Ja precies, omdat je eerst vocht kwijt raakt en later pas vetquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Je bent een stuk sneller kilo's kwijt.... Uit ervaring.
Volgens mij is één en ander afhankelijk van de grootte van je overgewicht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je 180 kilo weegt en je 10 kilo moet afvallen is dat hetzelfde als dat je 70 kilo weegt en je 4 kilo moet afvallen. Dus zo geweldig is dat niet hoor.
We zijn hier in de minderheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas suggereert nu duidelijk dat hij vindt dat de trap van Huub wél raak was.
Ik begin Nicolaas steeds minder te mogen. Ik mocht hem trouwens al totaal niet.
Heb mijn post even aangepast om het duidelijker te maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Als je zwaar bent ben je sneller kilo's kwijt dan als je minder zwaar bent.... dan HOEF je niet zoveel kwijt, en als jij 180 kilo bent dan heeft je lichaam al die vetten niet nodig lijkt mij.
En aangezien ik zelf ook heel snel 15 kilo kwijt was toen ik een stuk zwaarder was.... (Alleen dieeten, geen sport, moet je nagaan als ik erbij gesport had...)
En deze keer heef hij ook gelijk. De officiele waarschuwing was vanwege de drank gooien én het gezeik met Brian een aantal dagen later. Dus niet alleen voor het gooien van drank.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
je weet toch, Brian's waarheid is de waarheid![]()
ja maar als nena was gebleven lag die op dit moment al te slapen op de bank achter een krantje en ilona is gewoon een saaie mutsquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas suggereert nu duidelijk dat hij vindt dat de trap van Huub wél raak was.
Hij praat iedereen naar de mond nu, zodra de stemming om de immuniteit er op zit zien we pas aan welke kant Nicolaas echt staat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Hij kreeg toch meteen een telefoontje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En deze keer heef hij ook gelijk. De officiele waarschuwing was vanwege de drank gooien én het gezeik met Brian een aantal dagen later. Dus niet alleen voor het gooien van drank.
Nee hoor ik ook niet,ik vind hem niet aantrekkelijk eerder een gladjanus en ik vertrouw hem voor geen meter.quote:
Hier nog een ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
En ikook niet, nou dat zijn er al 5quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee hoor ik ook niet,ik vind hem niet aantrekkelijk eerder een gladjanus en ik vertrouw hem voor geen meter.
Playing the game, zo heet dat...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik had toch liever Nena gezienquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja maar als nena was gebleven lag die op dit moment al te slapen op de bank achter een krantje en ilona is gewoon een saaie muts
Maar wat maakt het uit? Eindelijk leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee hoor ik ook niet,ik vind hem niet aantrekkelijk eerder een gladjanus en ik vertrouw hem voor geen meter.
Mooi. Maar we zijn nog steeds in de minderheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij ís in de Villa ook voor geen meter te vertrouwen, en dat maakt het nou juist zo leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee, de officiele waarschuwing kwam pas een aantal dagen later. In de brief stond dat het was voor het gooien van drank én de heibel met Brian.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij kreeg toch meteen een telefoontje?
Ik zou het er zo mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij ís in de Villa ook voor geen meter te vertrouwen, en dat maakt het nou juist zo leuk.
Ik zou hem buiten de villa ook niet vertrouwen,hij is gewoon een type waar mijn haren van overeind gaan staan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij ís in de Villa ook voor geen meter te vertrouwen, en dat maakt het nou juist zo leuk.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Nicolaas is een heerlijke foute vent. Op dit moment het lekkerste ding in de Kooi![]()
Ik heb helemaal niks van Nena's terugkeer gezien door Pasenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nena kreeg zelfs slapende een aantal bewoners over de emmer ...
Ik zag het gebeuren ja ... ik kan er niet van smelten. Vind het eerder een griezel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren was er een overweldigende meerderheid aan smeltende dames op het forum![]()
Met afstand.............en ook de oudste. Wat is er met de jonkjes aan de hand?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Nicolaas is een heerlijke foute vent. Op dit moment het lekkerste ding in de Kooi![]()
Idd: heerlijk fout en moeilijk om niet naar hem te kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Geef mij Marcel maar(van de buren)quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Leuk voor het spel, maar wat zouden de liefhebbers ervan vinden als ze hem als collega op de werkvloer hadden... hmmm.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren ja ... ik kan er niet van smelten. Vind het eerder een griezel.
Suga4r .. het was leuk !!! En wát een verschil naast Amanda.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks van Nena's terugkeer gezien door Pasen![]()
Volgens mij is alleen Natasia die blind vertrouwt dat hij blijft. De rest twijfelt toch nog steeds?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef mazaru het volgende:
Brian zegt dat er nog steeds mensen zijn die twijfelen of hij blijft.
Gelukkig zijn er dus nog mensen die niet zomaar klakkeloos die onzin aannemen.
Seks met zo'n collega?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk voor het spel, maar wat zouden de liefhebbers ervan vinden als ze hem als collega op de werkvloer hadden... hmmm.
ik weet het ook zo net nog niet met die gast. Tot nu toe vind ik hem sneaky (de eerste 5 weken van DGK heb ik niet gezien).quote:
Staat goed in de vila.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef Liess het volgende:
Ik vind Nicolaas eruit zien als een standaard 7 dagen in de week in de kroeg hangende coke snuiver....
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef Liess het volgende:
Ik vind Nicolaas eruit zien als een standaard 7 dagen in de week in de kroeg hangende coke snuiver....
Ja dat geloof ik best, ik moet alles nog terug lezenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Suga4r .. het was leuk !!! En wát een verschil naast Amanda.
ja die *zucht*quote:
Korte samenvatting: Nena kwam en ging weer..... gelukkig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best, ik moet alles nog terug lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |