Ik ben er toch?quote:Op zondag 8 april 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het pas echt geweldig vinden als alle kutnewbies eruit gingen en iedereen die er vanaf het begin in zat weer terug kwam... en dan mag Huub voor Bart of Stephan in de plaats![]()
Het kan wel saaier zijn geweest, maar het had iig nog wat klasse en niveau.
En dat werkte zelfs door op Natasia en Brian.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:49 schreef proh het volgende:
[..]
echt grappig zou zijn wanneer we de theezakjes van Natasia kunnen vergelijken met die van ilona, ben benieuwd wie er dan nog lacht... (niet dat ilona nou zoveel heeft maar goed)
Ik bedoelde voor 1 keer de kutnewbies in het huisquote:Op zondag 8 april 2007 23:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ben er toch?vanaf COS 1
Maar ik weet niet of het wat uit maakt... sinds een aantal maanden zijn er zoveel veranderingen geweest dat zelfs wij de kluts wel eens kwijt raken....
Vriendelijk gesprekje beginnen, hoelang Jaap nu in het huis zit, dat hij op 'haar' bed ligt, en als Jaap voorstelt dat ze bij hem kan komen liggen zeggen dat ze vannacht bij Syl slaapt, maar als ze haar oude bed mist ze morgen bij hem komt liggen.quote:
Ilona zit dan echt uit eigen initiatief keihard te liegen tegen Huub. Daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Ze mag Huub echt heel graag en weet hoe moeilijk hij het met Nena had. Die flikt het dan toch niet nog een keer?quote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ze komen allemaal een nacht en de bewoners moeten kiezen, daar ben ik 99% van overtuigd nu.
als nathanael ook komt kiezen ze voor hem, indien stemming meerderheid gaat lopenquote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ze komen allemaal een nacht en de bewoners moeten kiezen, daar ben ik 99% van overtuigd nu.
Hahaha, sorry *slaat mezelf voor mijn hoofd* Tis een rare avondquote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor 1 keer de kutnewbies in het huis![]()
Weet jij veel wat de redactie daar tegenover gezet heeft?!quote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ilona zit dan echt uit eigen initiatief keihard te liegen tegen Huub. Daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Ze mag Huub echt heel graag en weet hoe moeilijk hij het met Nena had. Die flikt het dan toch niet nog een keer?
quote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef Dutchie4life het volgende:
Even een foto van VOL hahahahaha
[afbeelding]
Voor mezelf denk ik dat ik me tot hun imbeciele niveau verlaag als ik her op in ga. Maar als je wilt zal ik aan je verzoek gevolg geven.quote:Op zondag 8 april 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Negeren??? Waarom schrijven we hier dan allemaal zo druk!![]()
Edit: is veel te leuk dus om te negeren![]()
nou eeeh, dat vind ik toch heel anders klinken dan: "ik wens je dood"quote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef Ning het volgende:
Amanda had haar leuker gevonden
Natasia: En ik neem sowieso geen afscheid, ik zeg gedag. Als je afscheid neemt, ga je dood:"
23:25 - Hoe zit het nou?quote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ilona zit dan echt uit eigen initiatief keihard te liegen tegen Huub. Daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Ze mag Huub echt heel graag en weet hoe moeilijk hij het met Nena had. Die flikt het dan toch niet nog een keer?
Hij denkt wel altijd analytisch en strategischquote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef demins het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig als Jaap 'het spel staat te spelen'...
klopt, zegt nats altijd, en het klopt ookquote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef Ning het volgende:
Gert(Moderator) - maandag 5 februari 2007 @ 23:11
Natasia: `" Je moet niet vergeten, dit zijn allemaal zwakke schakels in het spel hèèè.. Ze lulde alleen maar over mensen, verder deed ze niets. Het is maar goed dat ze de strijkbout heeft meegenomen. Misschien kan Michel haar helpen strijken."
Amanda had haar leuker gevonden
Natasia: "Ze is echt niet leuk hoor, het is een zware heks. Dat is er nog eentje die ik niet op mijn verjaardag hoef te hebben. Als zij al voor mij weet in te vullen dat ik wel blij zal zijn dat ze afscheid neemt, dan ben ik daar heel makkelijk in. En ik neem sowieso geen afscheid, ik zeg gedag. Als je afscheid neemt, ga je dood:"
Even opgezocht
Dat gajes laat zichzelf ZO kennenquote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mezelf denk ik dat ik me tot hun imbeciele niveau verlaag als ik her op in ga. Maar als je wilt zal ik aan je verzoek gevolg geven.![]()
weeeer gemistquote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef demins het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig als Jaap 'het spel staat te spelen'...
Gelukkig; de TT is verklaard.....quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Ze gooit een meegenomen strijkijzer op het bed van Natasia.![]()
hebben we ook niets meer van gehoordquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef Prosac het volgende:
naar aanleiding van de geweldige BANJ conversatie over Ilona, moet ik ineens terugdenken aan Jaap en de rat die zo ontzettend oprecht die anti-pest gozert wilden bellen.
henk pieterse was het.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Ze gooit een meegenomen strijkijzer op het bed van Natasia.![]()
Het is een kloothommelquote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie muziek weer!
Eizoekactie op tweede paasdag ?quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona heeft ook een CP koffertje!!
Jawelquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef Prosac het volgende:
naar aanleiding van de geweldige BANJ conversatie over Ilona, moet ik ineens terugdenken aan Jaap en de rat die zo ontzettend oprecht die anti-pest gozert wilden bellen.
henk pieterse was het.![]()
![]()
Ze zet ook net een puntenkoffer in haar nachtkastje.... ik twijfel een klein beetje nu.quote:Op zondag 8 april 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Toen Huub zei: "Dan krijgen we morgen ofzo Nathanael ook"
Daarop reageerde Ilona metéén: "Nee hoor, schat.... ik blijft echt."
Dat had ze dus niet hoeven zeggen en daarom neig ik er iets meer naar dat ze idd blijft.
Ook beter dan die andere siliconenborsten in huis...quote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
Kijk en vergelijk.....de borsten van Ilona....dat ziet er toch wat beter uit dan die theezakjes van Nasty....
[afbeelding]
Dat had Nena ook bij zichquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat had Nena ook (leeg).quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
Kijk en vergelijk.....de borsten van Ilona....dat ziet er toch wat beter uit dan die theezakjes van Nasty....
[afbeelding]
Maar die zijn ook niet helemaal echt hoorquote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
[afbeelding]
Pasen bedoel jequote:Op maandag 9 april 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Dit kan natuurlijk ook omdat het pinksteren is. Na morgen moet iedereen gewoon weer werken, dus dan zullen de bezoekjes ook wel stoppen. Nog een reden om te geloven dat Ilona idd blijft.
quote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
[afbeelding]
Ze weet niet dat het al op haar bed ligt?quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef kissa het volgende:
...en Staas begint weer over het strijkijzer![]()
Hij deed het voor geld hequote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef robert2006 het volgende:
erik heeft sex met 800-1000 man gehad ,jezus......
ik bedoel maar...hoewel ik wel vrees dat daar wat siliconenachtige substantie in zit, maar ach, ik hou d'r vanquote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
[afbeelding]
Dat was me nog niet opgevallen.........quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar die zijn ook niet helemaal echt hoor
Kan niet wachtenquote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef Black_king het volgende:
Natasja zit in het nauw..... die gaat eerdaags breken.....
Scanman, ff serieus; krijg jij soms betaald van de redactie om iedereen hier te laten geloven dat ze blijft?!quote:Op maandag 9 april 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Dit kan natuurlijk ook omdat het pinksteren is. Na morgen moet iedereen gewoon weer werken, dus dan zullen de bezoekjes ook wel stoppen. Nog een reden om te geloven dat Ilona idd blijft.
Dat ze haar zelf maar weg maakt, dat vuil secreet.quote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
Natasia: 'zal ik die koffer weg maken?'
Zoals het hier beschreven werd, is het ook niet gezegd.quote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nou eeeh, dat vind ik toch heel anders klinken dan: "ik wens je dood"
eerlijk gezegd
Inderdaad.. ik schotelde hem net als een quote voor van de tien site waar ik geen reactie op kreegquote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Scanman, ff serieus; krijg jij soms betaald van de redactie om iedereen hier te laten geloven dat ze blijft?!
Ze blijft logeren, zorgt voor wat opschudding en vertrekt weer.....einde script en contract vervuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |