Ilonaquote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef DaanDobber het volgende:
Wie heeft er nou gelijk over dat dood wensen?
Dat heeft ze dan ook niet letterlijk gezegd... ze bedoelde het wel letterlijk zo, maar ze heeft die exacte woorden niet uitgesprokenquote:Op zondag 8 april 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
I know .... Tas probeert dat net zo verdraaien als haar uitspraak 'God straft onmiddellijk'.
Ilona ....quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef DaanDobber het volgende:
Wie heeft er nou gelijk over dat dood wensen?
quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Duidelijk dus, alle ex-bewoners komen een dagje terug !
Goed idee.quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef carpediem23 het volgende:
Ilona zegt nu dat ze echt blijft, en Banj lekker laten denken dat ze morgen weer weg gaat.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit 'm?
Ik dacht van wel .... ik zat er náást (soort van dan)quote:Op zondag 8 april 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan ook niet letterlijk gezegd... ze bedoelde het wel letterlijk zo, maar ze heeft die exacte woorden niet uitgesproken
quote:
Ergens houd ik er wel van ... een boze ex-bewoner.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin nu toch te twijfelen. Misschien blijft Ilona toch wel
Voor een dag, en deze dag helemaal losgaan? Ik vind het prima.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet heel onvriendelijk doen, maar Ilona is wel een van de minst leuke ex bewoners die terug kon komen imho...
Superquote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef carpediem23 het volgende:
Ilona zegt nu dat ze echt blijft, en Banj lekker laten denken dat ze morgen weer weg gaat.
Dat is idd mooiquote:Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef carpediem23 het volgende:
iloon heeft echt te pest aan het hele Banj groepje oowww rellen daar! Ze heeft een hekel aan Amanda en Natas en Brian al helemaal! PRACHTIG!!!
Kon niet beter.quote:Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef carpediem23 het volgende:
iloon heeft echt te pest aan het hele Banj groepje oowww rellen daar! Ze heeft een hekel aan Amanda en Natas en Brian al helemaal! PRACHTIG!!!
Dat dacht je bij Nena ook.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Ze 'fluisterde' wel heel verstaanbaar in Huub's oor dat ze maar 1 dagje blijft. En dat meerdere exen gaan komen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Daarom is ze er volgens mij ook maar 1 dag, anders zou ze veel tactischer te werk gaan maar ze trekt nu echt los.quote:Op zondag 8 april 2007 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor een dag, en deze dag helemaal losgaan? Ik vind het prima.![]()
In mijn ogen zit het zo: hij wéét dat SHE hem niet mag, en hij weet stiekem ook wel dat BN hem gebruiken, maar hij wil zo graag. Dus gaat ie maar pleasen. Terwijl als hij zichzelf eens zou proberen te zijn dan zou hij veel oprechtere 'relaties' aan kunnen gaan. Ik hoop alleen niet dat hij zichzelf is als hij staat te zuchten, kreunen scheten laat of boertquote:Op zondag 8 april 2007 23:22 schreef Lieve het volgende:
Jammere Jaap zal niet de moeite nemen om een mens te leren kennen. Gaat hij aan anderen vragen.... nou vertel eens... hoe is zij?
Wat is dit? Wat een zwakke dropl*l
Is 't echt?quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze 'fluisterde' wel heel verstaanbaar in Huub's oor dat ze maar 1 dagje blijft. En dat meerdere exen gaan komen.
Beantwoord. Bedankt!quote:Op zondag 8 april 2007 23:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@uniekhoorn, je hebt antwoord op je PM.
inderdaad, alle regiters zijn opengetrokken, normaal zou je dat wat meer doseren, lijkt mequote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daarom is ze er volgens mij ook maar 1 dag, anders zou ze veel tactischer te werk gaan maar ze trekt nu echt los.
Een meesterlijk plan......quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
Iloma?? Hoe bedoel je kinderachtig.
Ilona is weer fully charged!quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet heel onvriendelijk doen, maar Ilona is wel een van de minst leuke ex bewoners die terug kon komen imho...
Letterlijke text van het "god straft onmiddelijk" incident:quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik dacht van wel .... ik zat er náást (soort van dan)
Idd. dat bedoel ik.quote:Op zondag 8 april 2007 23:29 schreef proh het volgende:
[..]
inderdaad, alle regiters zijn opengetrokken, normaal zou je dat wat meer doseren, lijkt me
lekker doe er maar twee ijsklontjessssssquote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Dit wordt een latertje...
Iemand nog koffie?
braindead, zdngmw, billie, breenless, kaboutah, Amandel, iloma enz, enz.................quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
Iloma?? Hoe bedoel je kinderachtig.
Dank je Leandra !!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
en daarmee vond zij dat ze dus niet het haar verweten "God straft onmiddellijk" gezegd had.
Doe mij maar een biertjequote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Iemand nog koffie?
Censuur denk ikquote:Op zondag 8 april 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wordt er gepiept op de streams"
Ilona: "Ja"
Jammer. Zoals ze nu is, is ze een prima aanvulling voor SHE.quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef bunnyma het volgende:
[Ilona weer weg]
Dat hoorde ik haar ook zeggen.
Glas witte wijn graagquote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Iemand nog koffie?
Ilona is nu waar de streamers altijd hoopte dat ze zou zijn; eindelijk een keuze gemaakt bij welke groep ze hoorde.quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ilona is weer fully charged!
Dit is een heel andere Ilona dan in haar laatste maand in de Villa. Kijk maar eens goed hoe ze uit haar ogen kijkt.
Prima aanvulling voor SHE, als ze tenminste echt blijft.
En ze vindt Lieke een leuk meisje. Dat is toch ook wel een plusje![]()
Yeah, hehehe, BANJ is helemaal in de wolken, maar ze graven en gat dat veel dieper is dan SIX FEET.quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daarom is ze er volgens mij ook maar 1 dag, anders zou ze veel tactischer te werk gaan maar ze trekt nu echt los.
Volgens mij snappen die miljonairs het verschil tussen stream en tv niet....quote:Op zondag 8 april 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wordt er gepiept op de streams"
Ilona: "Ja"
Ging dat niet over de opa van sylvia, of hadden ze het daar nu ook over?quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Letterlijke text van het "god straft onmiddelijk" incident:
Mij m'n kindjes niet gunnen, en wat doet God? Bam, opa dood
Ze heeft dus niet letterlijk gezegd "God straft onmiddellijk"
Dat ze het met haar woorden wel bedoelde is overigens overduidelijk, maar de letterlijke bewoording heeft ze niet gebruikt, sterker nog: ze heeft zelfs meerdere malen toegegeven wat ze wel gezegd heeft, en daarmee vond zij dat ze dus niet het haar verweten "God straft onmiddellijk" gezegd had.
Dat was idd bekend, maar denk meer dat dit codetaal isquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Vloeken en scheldwoorden worden weggepiept in de uitzending ..............![]()
eric is daarnaast heel onbetrouwbaarquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Toch vind ik Eric ook een vieze slijmbal en een meeloper
Yep, daar ging het toen over, nu ging het over het al dan niet doodwensen van Ilona en wat ze wel of niet gezegd had....quote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging dat niet over de opa van sylvia, of hadden ze het daar nu ook over?
Eensquote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric is daarnaast heel onbetrouwbaar
Daar zijn ze sowieso traag mee hoor. Komt er soms pas een dag later bij (was bij Amanda ook zo meen ik)quote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
Geen fotootje van Ilona bij de andere miljonairs op de Tien site.
Daar ken ik een ander woord voorquote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Nee, net nadat Ilona weg ging zei Natasia dat...quote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging dat niet over de opa van sylvia, of hadden ze het daar nu ook over?
Aaah okquote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, daar ging het toen over, nu ging het over het al dan niet doodwensen van Ilona en wat ze wel of niet gezegd had....
Maar die vinden zichzelf mooi (van binnen en van buiten) dus die zijn toch al geen betrouwbaar referentiekaderquote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
De lelijkste mensen van het huis vinden haar lelijk.
Wat raar dat niemand dat dan even zegt tegen Huub en Sylvia hè.quote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Amanda heeft toch nog even met Ilona in huis gezeten, toen klikte het al nietquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Amanda mee lullen weer... en Jaap ook, bah bah, ze kennen heel Ilona niet.... triestelingen.... Ik dacht dat Amanda nooit een " partij koos"
Dat was in een totaal ander verband, namelijk toen Syl haar opa was gestorven.quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Letterlijke text van het "god straft onmiddelijk" incident:
Mij m'n kindjes niet gunnen, en wat doet God? Bam, opa dood
Ze heeft dus niet letterlijk gezegd "God straft onmiddellijk"
Dat ze het met haar woorden wel bedoelde is overigens overduidelijk, maar de letterlijke bewoording heeft ze niet gebruikt, sterker nog: ze heeft zelfs meerdere malen toegegeven wat ze wel gezegd heeft, en daarmee vond zij dat ze dus niet het haar verweten "God straft onmiddellijk" gezegd had.
Amanda zegt ook steeds dat ze niet in een groepje zitquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Amanda mee lullen weer... en Jaap ook, bah bah, ze kennen heel Ilona niet.... triestelingen.... Ik dacht dat Amanda nooit een " partij koos"
Volgens mij heeft AManda toen die tijd al geen woord met der gewisseld, en zei al heeeeeel snel dat ze der niet mocht.quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Ning het volgende:
[..]
Amanda heeft toch nog even met Ilona in huis gezeten, toen klikte het al niet
Joop moet weg. Punt!quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona weet misschien hoe ze Jaap in de SHEI groepje kan krijgen maar daar moet ze wel een paar dagen de tijd voor hebben...
Pffff, blijf aub Ilona!!
Jahaaa... maar die vergelijking werd hier op een gegeven moment getrokken nav van het doodwensen van Ilona verhaal.... en toen ontstond hier weer eens de discussie of ze nou wel of niet destijds letterlijk had gezegd "God straf onmiddellijk"quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat was in een totaal ander verband, namelijk toen Syl haar opa was gestorven.
Yep maar ze weet ook dat het helemaal niks voorstelt...quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoe lang zal het duren eer Natasia Ilona weer schatje en lieverdje noemt ...
Huub weet het al zei hij vannacht nadat ze woorden kregenquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat raar dat niemand dat dan even zegt tegen Huub en Sylvia hè.
Pammetje?quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jahaaa... maar die vergelijking werd hier op een gegeven moment getrokken nav van het doodwensen van Ilona verhaal.... en toen ontstond hier weer eens de discussie of ze nou wel of niet destijds letterlijk had gezegd "God straf onmiddellijk"
quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jahaaa... maar die vergelijking werd hier op een gegeven moment getrokken nav van het doodwensen van Ilona verhaal.... en toen ontstond hier weer eens de discussie of ze nou wel of niet destijds letterlijk had gezegd "God straf onmiddellijk"
Natas zekerquote:Op zondag 8 april 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
zet ik de streams uit nadat nena weg was, mis ik de binnenkomst van ilona, ik hoop dat ze natas en brian al over de zeik heeft!
Er kwam acuut crisisberaad in de kapsalonquote:Op zondag 8 april 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
zet ik de streams uit nadat nena weg was, mis ik de binnenkomst van ilona, ik hoop dat ze natas en brian al over de zeik heeft!
Whehe, gisteren ook... eerst maar even slapen voor we gaan rellenquote:Op zondag 8 april 2007 23:41 schreef CartWOman het volgende:
Natasia haat Ilona echt, ze wil de hele nacht rellen.
Weer alle vier een grote bek, maar wie liggen er straks als eerste te slapen?![]()
Ze durven niet alleenquote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Liess het volgende:
Oeh ze gaan met zn alle naar binnen, stoerrrrrrrrr
Ging volgens mij over het sterven van de opa van Syl, nadat Syl had tegengestemd Staas/ Wilgo 12 uur.quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal ik het maar voor jou zeggen: Op het schavot met dat asociale rapalje.quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Lieve het volgende:
Natasja:
Ze is een focking fossiel
daar zijn museums voor
Amanda:
Volgende week; botox behandeling voor Ilona
Nee, botoxbehandelingen bestellen aan de telefoon, da's echt leuk - not.quote:Op zondag 8 april 2007 23:43 schreef Prosac het volgende:
nou dat crisisberaad stelde niks meer voor dan namen verzinnen voor Ilona
en die komt nog steeds niet verder als zeuren over de rimpels van ilonaquote:
Ach, Amanda kent het nummer waarschijnlijk uit dr hoofdquote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, botoxbehandelingen bestellen aan de telefoon, da's echt leuk - not.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, Amanda kent het nummer waarschijnlijk uit dr hoofd
En buikvel wegsnijden, en .. enquote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef blomst het volgende:
Beter een botox behandeling dan vetwegzuigen.
Ik las biotexbehandelingenquote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alles wat ze doen is trouwens projectie. Stom volk.quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, Amanda kent het nummer waarschijnlijk uit dr hoofd
hebben ze nou niets geleerd van de afgelopen week? typisch BANJquote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef robert2006 het volgende:
eigenlijk flauwe grapjes, maar toch lachen, lijkt het een beetje op de sfeer van porky's revenge enzo
Huub schoot ook in de lach. Op zich was het ook best grappigquote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat Syl een lach moest onderdrukken toen ze dit hoorde.
Hoort bij hun niveau. Ver beneden dat van mij en jou. Negeer het maar.quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Negeren??? Waarom schrijven we hier dan allemaal zo druk!quote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoort bij hun niveau. Ver beneden dat van mij en jou. Negeer het maar.![]()
Ik moest ook lachen. Ik lach anders nooit om BANJ.quote:Op zondag 8 april 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub schoot ook in de lach. Op zich was het ook best grappig
echt grappig zou zijn wanneer we de theezakjes van Natasia kunnen vergelijken met die van ilona, ben benieuwd wie er dan nog lacht... (niet dat ilona nou zoveel heeft maar goed)quote:Op zondag 8 april 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub schoot ook in de lach. Op zich was het ook best grappig
...een betere moeder voor die monsters van haarquote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
"Die heeft vakantie nodig om bij te tanken............ die geen vakantie nodig om bij te tanken om ........"
Ik dacht dat dit de reden was dat Natasia de kooi in ging? zodat zij bij kon tanken en een betere moeder kon zijn voor der blagen.
Schreef ik eerder ook al: je zult ze maar in je klas hebben.quote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef Lieve het volgende:
Dat BANJ gebeuren maakgt dat kinderen massaal afhaken op school. De pesters van de klas. De rotzakken de gemenerikken. Maar deze vreselijke mensen is werkelijk reddeloos verloren.
Ik mag toch hopen dat die' vriend' van Jaap (die zijn mond zo vol had over pesten en pesters) nu een filmpje opneemt met zijn grote excuses over zijn beperkte blik. Want als je kunt pesten als de BANJ"s dan hoor je daar een pestprotocol over op te stellen. Denk die mislukte moeder die kinderen uit haar kut schijt - dit bedenkt Natasja zelf, niet ik!- nu dat ze een mooi voorbeeld voor haar kinderen en ALLE kindjes van Nederland is? Wat fijn om te zien hoe je moeder met SNOL is >Jaap en RatB meelachen.heulen. Bah!
Ik wil de kinderen van Natasia geen monsters noemen, Natasia daarintegen wel...quote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef kissa het volgende:
[..]
...een betere moeder voor die monsters van haar
lijkt me duidelijkquote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
23:25 - Hoe zit het nou?
Ook al zei Ilona bij binnenkomst dat ze in de Villa zou blijven, vertelt ze nu iets anders. “Het is echt maar één nachtje, geniet er van”, vertelt ze aan Huub. “We komen allemaal”, laat ze weten. Maar wat moeten we nou geloven. We zien morgenavond wel verder. Hopelijk blijft het vanavond rustig.
10
Alles is beter dan het lijf van Natasja! Echt ALLES.quote:Op zondag 8 april 2007 23:49 schreef proh het volgende:
[..]
echt grappig zou zijn wanneer we de theezakjes van Natasia kunnen vergelijken met die van ilona, ben benieuwd wie er dan nog lacht... (niet dat ilona nou zoveel heeft maar goed)
Verstop haar lippenstift en ze gaat over de rooiequote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef robert2006 het volgende:
waarom ilona als nieuwe bewoner, vreselijk mens, maar daarnaast kan ze ook niet rellen
Ze komen allemaal een nacht en de bewoners moeten kiezen, daar ben ik 99% van overtuigd nu.quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Waar ik alleen nog mee zit is waarom de redactie het goed zou keuren dat Ilona weer de villa in gaat. Ze doen zo enorm moeilijk bij selecties en Ilona is alles behalve spraakmakend, dus ....
Als ze nu echt keihard liegt tegen Huub zou ik dat wel een rotstreek vinden. Ik ben geneigd om haar te geloven, maar dan snap ik de redactie niet meer.
Hahahha!quote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef Dutchie4life het volgende:
Even een foto van VOL hahahahaha
[afbeelding]
Ik zou het pas echt geweldig vinden als alle kutnewbies eruit gingen en iedereen die er vanaf het begin in zat weer terug kwam... en dan mag Huub voor Bart of Stephan in de plaatsquote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Waar ik alleen nog mee zit is waarom de redactie het goed zou keuren dat Ilona weer de villa in gaat. Ze doen zo enorm moeilijk bij selecties en Ilona is alles behalve spraakmakend, dus ....
Als ze nu echt keihard liegt tegen Huub zou ik dat wel een rotstreek vinden. Ik ben geneigd om haar te geloven, maar dan snap ik de redactie niet meer.
Vind Nasty daarom ook een prima naam voor haar!!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Polonium-120 het volgende:
ik noem zdngmw voortaan naaitasja zolang zij ilona een andere naam geeft...
Ik ookquote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef Rotterdammert het volgende:
ik had liever nathanael gehad, maar durfden ze zeker niet aan.
Ik gok dat de redactie een beetje wil roeren in de publiciteits-pot en 'street-talk' over DGK wil genereren. Een actie om kijkcijfers op te krikken. Volgens mij is een enkele ex-bewoner een echte blijver !quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er toch?quote:Op zondag 8 april 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het pas echt geweldig vinden als alle kutnewbies eruit gingen en iedereen die er vanaf het begin in zat weer terug kwam... en dan mag Huub voor Bart of Stephan in de plaats![]()
Het kan wel saaier zijn geweest, maar het had iig nog wat klasse en niveau.
En dat werkte zelfs door op Natasia en Brian.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:49 schreef proh het volgende:
[..]
echt grappig zou zijn wanneer we de theezakjes van Natasia kunnen vergelijken met die van ilona, ben benieuwd wie er dan nog lacht... (niet dat ilona nou zoveel heeft maar goed)
Ik bedoelde voor 1 keer de kutnewbies in het huisquote:Op zondag 8 april 2007 23:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ben er toch?vanaf COS 1
Maar ik weet niet of het wat uit maakt... sinds een aantal maanden zijn er zoveel veranderingen geweest dat zelfs wij de kluts wel eens kwijt raken....
Vriendelijk gesprekje beginnen, hoelang Jaap nu in het huis zit, dat hij op 'haar' bed ligt, en als Jaap voorstelt dat ze bij hem kan komen liggen zeggen dat ze vannacht bij Syl slaapt, maar als ze haar oude bed mist ze morgen bij hem komt liggen.quote:
Ilona zit dan echt uit eigen initiatief keihard te liegen tegen Huub. Daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Ze mag Huub echt heel graag en weet hoe moeilijk hij het met Nena had. Die flikt het dan toch niet nog een keer?quote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ze komen allemaal een nacht en de bewoners moeten kiezen, daar ben ik 99% van overtuigd nu.
als nathanael ook komt kiezen ze voor hem, indien stemming meerderheid gaat lopenquote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ze komen allemaal een nacht en de bewoners moeten kiezen, daar ben ik 99% van overtuigd nu.
Hahaha, sorry *slaat mezelf voor mijn hoofd* Tis een rare avondquote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor 1 keer de kutnewbies in het huis![]()
Weet jij veel wat de redactie daar tegenover gezet heeft?!quote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ilona zit dan echt uit eigen initiatief keihard te liegen tegen Huub. Daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Ze mag Huub echt heel graag en weet hoe moeilijk hij het met Nena had. Die flikt het dan toch niet nog een keer?
quote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef Dutchie4life het volgende:
Even een foto van VOL hahahahaha
[afbeelding]
Voor mezelf denk ik dat ik me tot hun imbeciele niveau verlaag als ik her op in ga. Maar als je wilt zal ik aan je verzoek gevolg geven.quote:Op zondag 8 april 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Negeren??? Waarom schrijven we hier dan allemaal zo druk!![]()
Edit: is veel te leuk dus om te negeren![]()
nou eeeh, dat vind ik toch heel anders klinken dan: "ik wens je dood"quote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef Ning het volgende:
Amanda had haar leuker gevonden
Natasia: En ik neem sowieso geen afscheid, ik zeg gedag. Als je afscheid neemt, ga je dood:"
23:25 - Hoe zit het nou?quote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ilona zit dan echt uit eigen initiatief keihard te liegen tegen Huub. Daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Ze mag Huub echt heel graag en weet hoe moeilijk hij het met Nena had. Die flikt het dan toch niet nog een keer?
Hij denkt wel altijd analytisch en strategischquote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef demins het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig als Jaap 'het spel staat te spelen'...
klopt, zegt nats altijd, en het klopt ookquote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef Ning het volgende:
Gert(Moderator) - maandag 5 februari 2007 @ 23:11
Natasia: `" Je moet niet vergeten, dit zijn allemaal zwakke schakels in het spel hèèè.. Ze lulde alleen maar over mensen, verder deed ze niets. Het is maar goed dat ze de strijkbout heeft meegenomen. Misschien kan Michel haar helpen strijken."
Amanda had haar leuker gevonden
Natasia: "Ze is echt niet leuk hoor, het is een zware heks. Dat is er nog eentje die ik niet op mijn verjaardag hoef te hebben. Als zij al voor mij weet in te vullen dat ik wel blij zal zijn dat ze afscheid neemt, dan ben ik daar heel makkelijk in. En ik neem sowieso geen afscheid, ik zeg gedag. Als je afscheid neemt, ga je dood:"
Even opgezocht
Dat gajes laat zichzelf ZO kennenquote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mezelf denk ik dat ik me tot hun imbeciele niveau verlaag als ik her op in ga. Maar als je wilt zal ik aan je verzoek gevolg geven.![]()
weeeer gemistquote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef demins het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig als Jaap 'het spel staat te spelen'...
Gelukkig; de TT is verklaard.....quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Ze gooit een meegenomen strijkijzer op het bed van Natasia.![]()
hebben we ook niets meer van gehoordquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef Prosac het volgende:
naar aanleiding van de geweldige BANJ conversatie over Ilona, moet ik ineens terugdenken aan Jaap en de rat die zo ontzettend oprecht die anti-pest gozert wilden bellen.
henk pieterse was het.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Ze gooit een meegenomen strijkijzer op het bed van Natasia.![]()
Het is een kloothommelquote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie muziek weer!
Eizoekactie op tweede paasdag ?quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona heeft ook een CP koffertje!!
Jawelquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef Prosac het volgende:
naar aanleiding van de geweldige BANJ conversatie over Ilona, moet ik ineens terugdenken aan Jaap en de rat die zo ontzettend oprecht die anti-pest gozert wilden bellen.
henk pieterse was het.![]()
![]()
Ze zet ook net een puntenkoffer in haar nachtkastje.... ik twijfel een klein beetje nu.quote:Op zondag 8 april 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Toen Huub zei: "Dan krijgen we morgen ofzo Nathanael ook"
Daarop reageerde Ilona metéén: "Nee hoor, schat.... ik blijft echt."
Dat had ze dus niet hoeven zeggen en daarom neig ik er iets meer naar dat ze idd blijft.
Ook beter dan die andere siliconenborsten in huis...quote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
Kijk en vergelijk.....de borsten van Ilona....dat ziet er toch wat beter uit dan die theezakjes van Nasty....
[afbeelding]
Dat had Nena ook bij zichquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat had Nena ook (leeg).quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
Kijk en vergelijk.....de borsten van Ilona....dat ziet er toch wat beter uit dan die theezakjes van Nasty....
[afbeelding]
Maar die zijn ook niet helemaal echt hoorquote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
[afbeelding]
Pasen bedoel jequote:Op maandag 9 april 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Dit kan natuurlijk ook omdat het pinksteren is. Na morgen moet iedereen gewoon weer werken, dus dan zullen de bezoekjes ook wel stoppen. Nog een reden om te geloven dat Ilona idd blijft.
quote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
[afbeelding]
Ze weet niet dat het al op haar bed ligt?quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef kissa het volgende:
...en Staas begint weer over het strijkijzer![]()
Hij deed het voor geld hequote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef robert2006 het volgende:
erik heeft sex met 800-1000 man gehad ,jezus......
ik bedoel maar...hoewel ik wel vrees dat daar wat siliconenachtige substantie in zit, maar ach, ik hou d'r vanquote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
[afbeelding]
Dat was me nog niet opgevallen.........quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar die zijn ook niet helemaal echt hoor
Kan niet wachtenquote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef Black_king het volgende:
Natasja zit in het nauw..... die gaat eerdaags breken.....
Scanman, ff serieus; krijg jij soms betaald van de redactie om iedereen hier te laten geloven dat ze blijft?!quote:Op maandag 9 april 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Dit kan natuurlijk ook omdat het pinksteren is. Na morgen moet iedereen gewoon weer werken, dus dan zullen de bezoekjes ook wel stoppen. Nog een reden om te geloven dat Ilona idd blijft.
Dat ze haar zelf maar weg maakt, dat vuil secreet.quote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
Natasia: 'zal ik die koffer weg maken?'
Zoals het hier beschreven werd, is het ook niet gezegd.quote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nou eeeh, dat vind ik toch heel anders klinken dan: "ik wens je dood"
eerlijk gezegd
Inderdaad.. ik schotelde hem net als een quote voor van de tien site waar ik geen reactie op kreegquote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Scanman, ff serieus; krijg jij soms betaald van de redactie om iedereen hier te laten geloven dat ze blijft?!
Ze blijft logeren, zorgt voor wat opschudding en vertrekt weer.....einde script en contract vervuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |