Inderdaadquote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
Kijk en vergelijk.....de borsten van Ilona....dat ziet er toch wat beter uit dan die theezakjes van Nasty....
[afbeelding]
Maar die zijn ook niet helemaal echt hoorquote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
Kijk en vergelijk.....de borsten van Ilona....dat ziet er toch wat beter uit dan die theezakjes van Nasty....
[afbeelding]
Pasen bedoel jequote:Op maandag 9 april 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Dit kan natuurlijk ook omdat het pinksteren is. Na morgen moet iedereen gewoon weer werken, dus dan zullen de bezoekjes ook wel stoppen. Nog een reden om te geloven dat Ilona idd blijft.
quote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
[afbeelding]
Ze weet niet dat het al op haar bed ligt?quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef kissa het volgende:
...en Staas begint weer over het strijkijzer![]()
Hij deed het voor geld hequote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef robert2006 het volgende:
erik heeft sex met 800-1000 man gehad ,jezus......
ik bedoel maar...hoewel ik wel vrees dat daar wat siliconenachtige substantie in zit, maar ach, ik hou d'r vanquote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
[afbeelding]
Dat was me nog niet opgevallen.........quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar die zijn ook niet helemaal echt hoor
Kan niet wachtenquote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef Black_king het volgende:
Natasja zit in het nauw..... die gaat eerdaags breken.....
Scanman, ff serieus; krijg jij soms betaald van de redactie om iedereen hier te laten geloven dat ze blijft?!quote:Op maandag 9 april 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Dit kan natuurlijk ook omdat het pinksteren is. Na morgen moet iedereen gewoon weer werken, dus dan zullen de bezoekjes ook wel stoppen. Nog een reden om te geloven dat Ilona idd blijft.
Dat ze haar zelf maar weg maakt, dat vuil secreet.quote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
Natasia: 'zal ik die koffer weg maken?'
Zoals het hier beschreven werd, is het ook niet gezegd.quote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nou eeeh, dat vind ik toch heel anders klinken dan: "ik wens je dood"
eerlijk gezegd
Inderdaad.. ik schotelde hem net als een quote voor van de tien site waar ik geen reactie op kreegquote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Scanman, ff serieus; krijg jij soms betaald van de redactie om iedereen hier te laten geloven dat ze blijft?!
Ze blijft logeren, zorgt voor wat opschudding en vertrekt weer.....einde script en contract vervuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |