Idd, Zo ziet ie eruit, zo gedraagt ie zich, en volgens mij zal hij zelfs zijn oma verkopen op zijn kleine teen te houden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een achterbakse gluiperd vind ik het.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Die handlezer tegen Sylvia: "Is er kort geleden iemand overleden?"..
Vorig jaar trok ik Nicolaas, tot het moment dat hij Bart en Stephan wat details vertelde over zijn telefoon-apparaten bedrijf. Die manier van zaken doen leek soms meer op afpersen en dat werd me te veel. Ik noem het niet eens 'achterbakse gluiperd' maar gewoon 'semi crimineel'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een achterbakse gluiperd vind ik het. En ik heb ook net zo'n idee dat hij meer aan de zijde van Brian/Natasia terecht komt dan die van Huub/Sylvia.
Ja, ik heb geen cursus handlezen nodig om te voorspellen dat Amanda 3 keer gaat trouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Sug4r het volgende:
Die handlezer kan wel een streamer zijn, hij weet wel erg veel![]()
Eerder vroeg hij : Rook je? Ze zit de hele middag al in de kapsalon te paffen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Die handlezer tegen Sylvia: "Is er kort geleden iemand overleden?"..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Sug4r het volgende:
Die handlezer kan wel een streamer zijn, hij weet wel erg veel![]()
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Maar we zijn nog steeds in de minderheid![]()
Wat een talentquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerder vroeg hij : Rook je? Ze zit de hele middag al in de kapsalon te paffen.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef Charmian het volgende:
Zou wel raar zijn twaalf uur moeten aanvragen voor iets wat Tien zelf in het leven heeft geroepen.
Dat slaat nergens op. Dat hele buddy-gedoe komt van Tien zelf.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef getl0st het volgende:
Waar hebben brian en natasia het over? Diana voortaan CP?
Ow dat ging over dat Brian zei dat mocht Diana komen te overlijden dat ze dan 12 uur aan moeten vragen en dat ze dat bespreekbaar moeten maken (of zoiets).quote:
Brian loopt een beetje op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow dat ging over dat Brian zei dat mocht Diana komen te overlijden dat ze dan 12 uur aan moeten vragen en dat ze dat bespreekbaar moeten maken (of zoiets).
Dat dacht ik dus ook, en waar het nu opeens vandaan komtquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Brian loopt een beetje op de zaken vooruit.
Ik vertrouw hem ook nog voor geen ene meterquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas suggereert nu duidelijk dat hij vindt dat de trap van Huub wél raak was.
Ik begin Nicolaas steeds minder te mogen. Ik mocht hem trouwens al totaal niet.
Ja hij doet dit erbij tot het asperge-tijd isquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Is die gast een goedkoop ingehuurde Pool ofzo, belachelijk dit![]()
Is het een Irakees..... hoorde ik hem eens zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Is die gast een goedkoop ingehuurde Pool ofzo, belachelijk dit![]()
Ingefluisterd door "achter" misschien? Talpa doet alles voor kijkcijfers, desnoods over de rug van kanker patienten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Charmian het volgende:
Dat dacht ik dus ook, en waar het nu opeens vandaan komt![]()
Goed van Huub: is toch belachelijk dat Brian dit ter sprake brengt. Hopen dat Diana hier niets van hoort.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:01 schreef Liess het volgende:
Brian loopt idd op de zaken vooruit, die vrouw gaat niet eens sterven! Beetje positief.
Nietus, hij is gemeen want hij gaat misschien niet aardig doen tegen Huub en Sylvia.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:03 schreef demins het volgende:
Ik vind het zo grappig dat de 'tegenstanders'van Nicolaas allemaal argumenten aandragen waarom het zo'n ideale nieuwe bewoner is!![]()
Ik hoop het jinca ... nóg zo'n zevenzeikerd als Brian en Jaap erbij heb ik weinig zin in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef jinca het volgende:
Bij alles wat Nicolaas zegt en vindt kun je nu nog even een vraagteken zetten..niets is nog serieus...hij probeert alleen iedereen uit...ben er van overtuigd dat hij niet de kant van Brian opgaat ...denk dat hij geen enkele kant voorlopig uitwil...hij wil alleen Jaap eruit..die mag hij echt niet..mi..
Volgens mij is Sylvia de enige in het huis die hij wel mag. Hij praat ook niet over het spel met haar maar over normale onderwerpen, terwijl hij alle andere bewoners met tactische informatie bestookt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef APK het volgende:
Nietus, hij is gemeen want hij gaat misschien niet aardig doen tegen Huub en Sylvia.
Je kunt hem niet vertrouwen.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef jinca het volgende:
Bij alles wat Nicolaas zegt en vindt kun je nu nog even een vraagteken zetten..niets is nog serieus...hij probeert alleen iedereen uit...ben er van overtuigd dat hij niet de kant van Brian opgaat ...denk dat hij geen enkele kant voorlopig uitwil...hij wil alleen Jaap eruit..die mag hij echt niet..mi..
Dat slaat nu werkelijk waar nergens op, Ik moet hem niet om zijn persoon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus, hij is gemeen want hij gaat misschien niet aardig doen tegen Huub en Sylvia.
Rustig maar APK, luister nou maar naar tante mazaru.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet je tegen die jankzakken zeggen die liever Nena -of elk persoon die braaf Huub's reet likt- in huis hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef noekje het volgende:
Dat staat als een paal boven water en dat maakt hem nou juist zo leuk!
toetsenbord was het toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustig maar APK, luister nou maar naar tante mazaru.
Nicolaas gaat straks gewoon weer lekker naar zijn eigen huisje toe.
De leugens liggen driedubbeldik in zijn stem.
Nee, slechts brandwonden.quote:
In twee happen!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wtf....hebben ze die hond nu 4/5 uu rin die auto opgesloten ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef mazaru het volgende:
In twee happen!
Zo zeker ben ik van mijn zaak dat die niet blijft.
Ligt je toetsenbord nou al in de marinade?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustig maar APK, luister nou maar naar tante mazaru.
Nicolaas gaat straks gewoon weer lekker naar zijn eigen huisje toe.
De leugens liggen driedubbeldik in zijn stem.
de 'M' moet je als laatste bewaren... die schijnt heel lekker te zijn...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
In twee happen!
Zo zeker ben ik van mijn zaak dat die niet blijft.
MMMMMMMMMMM van Coraquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de 'M' moet je als laatste bewaren... die schijnt heel lekker te zijn...
En met de Escape-toets hab je kans dat het hele zaakje weer naar boven komt....quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de 'M' moet je als laatste bewaren... die schijnt heel lekker te zijn...
Wie nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
Carlos heeft het allang gehad met Jaap.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:03 schreef demins het volgende:
Ik vind het zo grappig dat de 'tegenstanders' van Nicolaas allemaal argumenten aandragen waarom het zo'n ideale nieuwe bewoner is!![]()
Ik al wekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
Carlos heeft het allang gehad met Jaap.
Nog steedsquote:
Jaap is het holmaatje vna Brian.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:24 schreef Napster het volgende:
Ik hoop ook dat die blijft
Lueker dan dat pubertje Huub en zn holmaat Eric
Ja, ik hoop dat Nicolaas blijftquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:24 schreef Napster het volgende:
Ik hoop ook dat die blijft
Lueker dan dat pubertje Huub en zn holmaat Eric
Ik sliep even maar wil toch nog laten weten dat Nicolaas nr 1 isquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren was er een overweldigende meerderheid aan smeltende dames op het forum![]()
Heeft ie koorst?quote:
Maar ja, Sylvia is een flamoesduiker, is toch net zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
Allemaal holbewoners dus, kunnen ze de kooi wel aan sylvia overlaten.
Echte liefdequote:
Ja, ik vind ze ook wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die hondjes zijn zo grappig hahahah
quote:
Nee, als Brian zoent dan pakt ie haar haar toch ook elke keer zo stom vast... of gaat er over heen, zoiets deed zij nu ookquote:
Denk jequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:34 schreef happyme28 het volgende:
Nicolaas wordt nu al gestresst van de camera's. Weet zich geen houding te geven. Hij gaat dat zo nooit volhouden. Nu is het even leuk, maar die is, net als vorige keer, zo opgebrand.
ze is volgens mij geen pot maar bisexueelquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar ja, Sylvia is een flamoesduiker, is toch net zoiets?![]()
Ohh zijn het hondjes?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Van mij mogen die hondjes blijven...
Dan heb je mij nog niet gezien!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
Ik vind Nicolaas helemaal niets.
Ik denk dat het te maken heeft met de juridische kwestie rond zijn 47.000 euro. Die ging hij namelijk niet krijgen, misschien heeft hij nu een deal dat hij ze met zijn terugkeer alsnog krijgt. Of hij onderschat de boel. Hij gaat snel opbranden denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:36 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Denk jeIk denk dat zijn ervaringen van de 1e keer toch wel voldoende moeten zijn om zijn kansen voor een 2e keer in te kunnen schatten. Hij is er slim genoeg voof
![]()
Waarom noem je de zucht foto Stefan ?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Syl vertelt dat het paard van Lesley is overleden.
Stevan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom noem je de zucht foto Stefan ?![]()
Ik hoop echt dat Eric eruit gaatquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat mee in Nicolaas' plan: Jaap gaat ook voor het geven van een immuniteitsstem door Nicolaas.
En weet brian dit?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat mee in Nicolaas' plan: Jaap gaat ook voor het geven van een immuniteitsstem door Nicolaas.
Jeetje, dat je dat zietquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom noem je de zucht foto Stefan ?![]()
Dus nu weet ik bijna zeker dat Nico het alleen doet voor die immuniteitsstem van Jaap, want hij zegt:quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Maar voor wie ga je nou? vraagt Jaap. Voor Eric; Huub immuun, antwoordt Nicolaas.
Ai, laat ie een steek vallen de floeperd. Nu maar hopen dat Jaap het niet door heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dus nu weet ik bijna zeker dat Nico het alleen doet voor die immuniteitsstem van Jaap, want hij zegt:
ik heb met Huub gepraat en Eric mag er van hem best uit en vervolgens zegt hij 'Huub immuun, dus Eric eruit'. Hij moet dus juist Syl immuun maken als Huub Eric er wel uit stemt.
Kijken hoe slim Jaap is.
Kut, nu zie ik het pasquote:
Eerder curatorenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:44 schreef FdW het volgende:
Scripten, regisseren, sturen or whatever.
De 10 accountant en advocaten bepalen momenteel in hoge mate de afloop van dit programma.
Ook mevrouw P. heeft nog maar beperkte invloed.
Je durft de strijd met Jaap wel aan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dus nu weet ik bijna zeker dat Nico het alleen doet voor die immuniteitsstem van Jaap, want hij zegt:
ik heb met Huub gepraat en Eric mag er van hem best uit en vervolgens zegt hij 'Huub immuun, dus Eric eruit'. Hij moet dus juist Syl immuun maken als Huub Eric er wel uit stemt.
Kijken hoe slim Jaap is.
Jaap heeft zich laten inpakken door het veelvuldig herhaalde 'ik beloof je backup te zijn voor drie maanden'quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijken hoe slim Jaap is.
om eraan te eten wat je net bent kwijt geraaktquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Dogga het volgende:
Why the fuck ga je eten als je net hebt 'gesport"
Hij heeft eiwitten nodig en het is goed voor zijn rug.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Dogga het volgende:
Uhmm......dat is logisch en goed voor je lichaam (spieren). Als je niet eet na sporten wordt je spiemassa aangesproken en ga je dus spieren verliezen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Dogga het volgende:
Curatoren? Zo ver zal het niet komen. Sjon moet voor zijn nieuwe plannen een beetje naam hoog houdenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eerder curatorenMaargoed, ga vooral door met dingetjes verzinnen, misschien blijf je ooit in dat fantasiewereldje hangen
Vergeet de bruiloft niet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef carpediem23 het volgende:
Is wil Jaap of Eric volgende week eruit hebben. Jaap mag echt weg! Wat een stomme vent en ook helemaal geen toevoeging aan het geheel.
Hij dúrft wel!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
Jaap zei nog dat die psychisch was en dat men dat nog niet wist in het huis.
ik denk dat zowel eric als sylvia elkaar zo uitstemmen, zijn allebei hard genoegquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik wil eric eruit maar vrees het ergste voor JaapNaja, zolang Brian & Nicolaas maar blijven vind ik alles goed
![]()
Dus dat naarbinnen proppen van de maaltijd, spoort de spieren weer op?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Uhmm......dat is logisch en goed voor je lichaam (spieren). Als je niet eet na sporten wordt je spiemassa aangesproken en ga je dus spieren verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |