Geen idee, vandaar de TT.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef maaike1987 het volgende:
Wie is wie eigenlijk in de OP?
Trouwens goede middag iedereen![]()
Ik wel *Geeft vuurtje*.. Ga zo ook lekker beginnen aan mijn eerste sigaretje vandaag..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:58 schreef crossover het volgende:
Heeft er iemand een vuurtje voor me?
Thanksquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik wel *Geeft vuurtje*.. Ga zo ook lekker beginnen aan mijn eerste sigaretje vandaag..
ligt eraan wie er allemaal is.. het gaat van seks naar kinderen naar samenwonen enzquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks
Maaruh, waar slowchatten jullie zoal over?
Oh interessant! Ik kom een deeltje bij jullie stagelopen danquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ligt eraan wie er allemaal is.. het gaat van seks naar kinderen naar samenwonen enz![]()
welkom welkom.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh interessant! Ik kom een deeltje bij jullie stagelopen dan![]()
HEEJquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef lucky_m3 het volgende:
volgens mij staan er voornamelijk ouwe lui in de ÓP![]()
En ik?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
welkom welkom.
Laat je niet misleiden door de TT. In de OP staan namelijk allemaal mooie mensen. Mensen die dit Rokershoekje tot deel 74 hebben gebracht.
inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
welkom welkom.
Laat je niet misleiden door de TT. In de OP staan namelijk allemaal mooie mensen. Mensen die dit Rokershoekje tot deel 74 hebben gebracht.
jij staat toch niet op de foto !quote:
nee niets bijzonders. Bankhangen waarschijnlijk en strijken (blegh)quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Gaat iemand vanavond nog wat bijzonders doen?? Ik ga naar de verjaardag van de broer van een vriendin..
de vriendin waar ik laatst mee had gezoend![]()
*hear hear*quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
welkom welkom.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
Djarum jij luie hond!
tss.. dat jij idd nog niet in de collage staat..quote:
je had wel een goed gesprek met jezelf geloof ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
whehe, het was me net even teveel werk om een nieuwe te openen![]()
oh, en ik was ook behoorlijk dronken![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
je had wel een goed gesprek met jezelf geloof ik
Hahaha nee je had de kracht niet voor lapoquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
volgens mij had ik er halverwege genoeg van, en heb toen maar mezelf weggejaagd...
Neeeee maar af en toe staat het verkeerde programma aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Jaap, zit je Geer en Goor te kijken ofzo. Met je "de kracht niet voor".
Als ik straks in mijn nieuwe huis eenmaal internet heb, zet ik r ook wel een mooie foto van mijn oudequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
tss.. dat jij idd nog niet in de collage staat..
shame on you![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
tss.. dat jij idd nog niet in de collage staat..
shame on you![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |