ze is volgens mij geen pot maar bisexueelquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar ja, Sylvia is een flamoesduiker, is toch net zoiets?![]()
Ohh zijn het hondjes?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Van mij mogen die hondjes blijven...
Dan heb je mij nog niet gezien!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
Ik vind Nicolaas helemaal niets.
Ik denk dat het te maken heeft met de juridische kwestie rond zijn 47.000 euro. Die ging hij namelijk niet krijgen, misschien heeft hij nu een deal dat hij ze met zijn terugkeer alsnog krijgt. Of hij onderschat de boel. Hij gaat snel opbranden denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:36 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Denk jeIk denk dat zijn ervaringen van de 1e keer toch wel voldoende moeten zijn om zijn kansen voor een 2e keer in te kunnen schatten. Hij is er slim genoeg voof
![]()
Waarom noem je de zucht foto Stefan ?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Syl vertelt dat het paard van Lesley is overleden.
Stevan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom noem je de zucht foto Stefan ?![]()
Ik hoop echt dat Eric eruit gaatquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat mee in Nicolaas' plan: Jaap gaat ook voor het geven van een immuniteitsstem door Nicolaas.
En weet brian dit?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat mee in Nicolaas' plan: Jaap gaat ook voor het geven van een immuniteitsstem door Nicolaas.
Jeetje, dat je dat zietquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom noem je de zucht foto Stefan ?![]()
Dus nu weet ik bijna zeker dat Nico het alleen doet voor die immuniteitsstem van Jaap, want hij zegt:quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Maar voor wie ga je nou? vraagt Jaap. Voor Eric; Huub immuun, antwoordt Nicolaas.
Ai, laat ie een steek vallen de floeperd. Nu maar hopen dat Jaap het niet door heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dus nu weet ik bijna zeker dat Nico het alleen doet voor die immuniteitsstem van Jaap, want hij zegt:
ik heb met Huub gepraat en Eric mag er van hem best uit en vervolgens zegt hij 'Huub immuun, dus Eric eruit'. Hij moet dus juist Syl immuun maken als Huub Eric er wel uit stemt.
Kijken hoe slim Jaap is.
Kut, nu zie ik het pasquote:
Eerder curatorenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:44 schreef FdW het volgende:
Scripten, regisseren, sturen or whatever.
De 10 accountant en advocaten bepalen momenteel in hoge mate de afloop van dit programma.
Ook mevrouw P. heeft nog maar beperkte invloed.
Je durft de strijd met Jaap wel aan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dus nu weet ik bijna zeker dat Nico het alleen doet voor die immuniteitsstem van Jaap, want hij zegt:
ik heb met Huub gepraat en Eric mag er van hem best uit en vervolgens zegt hij 'Huub immuun, dus Eric eruit'. Hij moet dus juist Syl immuun maken als Huub Eric er wel uit stemt.
Kijken hoe slim Jaap is.
Jaap heeft zich laten inpakken door het veelvuldig herhaalde 'ik beloof je backup te zijn voor drie maanden'quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijken hoe slim Jaap is.
om eraan te eten wat je net bent kwijt geraaktquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Dogga het volgende:
Why the fuck ga je eten als je net hebt 'gesport"
Hij heeft eiwitten nodig en het is goed voor zijn rug.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Dogga het volgende:
Uhmm......dat is logisch en goed voor je lichaam (spieren). Als je niet eet na sporten wordt je spiemassa aangesproken en ga je dus spieren verliezen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Dogga het volgende:
Curatoren? Zo ver zal het niet komen. Sjon moet voor zijn nieuwe plannen een beetje naam hoog houdenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eerder curatorenMaargoed, ga vooral door met dingetjes verzinnen, misschien blijf je ooit in dat fantasiewereldje hangen
Vergeet de bruiloft niet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef carpediem23 het volgende:
Is wil Jaap of Eric volgende week eruit hebben. Jaap mag echt weg! Wat een stomme vent en ook helemaal geen toevoeging aan het geheel.
Hij dúrft wel!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
Jaap zei nog dat die psychisch was en dat men dat nog niet wist in het huis.
ik denk dat zowel eric als sylvia elkaar zo uitstemmen, zijn allebei hard genoegquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik wil eric eruit maar vrees het ergste voor JaapNaja, zolang Brian & Nicolaas maar blijven vind ik alles goed
![]()
Dus dat naarbinnen proppen van de maaltijd, spoort de spieren weer op?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Uhmm......dat is logisch en goed voor je lichaam (spieren). Als je niet eet na sporten wordt je spiemassa aangesproken en ga je dus spieren verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |