Hij wil hem overhalen hem de immuniteitsstem te geven. Hij suggereert dat hij dan Huub de immuniteit zou geven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:
Waarom zou hij Japio back up geven.
Snap er niks van.
Zéker, er zit alleen joekel van een MAAR aan, helaas.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt mij heel logisch in de oren. Als mooie muziek, ook!
Waarom zou Jaap daar waarde aan hechten als hij toch Brian als back-up heeft? Die Nicolaas zit een beetje arrogant te lullen, hij lijkt Stefan welquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:
Waarom zou hij Japio back up geven.
Snap er niks van.
De brief staat op de site. Hoeveel dat waard is...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zéker, er zit alleen joekel van een MAAR aan, helaas.
Jaap zal toch niet zo achterlijk zijn dat hij instemt met die unanimiteit.
Is het al zéker trouwens, dat de bewoners hierover moeten stemmen, heeft het al op een scherm gestaan oid? Of komt ook dit uit de brief van Nicolaas?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nicolaas gaat over 7 uur weg, zo niet, dan eet ik mijn toetsenbord op
Haha die is goed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
Nicolaas speelt het heel handig: Jaap krijgt zijn backup voor drie maanden in ruil voor de immuniteitsstem. Maar hij laat iets weg: hij kan een maand lang niet meestemmen, en 1 x een immuniteitsstem voor Brian kan Jaap al wippen.
Laat die kappert eens op sijn suig gaan sittequote:
Dat is hij ook van plan toch?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas kan beter Brian die unanieme stem geven als hij er iemand uit wilt hebben. Dan kan of Amanda of Jaap er uit gestemd worden.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef blomst het volgende:
De elf vanDreams denkt dat Brian ook nog wel eens uit de kast komt![]()
Bij Jaap heeft het kans van slagen, maar de Huub, Eric en/of Syl en zelfs Brian zou daar niet intrappen. Vrees dat als Jaap naar Brian gaat het toch niet doorgaat. Ik denk dat Brian Jaap gaat adviseren tegen de unanimiteit te stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
Nicolaas speelt het heel handig: Jaap krijgt zijn backup voor drie maanden in ruil voor de immuniteitsstem. Maar hij laat iets weg: hij kan een maand lang niet meestemmen, en 1 x een immuniteitsstem voor Brian kan Jaap al wippen.
Mmm.. dat zegt hij nu idd tegen Jaap... maar ik geloof hem nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Huub die stem wilde geven
Het is 'immuniteit'quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bij Jaap heeft het kans van slagen, maar de Huub, Eric en/of Syl en zelfs Brian zou daar niet intrappen. Vrees dat als Jaap naar Brian gaat het toch niet doorgaat. Ik denk dat Brian Jaap gaat adviseren tegen de unanimiteit te stemmen.
Jaap vergeet dat, Nicolaas niet denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Sug4r het volgende:
ze vergeten dat Eric en Sylvia elkaar toch niet wegstemmen
Dat is natuurlijk slecht verkopen aan Jaapquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
Jaap eruit is toch makkelijk dan Syl of Eric?
En Amanda ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:04 schreef Liess het volgende:
Natasia krijg je er sowieso niet uit..... Jaap misschien wel.
Heb je de cossen wel gelezen? Hij heeft met iedereen een gesprek hoor. Rustig lievequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef Lieve het volgende:
Ach, wat kan mij het ook schelen. Ik ben al achterwaarts de uitgang van de verlaving aan het zoeken.
Met de ratten heb ik er geen enkele zin meer in. Het niveau is het ding van nix. En dan stemmen we..... er 1 uit de Huub groep uit. Wat een zwakke l*l is die nicolaas zeg! Die is echt dubbeldik Bleeeehhhhh. ( ik keek nog nauwelijks in het begin, Huub was TOP en heel even denk ik dat er iets binnenkomt met brain en geen brian kontenlikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |