klopt, zegt nats altijd, en het klopt ookquote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef Ning het volgende:
Gert(Moderator) - maandag 5 februari 2007 @ 23:11
Natasia: `" Je moet niet vergeten, dit zijn allemaal zwakke schakels in het spel hèèè.. Ze lulde alleen maar over mensen, verder deed ze niets. Het is maar goed dat ze de strijkbout heeft meegenomen. Misschien kan Michel haar helpen strijken."
Amanda had haar leuker gevonden
Natasia: "Ze is echt niet leuk hoor, het is een zware heks. Dat is er nog eentje die ik niet op mijn verjaardag hoef te hebben. Als zij al voor mij weet in te vullen dat ik wel blij zal zijn dat ze afscheid neemt, dan ben ik daar heel makkelijk in. En ik neem sowieso geen afscheid, ik zeg gedag. Als je afscheid neemt, ga je dood:"
Even opgezocht
Dat gajes laat zichzelf ZO kennenquote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mezelf denk ik dat ik me tot hun imbeciele niveau verlaag als ik her op in ga. Maar als je wilt zal ik aan je verzoek gevolg geven.![]()
weeeer gemistquote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef demins het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig als Jaap 'het spel staat te spelen'...
Gelukkig; de TT is verklaard.....quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Ze gooit een meegenomen strijkijzer op het bed van Natasia.![]()
hebben we ook niets meer van gehoordquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef Prosac het volgende:
naar aanleiding van de geweldige BANJ conversatie over Ilona, moet ik ineens terugdenken aan Jaap en de rat die zo ontzettend oprecht die anti-pest gozert wilden bellen.
henk pieterse was het.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Ze gooit een meegenomen strijkijzer op het bed van Natasia.![]()
Het is een kloothommelquote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie muziek weer!
Eizoekactie op tweede paasdag ?quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona heeft ook een CP koffertje!!
Jawelquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef Prosac het volgende:
naar aanleiding van de geweldige BANJ conversatie over Ilona, moet ik ineens terugdenken aan Jaap en de rat die zo ontzettend oprecht die anti-pest gozert wilden bellen.
henk pieterse was het.![]()
![]()
Ze zet ook net een puntenkoffer in haar nachtkastje.... ik twijfel een klein beetje nu.quote:Op zondag 8 april 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Toen Huub zei: "Dan krijgen we morgen ofzo Nathanael ook"
Daarop reageerde Ilona metéén: "Nee hoor, schat.... ik blijft echt."
Dat had ze dus niet hoeven zeggen en daarom neig ik er iets meer naar dat ze idd blijft.
Ook beter dan die andere siliconenborsten in huis...quote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Dutchie4life het volgende:
Kijk en vergelijk.....de borsten van Ilona....dat ziet er toch wat beter uit dan die theezakjes van Nasty....
[afbeelding]
Dat had Nena ook bij zichquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat had Nena ook (leeg).quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |