Idd, Zo ziet ie eruit, zo gedraagt ie zich, en volgens mij zal hij zelfs zijn oma verkopen op zijn kleine teen te houden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een achterbakse gluiperd vind ik het.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Die handlezer tegen Sylvia: "Is er kort geleden iemand overleden?"..
Vorig jaar trok ik Nicolaas, tot het moment dat hij Bart en Stephan wat details vertelde over zijn telefoon-apparaten bedrijf. Die manier van zaken doen leek soms meer op afpersen en dat werd me te veel. Ik noem het niet eens 'achterbakse gluiperd' maar gewoon 'semi crimineel'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een achterbakse gluiperd vind ik het. En ik heb ook net zo'n idee dat hij meer aan de zijde van Brian/Natasia terecht komt dan die van Huub/Sylvia.
Ja, ik heb geen cursus handlezen nodig om te voorspellen dat Amanda 3 keer gaat trouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Sug4r het volgende:
Die handlezer kan wel een streamer zijn, hij weet wel erg veel![]()
Eerder vroeg hij : Rook je? Ze zit de hele middag al in de kapsalon te paffen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Die handlezer tegen Sylvia: "Is er kort geleden iemand overleden?"..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Sug4r het volgende:
Die handlezer kan wel een streamer zijn, hij weet wel erg veel![]()
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Maar we zijn nog steeds in de minderheid![]()
Wat een talentquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerder vroeg hij : Rook je? Ze zit de hele middag al in de kapsalon te paffen.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef Charmian het volgende:
Zou wel raar zijn twaalf uur moeten aanvragen voor iets wat Tien zelf in het leven heeft geroepen.
Dat slaat nergens op. Dat hele buddy-gedoe komt van Tien zelf.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef getl0st het volgende:
Waar hebben brian en natasia het over? Diana voortaan CP?
Ow dat ging over dat Brian zei dat mocht Diana komen te overlijden dat ze dan 12 uur aan moeten vragen en dat ze dat bespreekbaar moeten maken (of zoiets).quote:
Brian loopt een beetje op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow dat ging over dat Brian zei dat mocht Diana komen te overlijden dat ze dan 12 uur aan moeten vragen en dat ze dat bespreekbaar moeten maken (of zoiets).
Dat dacht ik dus ook, en waar het nu opeens vandaan komtquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Brian loopt een beetje op de zaken vooruit.
Ik vertrouw hem ook nog voor geen ene meterquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas suggereert nu duidelijk dat hij vindt dat de trap van Huub wél raak was.
Ik begin Nicolaas steeds minder te mogen. Ik mocht hem trouwens al totaal niet.
Ja hij doet dit erbij tot het asperge-tijd isquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Is die gast een goedkoop ingehuurde Pool ofzo, belachelijk dit![]()
Is het een Irakees..... hoorde ik hem eens zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Is die gast een goedkoop ingehuurde Pool ofzo, belachelijk dit![]()
Ingefluisterd door "achter" misschien? Talpa doet alles voor kijkcijfers, desnoods over de rug van kanker patienten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Charmian het volgende:
Dat dacht ik dus ook, en waar het nu opeens vandaan komt![]()
Goed van Huub: is toch belachelijk dat Brian dit ter sprake brengt. Hopen dat Diana hier niets van hoort.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:01 schreef Liess het volgende:
Brian loopt idd op de zaken vooruit, die vrouw gaat niet eens sterven! Beetje positief.
Nietus, hij is gemeen want hij gaat misschien niet aardig doen tegen Huub en Sylvia.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:03 schreef demins het volgende:
Ik vind het zo grappig dat de 'tegenstanders'van Nicolaas allemaal argumenten aandragen waarom het zo'n ideale nieuwe bewoner is!![]()
Ik hoop het jinca ... nóg zo'n zevenzeikerd als Brian en Jaap erbij heb ik weinig zin in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef jinca het volgende:
Bij alles wat Nicolaas zegt en vindt kun je nu nog even een vraagteken zetten..niets is nog serieus...hij probeert alleen iedereen uit...ben er van overtuigd dat hij niet de kant van Brian opgaat ...denk dat hij geen enkele kant voorlopig uitwil...hij wil alleen Jaap eruit..die mag hij echt niet..mi..
Volgens mij is Sylvia de enige in het huis die hij wel mag. Hij praat ook niet over het spel met haar maar over normale onderwerpen, terwijl hij alle andere bewoners met tactische informatie bestookt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef APK het volgende:
Nietus, hij is gemeen want hij gaat misschien niet aardig doen tegen Huub en Sylvia.
Je kunt hem niet vertrouwen.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef jinca het volgende:
Bij alles wat Nicolaas zegt en vindt kun je nu nog even een vraagteken zetten..niets is nog serieus...hij probeert alleen iedereen uit...ben er van overtuigd dat hij niet de kant van Brian opgaat ...denk dat hij geen enkele kant voorlopig uitwil...hij wil alleen Jaap eruit..die mag hij echt niet..mi..
Dat slaat nu werkelijk waar nergens op, Ik moet hem niet om zijn persoon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus, hij is gemeen want hij gaat misschien niet aardig doen tegen Huub en Sylvia.
Rustig maar APK, luister nou maar naar tante mazaru.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet je tegen die jankzakken zeggen die liever Nena -of elk persoon die braaf Huub's reet likt- in huis hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef noekje het volgende:
Dat staat als een paal boven water en dat maakt hem nou juist zo leuk!
toetsenbord was het toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustig maar APK, luister nou maar naar tante mazaru.
Nicolaas gaat straks gewoon weer lekker naar zijn eigen huisje toe.
De leugens liggen driedubbeldik in zijn stem.
Nee, slechts brandwonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |