze hem als collega op de werkvloer hadden... hmmm.
ik weet het ook zo net nog niet met die gast. Tot nu toe vind ik hem sneaky (de eerste 5 weken van DGK heb ik niet gezien).quote:
Staat goed in de vila.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef Liess het volgende:
Ik vind Nicolaas eruit zien als een standaard 7 dagen in de week in de kroeg hangende coke snuiver....
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef Liess het volgende:
Ik vind Nicolaas eruit zien als een standaard 7 dagen in de week in de kroeg hangende coke snuiver....
Ja dat geloof ik best, ik moet alles nog terug lezenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Suga4r .. het was leuk !!! En wát een verschil naast Amanda.
ja die *zucht*quote:
Korte samenvatting: Nena kwam en ging weer..... gelukkig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best, ik moet alles nog terug lezen![]()
Idd, Zo ziet ie eruit, zo gedraagt ie zich, en volgens mij zal hij zelfs zijn oma verkopen op zijn kleine teen te houden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een achterbakse gluiperd vind ik het.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Die handlezer tegen Sylvia: "Is er kort geleden iemand overleden?"..
Vorig jaar trok ik Nicolaas, tot het moment dat hij Bart en Stephan wat details vertelde over zijn telefoon-apparaten bedrijf. Die manier van zaken doen leek soms meer op afpersen en dat werd me te veel. Ik noem het niet eens 'achterbakse gluiperd' maar gewoon 'semi crimineel'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een achterbakse gluiperd vind ik het. En ik heb ook net zo'n idee dat hij meer aan de zijde van Brian/Natasia terecht komt dan die van Huub/Sylvia.
Ja, ik heb geen cursus handlezen nodig om te voorspellen dat Amanda 3 keer gaat trouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Sug4r het volgende:
Die handlezer kan wel een streamer zijn, hij weet wel erg veel![]()
Eerder vroeg hij : Rook je? Ze zit de hele middag al in de kapsalon te paffen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Die handlezer tegen Sylvia: "Is er kort geleden iemand overleden?"..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Sug4r het volgende:
Die handlezer kan wel een streamer zijn, hij weet wel erg veel![]()
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Maar we zijn nog steeds in de minderheid![]()
Wat een talentquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerder vroeg hij : Rook je? Ze zit de hele middag al in de kapsalon te paffen.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef Charmian het volgende:
Zou wel raar zijn twaalf uur moeten aanvragen voor iets wat Tien zelf in het leven heeft geroepen.
Dat slaat nergens op. Dat hele buddy-gedoe komt van Tien zelf.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef getl0st het volgende:
Waar hebben brian en natasia het over? Diana voortaan CP?
Ow dat ging over dat Brian zei dat mocht Diana komen te overlijden dat ze dan 12 uur aan moeten vragen en dat ze dat bespreekbaar moeten maken (of zoiets).quote:
Brian loopt een beetje op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow dat ging over dat Brian zei dat mocht Diana komen te overlijden dat ze dan 12 uur aan moeten vragen en dat ze dat bespreekbaar moeten maken (of zoiets).
Dat dacht ik dus ook, en waar het nu opeens vandaan komtquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Brian loopt een beetje op de zaken vooruit.
Ik vertrouw hem ook nog voor geen ene meterquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Ja hij doet dit erbij tot het asperge-tijd isquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Is die gast een goedkoop ingehuurde Pool ofzo, belachelijk dit![]()
Is het een Irakees..... hoorde ik hem eens zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Is die gast een goedkoop ingehuurde Pool ofzo, belachelijk dit![]()
Ingefluisterd door "achter" misschien? Talpa doet alles voor kijkcijfers, desnoods over de rug van kanker patienten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Charmian het volgende:
Dat dacht ik dus ook, en waar het nu opeens vandaan komt![]()
Goed van Huub: is toch belachelijk dat Brian dit ter sprake brengt. Hopen dat Diana hier niets van hoort.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:01 schreef Liess het volgende:
Brian loopt idd op de zaken vooruit, die vrouw gaat niet eens sterven! Beetje positief.
Nietus, hij is gemeen want hij gaat misschien niet aardig doen tegen Huub en Sylvia.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:03 schreef demins het volgende:
Ik vind het zo grappig dat de 'tegenstanders'van Nicolaas allemaal argumenten aandragen waarom het zo'n ideale nieuwe bewoner is!![]()
Ik hoop het jinca ... nóg zo'n zevenzeikerd als Brian en Jaap erbij heb ik weinig zin in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef jinca het volgende:
Bij alles wat Nicolaas zegt en vindt kun je nu nog even een vraagteken zetten..niets is nog serieus...hij probeert alleen iedereen uit...ben er van overtuigd dat hij niet de kant van Brian opgaat ...denk dat hij geen enkele kant voorlopig uitwil...hij wil alleen Jaap eruit..die mag hij echt niet..mi..
Volgens mij is Sylvia de enige in het huis die hij wel mag. Hij praat ook niet over het spel met haar maar over normale onderwerpen, terwijl hij alle andere bewoners met tactische informatie bestookt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef APK het volgende:
Nietus, hij is gemeen want hij gaat misschien niet aardig doen tegen Huub en Sylvia.
Je kunt hem niet vertrouwen.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef jinca het volgende:
Bij alles wat Nicolaas zegt en vindt kun je nu nog even een vraagteken zetten..niets is nog serieus...hij probeert alleen iedereen uit...ben er van overtuigd dat hij niet de kant van Brian opgaat ...denk dat hij geen enkele kant voorlopig uitwil...hij wil alleen Jaap eruit..die mag hij echt niet..mi..
Dat slaat nu werkelijk waar nergens op, Ik moet hem niet om zijn persoon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus, hij is gemeen want hij gaat misschien niet aardig doen tegen Huub en Sylvia.
Rustig maar APK, luister nou maar naar tante mazaru.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet je tegen die jankzakken zeggen die liever Nena -of elk persoon die braaf Huub's reet likt- in huis hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef noekje het volgende:
Dat staat als een paal boven water en dat maakt hem nou juist zo leuk!
toetsenbord was het toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustig maar APK, luister nou maar naar tante mazaru.
Nicolaas gaat straks gewoon weer lekker naar zijn eigen huisje toe.
De leugens liggen driedubbeldik in zijn stem.
Nee, slechts brandwonden.quote:
In twee happen!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wtf....hebben ze die hond nu 4/5 uu rin die auto opgesloten ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef mazaru het volgende:
In twee happen!
Zo zeker ben ik van mijn zaak dat die niet blijft.
Ligt je toetsenbord nou al in de marinade?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustig maar APK, luister nou maar naar tante mazaru.
Nicolaas gaat straks gewoon weer lekker naar zijn eigen huisje toe.
De leugens liggen driedubbeldik in zijn stem.
de 'M' moet je als laatste bewaren... die schijnt heel lekker te zijn...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
In twee happen!
Zo zeker ben ik van mijn zaak dat die niet blijft.
MMMMMMMMMMM van Coraquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de 'M' moet je als laatste bewaren... die schijnt heel lekker te zijn...
En met de Escape-toets hab je kans dat het hele zaakje weer naar boven komt....quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de 'M' moet je als laatste bewaren... die schijnt heel lekker te zijn...
Wie nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
Carlos heeft het allang gehad met Jaap.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:03 schreef demins het volgende:
Ik vind het zo grappig dat de 'tegenstanders' van Nicolaas allemaal argumenten aandragen waarom het zo'n ideale nieuwe bewoner is!![]()
Ik al wekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
Carlos heeft het allang gehad met Jaap.
Nog steedsquote:
Jaap is het holmaatje vna Brian.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:24 schreef Napster het volgende:
Ik hoop ook dat die blijft
Lueker dan dat pubertje Huub en zn holmaat Eric
Ja, ik hoop dat Nicolaas blijftquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:24 schreef Napster het volgende:
Ik hoop ook dat die blijft
Lueker dan dat pubertje Huub en zn holmaat Eric
Ik sliep even maar wil toch nog laten weten dat Nicolaas nr 1 isquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren was er een overweldigende meerderheid aan smeltende dames op het forum![]()
Heeft ie koorst?quote:
Maar ja, Sylvia is een flamoesduiker, is toch net zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
Allemaal holbewoners dus, kunnen ze de kooi wel aan sylvia overlaten.
Echte liefdequote:
Ja, ik vind ze ook wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die hondjes zijn zo grappig hahahah
quote:
Nee, als Brian zoent dan pakt ie haar haar toch ook elke keer zo stom vast... of gaat er over heen, zoiets deed zij nu ookquote:
Denk jequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:34 schreef happyme28 het volgende:
Nicolaas wordt nu al gestresst van de camera's. Weet zich geen houding te geven. Hij gaat dat zo nooit volhouden. Nu is het even leuk, maar die is, net als vorige keer, zo opgebrand.
ze is volgens mij geen pot maar bisexueelquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar ja, Sylvia is een flamoesduiker, is toch net zoiets?![]()
Ohh zijn het hondjes?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Van mij mogen die hondjes blijven...
Dan heb je mij nog niet gezien!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
Ik vind Nicolaas helemaal niets.
Ik denk dat het te maken heeft met de juridische kwestie rond zijn 47.000 euro. Die ging hij namelijk niet krijgen, misschien heeft hij nu een deal dat hij ze met zijn terugkeer alsnog krijgt. Of hij onderschat de boel. Hij gaat snel opbranden denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:36 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Denk jeIk denk dat zijn ervaringen van de 1e keer toch wel voldoende moeten zijn om zijn kansen voor een 2e keer in te kunnen schatten. Hij is er slim genoeg voof
![]()
Waarom noem je de zucht foto Stefan ?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Syl vertelt dat het paard van Lesley is overleden.
Stevan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom noem je de zucht foto Stefan ?![]()
Ik hoop echt dat Eric eruit gaatquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat mee in Nicolaas' plan: Jaap gaat ook voor het geven van een immuniteitsstem door Nicolaas.
En weet brian dit?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat mee in Nicolaas' plan: Jaap gaat ook voor het geven van een immuniteitsstem door Nicolaas.
Jeetje, dat je dat zietquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom noem je de zucht foto Stefan ?![]()
Dus nu weet ik bijna zeker dat Nico het alleen doet voor die immuniteitsstem van Jaap, want hij zegt:quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Maar voor wie ga je nou? vraagt Jaap. Voor Eric; Huub immuun, antwoordt Nicolaas.
Ai, laat ie een steek vallen de floeperd. Nu maar hopen dat Jaap het niet door heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dus nu weet ik bijna zeker dat Nico het alleen doet voor die immuniteitsstem van Jaap, want hij zegt:
ik heb met Huub gepraat en Eric mag er van hem best uit en vervolgens zegt hij 'Huub immuun, dus Eric eruit'. Hij moet dus juist Syl immuun maken als Huub Eric er wel uit stemt.
Kijken hoe slim Jaap is.
Kut, nu zie ik het pasquote:
Eerder curatorenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:44 schreef FdW het volgende:
Scripten, regisseren, sturen or whatever.
De 10 accountant en advocaten bepalen momenteel in hoge mate de afloop van dit programma.
Ook mevrouw P. heeft nog maar beperkte invloed.
Je durft de strijd met Jaap wel aan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dus nu weet ik bijna zeker dat Nico het alleen doet voor die immuniteitsstem van Jaap, want hij zegt:
ik heb met Huub gepraat en Eric mag er van hem best uit en vervolgens zegt hij 'Huub immuun, dus Eric eruit'. Hij moet dus juist Syl immuun maken als Huub Eric er wel uit stemt.
Kijken hoe slim Jaap is.
Jaap heeft zich laten inpakken door het veelvuldig herhaalde 'ik beloof je backup te zijn voor drie maanden'quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijken hoe slim Jaap is.
om eraan te eten wat je net bent kwijt geraaktquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Dogga het volgende:
Why the fuck ga je eten als je net hebt 'gesport"
Hij heeft eiwitten nodig en het is goed voor zijn rug.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Dogga het volgende:
Uhmm......dat is logisch en goed voor je lichaam (spieren). Als je niet eet na sporten wordt je spiemassa aangesproken en ga je dus spieren verliezen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Dogga het volgende:
Curatoren? Zo ver zal het niet komen. Sjon moet voor zijn nieuwe plannen een beetje naam hoog houdenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eerder curatorenMaargoed, ga vooral door met dingetjes verzinnen, misschien blijf je ooit in dat fantasiewereldje hangen
Vergeet de bruiloft niet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef carpediem23 het volgende:
Is wil Jaap of Eric volgende week eruit hebben. Jaap mag echt weg! Wat een stomme vent en ook helemaal geen toevoeging aan het geheel.
Hij dúrft wel!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
Jaap zei nog dat die psychisch was en dat men dat nog niet wist in het huis.
ik denk dat zowel eric als sylvia elkaar zo uitstemmen, zijn allebei hard genoegquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik wil eric eruit maar vrees het ergste voor JaapNaja, zolang Brian & Nicolaas maar blijven vind ik alles goed
![]()
Dus dat naarbinnen proppen van de maaltijd, spoort de spieren weer op?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Uhmm......dat is logisch en goed voor je lichaam (spieren). Als je niet eet na sporten wordt je spiemassa aangesproken en ga je dus spieren verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |