Jezus!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef Clank het volgende:
Jaap zijn bruiloft mag 40.000 Euro kosten in de villa!!
Denk eens aan al die stof voor de bruidskleding van het gelukkige stel! Daar gaat al een paar duizendjes aan verloren.quote:
Mooi nieuw woord voor de Huub-verering! Verslaafd aan een laaf!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef Lieve het volgende:
Ach, wat kan mij het ook schelen. Ik ben al achterwaarts de uitgang van de verlaving aan het zoeken.
[..]
Dat is wáar.... 300 meter doorsnee.. Pfff..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk eens aan al die stof voor de bruidskleding van het gelukkige stel! Daar gaat al een paar duizendjes aan verloren.
Even COS lezen denk ik, Nicolaas zegt namelijk heel veelquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet net de streams aan en hoor al dat Nicolaas SHE gaat naaien? Verbaast me niets. Daarom hoopte ik ook echt dat het niet Nicolaas was die terugkwam. Helaas...
Komt van ''alaaf''quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mooi nieuw woord voor de Huub-verering! Verslaafd aan een laaf!![]()
Hij zegt duidelijk dat hij Huub immuniteit geeft en dat Sylvia of Eric er dan uit zal vliegen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
Als je doet wat je zegt, heb je aan mij een goeie, zegt Jaap. Maar Nicolaas zegt niet ronduit toe dat hij Huub de immuniteit geeft. Hij belooft slechts zelf Jaaps backup te zijn voor drie maanden.
Hij vergeet dat zij elkaar er niet uitstemmen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet net de streams aan en hoor al dat Nicolaas SHE gaat naaien? Verbaast me niets. Daarom hoopte ik ook echt dat het niet Nicolaas was die terugkwam. Helaas...
nee hoor, Nicolaas is Jaap zo aan het bewerkstelligen dat die voor immuniteit gaat stemmen. En Nicolaas heeft wel door dat hij dan niet een BANJ-er in het verhaal moet gaan zettenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Dan hebben ze pech want die kijken niet naar dit programma. Onder hun niveau denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef FdW het volgende:
Het hele Nicolaas gebeuren en zijn verhalen zijn een grote heap of shit, bedoeld voor de DVK doelgroep, de lezeressen van de boeket reeks, libelle, margriet e.a. kwaliteitsbladen![]()
![]()
![]()
Hij zei het toch als in "Ik zou Huub immuniteit kunnen........" en "Als ik Huub..." ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zegt duidelijk dat hij Huub immuniteit geeft en dat Sylvia of Eric er dan uit zal vliegen.
Volgens mij moet je alles, maar dan ook alles wat Nicolaas zegt met een flinke korrel zout nemen. Hij smeert iedereen honing om de mond, maar trekt volledig zijn eigen plan, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Lees nou eens wat anderen schrijvenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef Sug4r het volgende:
Waarom zou Nicolaas die back-up aan Jaap willen geven en er niks voor terug willen![]()
Ik denk niet dat hij dat doet. Ik denk dat dit Nicolaas plan is om Jaap te laten instemmen met de immuniteit. Anders stemt Jaap tegen en is de kans om iemand te laten vertrekken helemaal verkeken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zegt duidelijk dat hij Huub immuniteit geeft en dat Sylvia of Eric er dan uit zal vliegen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
Jaap zegt nu dus dat er een kans is dat hij er niet uitgestemd mag worden omdat hij MEGA kijkcijfers gaat krijgen met de bruiloft......
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je alles, maar dan ook alles wat Nicolaas zegt met een flinke korrel zout nemen. Hij smeert iedereen honing om de mond, maar trekt volledig zijn eigen plan, heb ik het idee.
Waarschijnlijk probeerd hij Jaap alleen maar mee te krijgen anders zou Jaap tegen stemmen en geeft ie alsnog Brian immuniteit en gooien ze Jaap er alsnog uit,( is mijn visie dan)quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Dan weet je dat Nicolaas niet toezegt dat hij Huub de immuniteit geeft. Wat hij wel toezegt is backup aan Jaap. Maar dat is makkelijk als hij zelf niet mee kan stemmen - hij breekt dan immers zijn belofte niet als de anderen Jaap eruit stemmenquote:
Mocht dat écht zo zijn dan zullen de buren het daar vast niet blij mee zijn dat hij dat zegtquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef blomst het volgende:
Jaap gaat er vanuit dat hij er vanwege de kijkcijfers niet mag worden uit gestemd.
denk dat eric er uitgaat, sylvia nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij vergeet dat zij elkaar er niet uitstemmen..
Als dat zo is.. gaat Jaap denk ik helemaal door het lint..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk probeerd hij Jaap alleen maar mee te krijgen anders zou Jaap tegen stemmen en geeft ie alsnog Brian immuniteit en gooien ze Jaap er alsnog uit,( is mijn visie dan)
Mijn idee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk probeerd hij Jaap alleen maar mee te krijgen anders zou Jaap tegen stemmen en geeft ie alsnog Brian immuniteit en gooien ze Jaap er alsnog uit,( is mijn visie dan)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mooi nieuw woord voor de Huub-verering! Verslaafd aan een laaf!![]()
Wees blij!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Op het moment loopt bij mij de stream steeds vast trouwens
Dan gaat Jaap misschien éindelijk tv maken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als dat zo is.. gaat Jaap denk ik helemaal door het lint..
Hij pakt het alleen verkeerd aan, als Jaap nadenkt dan weet hij dat Nicolaas zit te lullen want waarom zou Nicolaas niks terug willen van Jaap en hem wel een back-up geven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat doet. Ik denk dat dit Nicolaas plan is om Jaap te laten instemmen met de immuniteit. Anders stemt Jaap tegen en is de kans om iemand te laten vertrekken helemaal verkeken.
De mijne ook,quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Geen probleem tot nu toe. De gesprekken zijn slecht voor je gezondheid!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Op het moment loopt bij mij de stream steeds vast trouwens
uhuhquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
Jaap zegt nu dus dat er een kans is dat hij er niet uitgestemd mag worden omdat hij MEGA kijkcijfers gaat krijgen met de bruiloft......
Inmiddels is bij de COSserinnetjes dus een waar carnaval!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |