Maar die vinden zichzelf mooi (van binnen en van buiten) dus die zijn toch al geen betrouwbaar referentiekaderquote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
De lelijkste mensen van het huis vinden haar lelijk.
Wat raar dat niemand dat dan even zegt tegen Huub en Sylvia hè.quote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric is daarnaast heel onbetrouwbaar
Amanda heeft toch nog even met Ilona in huis gezeten, toen klikte het al nietquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Amanda mee lullen weer... en Jaap ook, bah bah, ze kennen heel Ilona niet.... triestelingen.... Ik dacht dat Amanda nooit een " partij koos"
Dat was in een totaal ander verband, namelijk toen Syl haar opa was gestorven.quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Letterlijke text van het "god straft onmiddelijk" incident:
Mij m'n kindjes niet gunnen, en wat doet God? Bam, opa dood
Ze heeft dus niet letterlijk gezegd "God straft onmiddellijk"
Dat ze het met haar woorden wel bedoelde is overigens overduidelijk, maar de letterlijke bewoording heeft ze niet gebruikt, sterker nog: ze heeft zelfs meerdere malen toegegeven wat ze wel gezegd heeft, en daarmee vond zij dat ze dus niet het haar verweten "God straft onmiddellijk" gezegd had.
Amanda zegt ook steeds dat ze niet in een groepje zitquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Amanda mee lullen weer... en Jaap ook, bah bah, ze kennen heel Ilona niet.... triestelingen.... Ik dacht dat Amanda nooit een " partij koos"
Volgens mij heeft AManda toen die tijd al geen woord met der gewisseld, en zei al heeeeeel snel dat ze der niet mocht.quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Ning het volgende:
[..]
Amanda heeft toch nog even met Ilona in huis gezeten, toen klikte het al niet
Joop moet weg. Punt!quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona weet misschien hoe ze Jaap in de SHEI groepje kan krijgen maar daar moet ze wel een paar dagen de tijd voor hebben...
Pffff, blijf aub Ilona!!
Jahaaa... maar die vergelijking werd hier op een gegeven moment getrokken nav van het doodwensen van Ilona verhaal.... en toen ontstond hier weer eens de discussie of ze nou wel of niet destijds letterlijk had gezegd "God straf onmiddellijk"quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat was in een totaal ander verband, namelijk toen Syl haar opa was gestorven.
Yep maar ze weet ook dat het helemaal niks voorstelt...quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoe lang zal het duren eer Natasia Ilona weer schatje en lieverdje noemt ...
Huub weet het al zei hij vannacht nadat ze woorden kregenquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat raar dat niemand dat dan even zegt tegen Huub en Sylvia hè.
Pammetje?quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jahaaa... maar die vergelijking werd hier op een gegeven moment getrokken nav van het doodwensen van Ilona verhaal.... en toen ontstond hier weer eens de discussie of ze nou wel of niet destijds letterlijk had gezegd "God straf onmiddellijk"
quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jahaaa... maar die vergelijking werd hier op een gegeven moment getrokken nav van het doodwensen van Ilona verhaal.... en toen ontstond hier weer eens de discussie of ze nou wel of niet destijds letterlijk had gezegd "God straf onmiddellijk"
Natas zekerquote:Op zondag 8 april 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
zet ik de streams uit nadat nena weg was, mis ik de binnenkomst van ilona, ik hoop dat ze natas en brian al over de zeik heeft!
Er kwam acuut crisisberaad in de kapsalonquote:Op zondag 8 april 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
zet ik de streams uit nadat nena weg was, mis ik de binnenkomst van ilona, ik hoop dat ze natas en brian al over de zeik heeft!
Whehe, gisteren ook... eerst maar even slapen voor we gaan rellenquote:Op zondag 8 april 2007 23:41 schreef CartWOman het volgende:
Natasia haat Ilona echt, ze wil de hele nacht rellen.
Weer alle vier een grote bek, maar wie liggen er straks als eerste te slapen?![]()
Ze durven niet alleenquote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Liess het volgende:
Oeh ze gaan met zn alle naar binnen, stoerrrrrrrrr
Ging volgens mij over het sterven van de opa van Syl, nadat Syl had tegengestemd Staas/ Wilgo 12 uur.quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal ik het maar voor jou zeggen: Op het schavot met dat asociale rapalje.quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Lieve het volgende:
Natasja:
Ze is een focking fossiel
daar zijn museums voor
Amanda:
Volgende week; botox behandeling voor Ilona
Nee, botoxbehandelingen bestellen aan de telefoon, da's echt leuk - not.quote:Op zondag 8 april 2007 23:43 schreef Prosac het volgende:
nou dat crisisberaad stelde niks meer voor dan namen verzinnen voor Ilona
en die komt nog steeds niet verder als zeuren over de rimpels van ilonaquote:
Ach, Amanda kent het nummer waarschijnlijk uit dr hoofdquote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, botoxbehandelingen bestellen aan de telefoon, da's echt leuk - not.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, Amanda kent het nummer waarschijnlijk uit dr hoofd
En buikvel wegsnijden, en .. enquote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef blomst het volgende:
Beter een botox behandeling dan vetwegzuigen.
Ik las biotexbehandelingenquote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alles wat ze doen is trouwens projectie. Stom volk.quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, Amanda kent het nummer waarschijnlijk uit dr hoofd
hebben ze nou niets geleerd van de afgelopen week? typisch BANJquote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef robert2006 het volgende:
eigenlijk flauwe grapjes, maar toch lachen, lijkt het een beetje op de sfeer van porky's revenge enzo
Huub schoot ook in de lach. Op zich was het ook best grappigquote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat Syl een lach moest onderdrukken toen ze dit hoorde.
Hoort bij hun niveau. Ver beneden dat van mij en jou. Negeer het maar.quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Negeren??? Waarom schrijven we hier dan allemaal zo druk!quote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoort bij hun niveau. Ver beneden dat van mij en jou. Negeer het maar.![]()
Ik moest ook lachen. Ik lach anders nooit om BANJ.quote:Op zondag 8 april 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub schoot ook in de lach. Op zich was het ook best grappig
echt grappig zou zijn wanneer we de theezakjes van Natasia kunnen vergelijken met die van ilona, ben benieuwd wie er dan nog lacht... (niet dat ilona nou zoveel heeft maar goed)quote:Op zondag 8 april 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub schoot ook in de lach. Op zich was het ook best grappig
...een betere moeder voor die monsters van haarquote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
"Die heeft vakantie nodig om bij te tanken............ die geen vakantie nodig om bij te tanken om ........"
Ik dacht dat dit de reden was dat Natasia de kooi in ging? zodat zij bij kon tanken en een betere moeder kon zijn voor der blagen.
Schreef ik eerder ook al: je zult ze maar in je klas hebben.quote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef Lieve het volgende:
Dat BANJ gebeuren maakgt dat kinderen massaal afhaken op school. De pesters van de klas. De rotzakken de gemenerikken. Maar deze vreselijke mensen is werkelijk reddeloos verloren.
Ik mag toch hopen dat die' vriend' van Jaap (die zijn mond zo vol had over pesten en pesters) nu een filmpje opneemt met zijn grote excuses over zijn beperkte blik. Want als je kunt pesten als de BANJ"s dan hoor je daar een pestprotocol over op te stellen. Denk die mislukte moeder die kinderen uit haar kut schijt - dit bedenkt Natasja zelf, niet ik!- nu dat ze een mooi voorbeeld voor haar kinderen en ALLE kindjes van Nederland is? Wat fijn om te zien hoe je moeder met SNOL is >Jaap en RatB meelachen.heulen. Bah!
Ik wil de kinderen van Natasia geen monsters noemen, Natasia daarintegen wel...quote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef kissa het volgende:
[..]
...een betere moeder voor die monsters van haar
lijkt me duidelijkquote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
23:25 - Hoe zit het nou?
Ook al zei Ilona bij binnenkomst dat ze in de Villa zou blijven, vertelt ze nu iets anders. “Het is echt maar één nachtje, geniet er van”, vertelt ze aan Huub. “We komen allemaal”, laat ze weten. Maar wat moeten we nou geloven. We zien morgenavond wel verder. Hopelijk blijft het vanavond rustig.
10
Alles is beter dan het lijf van Natasja! Echt ALLES.quote:Op zondag 8 april 2007 23:49 schreef proh het volgende:
[..]
echt grappig zou zijn wanneer we de theezakjes van Natasia kunnen vergelijken met die van ilona, ben benieuwd wie er dan nog lacht... (niet dat ilona nou zoveel heeft maar goed)
Verstop haar lippenstift en ze gaat over de rooiequote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef robert2006 het volgende:
waarom ilona als nieuwe bewoner, vreselijk mens, maar daarnaast kan ze ook niet rellen
Ze komen allemaal een nacht en de bewoners moeten kiezen, daar ben ik 99% van overtuigd nu.quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Waar ik alleen nog mee zit is waarom de redactie het goed zou keuren dat Ilona weer de villa in gaat. Ze doen zo enorm moeilijk bij selecties en Ilona is alles behalve spraakmakend, dus ....
Als ze nu echt keihard liegt tegen Huub zou ik dat wel een rotstreek vinden. Ik ben geneigd om haar te geloven, maar dan snap ik de redactie niet meer.
Hahahha!quote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef Dutchie4life het volgende:
Even een foto van VOL hahahahaha
[afbeelding]
Ik zou het pas echt geweldig vinden als alle kutnewbies eruit gingen en iedereen die er vanaf het begin in zat weer terug kwam... en dan mag Huub voor Bart of Stephan in de plaatsquote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Waar ik alleen nog mee zit is waarom de redactie het goed zou keuren dat Ilona weer de villa in gaat. Ze doen zo enorm moeilijk bij selecties en Ilona is alles behalve spraakmakend, dus ....
Als ze nu echt keihard liegt tegen Huub zou ik dat wel een rotstreek vinden. Ik ben geneigd om haar te geloven, maar dan snap ik de redactie niet meer.
Vind Nasty daarom ook een prima naam voor haar!!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Polonium-120 het volgende:
ik noem zdngmw voortaan naaitasja zolang zij ilona een andere naam geeft...
Ik ookquote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef Rotterdammert het volgende:
ik had liever nathanael gehad, maar durfden ze zeker niet aan.
Ik gok dat de redactie een beetje wil roeren in de publiciteits-pot en 'street-talk' over DGK wil genereren. Een actie om kijkcijfers op te krikken. Volgens mij is een enkele ex-bewoner een echte blijver !quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |