Wie is die blondequote:
Mooi vond ik hoe hij Jaap bewerkte. Als zijn plan slaagt, is er een gerede kans dat Jaap eruitvliegt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
Nicolaas heeft het wel naar zijn zin.
Mooi.
Jaap zegt dat wel vaker, heeft hij overgenomen van zijn 'maatje'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:40 schreef Liess het volgende:
En nogmaals herhaalt Jaap dat Sylvia niks doet in huis.
Maar ik ben niet gerust op Jaap, zie hem er wel voor aan om tegen te stemmen. Tenzij hij vertrouwt op achter en er vanuit gaat dat ze hem niet laten gaan ivm kijkcijfers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi vond ik hoe hij Jaap bewerkte. Als zijn plan slaagt, is er een gerede kans dat Jaap eruitvliegt.
Nou je kan veel zeggen, Jaap doet heel veel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zegt dat wel vaker, heeft hij overgenomen van zijn 'maatje'.
Jaap daarentegen is het kijkcijferkanon van DGK!??? Over 3 maanden!!!
Brian gaat nóóit toestaan dat Nicolaas iemand mag aanwijzen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi vond ik hoe hij Jaap bewerkte. Als zijn plan slaagt, is er een gerede kans dat Jaap eruitvliegt.
Sinds Jaap erin gekomen is zijn de kijkcijfers alleen maar omlaag gegaan, maar de redaktie moet hem er vooral in laten zittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Clank het volgende:
Volgens Jaap gaat de bruiloft voor mega kijkcijnfers zorgenen wil 'achter' hem daarom ook nog niet kwijt. Commerciële belangen.. blabal
Ik moet eerst nog zien wat zijn plan is. Misschien wil hij echt proberen om Sylvia eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vergeet het schijten in de plee op de kamer van Huub & Ericquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou je kan veel zeggen, Jaap doet heel veel.
Slapen, wakker worden, zweten tot ie een ons weegt, bezweet aan de ontbijttafel zitten, hele dag theorieen bespreken met Brian, Eten tussendoor, Weer fietsen en zweten, nog meer theorieen bespreken, slapen.
toch een hele lijst.![]()
Ik heb die twee ook niet op een gesprek kunnen betrappen (een aantal anderen wel). Maar als Nicolaas net zo kletste als bij Jaap, zie ik Brian er wel voor aan erin te trappen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gaat nóóit toestaan dat Nicolaas iemand mag aanwijzen.
....Maar weet je wat het is...ik heb zo'n gevoel van.....is ook.....(bedenk de spastische arm en vingerbewegingen er zelf maar bij)quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je vergeet het schijten in de plee op de kamer van Huub & Eric![]()
Voorzover ik hem in actie heb gezien, is hij er oprecht van overtuigd dat een immuniteitsstem aan een van SHE geen enkel effect zal opleveren. Hij lijkt te beseffen dat Jaaps positie de zwakste is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog zien wat zijn plan is. Misschien wil hij echt proberen om Sylvia eruit te krijgen.
Jaap zal alles wel tot in de puntjes met Brian gaan bespreken, want hij durft nog geen scheet te laten zonder de toestemming van Brian.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gaat nóóit toestaan dat Nicolaas iemand mag aanwijzen.
Ja, vandaar dat Nicolaas zojuist zo lang op Jaap zat in te pratenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
Die stemming over immuniteit, moet die unaniem?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
Die stemming over immuniteit, moet die unaniem?
en 's ochtends na de eerste huwelijksnacht met cora een taartje eten... hoewel... wie het eerst komt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou je kan veel zeggen, Jaap doet heel veel.
Slapen, wakker worden, zweten tot ie een ons weegt, bezweet aan de ontbijttafel zitten, hele dag theorieen bespreken met Brian, Eten tussendoor, Weer fietsen en zweten, nog meer theorieen bespreken, slapen.
toch een hele lijst.![]()
Waar twijfelt Jaap aan? (maw: aan wie wil Nicolaas de immuniteit geven?)quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
Ja, vandaar dat Nicolaas zojuist zo lang op Jaap zat in te pratenJaap twijfelt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en 's ochtends na de eerste huwelijksnacht met cora een taartje eten... hoewel... wie het eerst komt...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef daWeasel het volgende:
[..]
....Maar weet je wat het is...ik heb zo'n gevoel van.....is ook.....(bedenk de spastische arm en vingerbewegingen er zelf maar bij)
Dat werd niet helemaal duidelijk. Vaag gaf hij wel aan dat hijzelf die stem wel eens zou kunnen krijgen, maar als Nicolaas dan weer begon over zijn backup garantie, ging hij er niet over door. Ook deed Nicolaas het voorkomen alsof hij ook beloofde dat hij Huub immuniteit zou geven (maar uit zijn woorden kon je dat niet letterlijk opmaken), en ook daar leek Jaap redelijk in te geloven. Ik denk dat Jaap van nature een voet-op-de-rem twijfelaar is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar twijfelt Jaap aan? (maw: aan wie wil Nicolaas de immuniteit geven?)
Dank voor het antwoord.
SHE rookt vooralquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Weet iemand ook welke sigaretten gerookt worden door DGK-bewoners?
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
Ik kan ook al handlezer dat huis in. Ook wel als oor, teen, kinhaar, anuslezer.
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
weet iemand goede goede livestreams die wel doen???
www.allekanalen.nl ook een goedequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik kijk altijd via www.kanalenkiezer.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |