Hij is niet meer het middelpunt in DGK, dat is moeilijk te verkroppen voor hem...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef Marrije het volgende:
Eric is bij Syl en NIco gaan zitten, Huub zit op afstand schreeuwend te zingen.
Ik vermoed dat Huub aandacht te kort komt.
thanksquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
Maar het kan ook een probleem bij je provider zijn; had ik een tijdje geleden ook een paar dagen.
Kan ik me goed voorstellen .....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij is niet meer het middelpunt in DGK, dat is moeilijk te verkroppen voor hem...
ja, dat is nicolaas, die heeft echt ballenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij is niet meer het middelpunt in DGK, dat is moeilijk te verkroppen voor hem...
Mindfuck van de goede Sint!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik las hier ook dat Nicolaas de brief van de redactie aan Jaap liet lezen, maar dat hij zei dat Jaap het niet hardop mocht lezen. Waarom eigenlijk niet? Ik kan niet echt iets bedenken. Er moet daar dus iets hebben gestaan wat de streamers niet mogen weten?
Weegschaal-inspectie. Kon geen dag langer wachtenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Onverwacht bezoek van Carlos?
Na 3 dagen is overdreven volgens mij. Maar hij verklaarde al vrij snel bij een of andere stemmingsronde dat hij zich " psychisch niet in staat achtte" om zijn stem uit te brengen. Ik dacht dat het ging om het doen toekomen van een bedrag aan een van de miljonairs op basis van unanimiteit. Hij heeft zich ook daadwerkelijk van stemming onthouden toen. Daarop heeft de redactie hem even langs de psycholoog gestuurd, maar het bleek allemaal best in orde met Nico's geestelijke gesteldheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Was Nicolaas niet die gast die na 3 dagen ofzo al bij een psychiater zat?
Ik volg DGK eigenlijk intensief vanaf de trap van Nena...
Wat? Ik keek niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
Dat deed Syl wel heel leuk!
Samen met Carlos in slowmotion naar elkaar toelopen. Syl begon door zo op te kijken toen ze op de stoel lag.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Samen met Carlos in slowmotion naar elkaar toelopen. Syl begon door zo op te kijken toen ze op de stoel lag.
Deed ze echt heel goed.
je weet toch, Brian's waarheid is de waarheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Liess het volgende:
Huh, Huub kreeg toch ook een Officiele Ws toen hij Bacardi gooide?
Ja volgens mij ook maar volgens brian niet, Brian liegt weer eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Liess het volgende:
Huh, Huub kreeg toch ook een Officiele Ws toen hij Bacardi gooide?
Ja ok, dan is dat voor mij weer duidelijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
je weet toch, Brian's waarheid is de waarheid![]()
Brian is degene die het meest beschermd wordt door DGK..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef getl0st het volgende:
Brian denkt dat alleen dingen van Huub door de vingers wordt gezien..
Heb je het verstaan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Waarom spreken Brainless en Nic Spaans?
Als je 180 kilo weegt en je 10 kilo moet afvallen is dat hetzelfde als dat je 70 kilo weegt en je 4 kilo moet afvallen. Dus zo geweldig is dat niet hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:21 schreef Liess het volgende:
Volgens mij kan het ook niet zo moeilijk zijn om af te vallen als je zovéel weegt... gewoon een beetje minder eten en een uurtje op zon fiets zitten.
Als ze het al weten.. dan moet er toch ook iets tegen gedaan worden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen het dus niet, maar dat wisten ze dus al. Via de speakers krijgen ze het te horen.
Als je zwaar bent ben je sneller kilo's kwijt dan als je minder zwaar bent.... dan HOEF je niet zoveel kwijt, en als jij 180 kilo bent dan heeft je lichaam al die vetten niet nodig lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je 180 kilo weegt en je 10 kilo moet afvallen is dat hetzelfde als dat je 70 kilo weegt en je 4 kilo moet afvallen. Dus zo geweldig is dat niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |