Maar die vinden zichzelf mooi (van binnen en van buiten) dus die zijn toch al geen betrouwbaar referentiekaderquote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
De lelijkste mensen van het huis vinden haar lelijk.
Wat raar dat niemand dat dan even zegt tegen Huub en Sylvia hè.quote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric is daarnaast heel onbetrouwbaar
Amanda heeft toch nog even met Ilona in huis gezeten, toen klikte het al nietquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Amanda mee lullen weer... en Jaap ook, bah bah, ze kennen heel Ilona niet.... triestelingen.... Ik dacht dat Amanda nooit een " partij koos"
Dat was in een totaal ander verband, namelijk toen Syl haar opa was gestorven.quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Letterlijke text van het "god straft onmiddelijk" incident:
Mij m'n kindjes niet gunnen, en wat doet God? Bam, opa dood
Ze heeft dus niet letterlijk gezegd "God straft onmiddellijk"
Dat ze het met haar woorden wel bedoelde is overigens overduidelijk, maar de letterlijke bewoording heeft ze niet gebruikt, sterker nog: ze heeft zelfs meerdere malen toegegeven wat ze wel gezegd heeft, en daarmee vond zij dat ze dus niet het haar verweten "God straft onmiddellijk" gezegd had.
Amanda zegt ook steeds dat ze niet in een groepje zitquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Amanda mee lullen weer... en Jaap ook, bah bah, ze kennen heel Ilona niet.... triestelingen.... Ik dacht dat Amanda nooit een " partij koos"
Volgens mij heeft AManda toen die tijd al geen woord met der gewisseld, en zei al heeeeeel snel dat ze der niet mocht.quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Ning het volgende:
[..]
Amanda heeft toch nog even met Ilona in huis gezeten, toen klikte het al niet
Joop moet weg. Punt!quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona weet misschien hoe ze Jaap in de SHEI groepje kan krijgen maar daar moet ze wel een paar dagen de tijd voor hebben...
Pffff, blijf aub Ilona!!
Jahaaa... maar die vergelijking werd hier op een gegeven moment getrokken nav van het doodwensen van Ilona verhaal.... en toen ontstond hier weer eens de discussie of ze nou wel of niet destijds letterlijk had gezegd "God straf onmiddellijk"quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat was in een totaal ander verband, namelijk toen Syl haar opa was gestorven.
Yep maar ze weet ook dat het helemaal niks voorstelt...quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoe lang zal het duren eer Natasia Ilona weer schatje en lieverdje noemt ...
Huub weet het al zei hij vannacht nadat ze woorden kregenquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat raar dat niemand dat dan even zegt tegen Huub en Sylvia hè.
Pammetje?quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jahaaa... maar die vergelijking werd hier op een gegeven moment getrokken nav van het doodwensen van Ilona verhaal.... en toen ontstond hier weer eens de discussie of ze nou wel of niet destijds letterlijk had gezegd "God straf onmiddellijk"
quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jahaaa... maar die vergelijking werd hier op een gegeven moment getrokken nav van het doodwensen van Ilona verhaal.... en toen ontstond hier weer eens de discussie of ze nou wel of niet destijds letterlijk had gezegd "God straf onmiddellijk"
Natas zekerquote:Op zondag 8 april 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
zet ik de streams uit nadat nena weg was, mis ik de binnenkomst van ilona, ik hoop dat ze natas en brian al over de zeik heeft!
Er kwam acuut crisisberaad in de kapsalonquote:Op zondag 8 april 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
zet ik de streams uit nadat nena weg was, mis ik de binnenkomst van ilona, ik hoop dat ze natas en brian al over de zeik heeft!
Whehe, gisteren ook... eerst maar even slapen voor we gaan rellenquote:Op zondag 8 april 2007 23:41 schreef CartWOman het volgende:
Natasia haat Ilona echt, ze wil de hele nacht rellen.
Weer alle vier een grote bek, maar wie liggen er straks als eerste te slapen?![]()
Ze durven niet alleenquote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Liess het volgende:
Oeh ze gaan met zn alle naar binnen, stoerrrrrrrrr
Ging volgens mij over het sterven van de opa van Syl, nadat Syl had tegengestemd Staas/ Wilgo 12 uur.quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal ik het maar voor jou zeggen: Op het schavot met dat asociale rapalje.quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Lieve het volgende:
Natasja:
Ze is een focking fossiel
daar zijn museums voor
Amanda:
Volgende week; botox behandeling voor Ilona
Nee, botoxbehandelingen bestellen aan de telefoon, da's echt leuk - not.quote:Op zondag 8 april 2007 23:43 schreef Prosac het volgende:
nou dat crisisberaad stelde niks meer voor dan namen verzinnen voor Ilona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |