Ilonaquote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef DaanDobber het volgende:
Wie heeft er nou gelijk over dat dood wensen?
Dat heeft ze dan ook niet letterlijk gezegd... ze bedoelde het wel letterlijk zo, maar ze heeft die exacte woorden niet uitgesprokenquote:Op zondag 8 april 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
I know .... Tas probeert dat net zo verdraaien als haar uitspraak 'God straft onmiddellijk'.
Ilona ....quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef DaanDobber het volgende:
Wie heeft er nou gelijk over dat dood wensen?
quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Duidelijk dus, alle ex-bewoners komen een dagje terug !
Goed idee.quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef carpediem23 het volgende:
Ilona zegt nu dat ze echt blijft, en Banj lekker laten denken dat ze morgen weer weg gaat.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit 'm?
Ik dacht van wel .... ik zat er náást (soort van dan)quote:Op zondag 8 april 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan ook niet letterlijk gezegd... ze bedoelde het wel letterlijk zo, maar ze heeft die exacte woorden niet uitgesproken
quote:
Ergens houd ik er wel van ... een boze ex-bewoner.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin nu toch te twijfelen. Misschien blijft Ilona toch wel
Voor een dag, en deze dag helemaal losgaan? Ik vind het prima.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet heel onvriendelijk doen, maar Ilona is wel een van de minst leuke ex bewoners die terug kon komen imho...
Superquote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef carpediem23 het volgende:
Ilona zegt nu dat ze echt blijft, en Banj lekker laten denken dat ze morgen weer weg gaat.
Dat is idd mooiquote:Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef carpediem23 het volgende:
iloon heeft echt te pest aan het hele Banj groepje oowww rellen daar! Ze heeft een hekel aan Amanda en Natas en Brian al helemaal! PRACHTIG!!!
Kon niet beter.quote:Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef carpediem23 het volgende:
iloon heeft echt te pest aan het hele Banj groepje oowww rellen daar! Ze heeft een hekel aan Amanda en Natas en Brian al helemaal! PRACHTIG!!!
Dat dacht je bij Nena ook.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Ze 'fluisterde' wel heel verstaanbaar in Huub's oor dat ze maar 1 dagje blijft. En dat meerdere exen gaan komen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Daarom is ze er volgens mij ook maar 1 dag, anders zou ze veel tactischer te werk gaan maar ze trekt nu echt los.quote:Op zondag 8 april 2007 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor een dag, en deze dag helemaal losgaan? Ik vind het prima.![]()
In mijn ogen zit het zo: hij wéét dat SHE hem niet mag, en hij weet stiekem ook wel dat BN hem gebruiken, maar hij wil zo graag. Dus gaat ie maar pleasen. Terwijl als hij zichzelf eens zou proberen te zijn dan zou hij veel oprechtere 'relaties' aan kunnen gaan. Ik hoop alleen niet dat hij zichzelf is als hij staat te zuchten, kreunen scheten laat of boertquote:Op zondag 8 april 2007 23:22 schreef Lieve het volgende:
Jammere Jaap zal niet de moeite nemen om een mens te leren kennen. Gaat hij aan anderen vragen.... nou vertel eens... hoe is zij?
Wat is dit? Wat een zwakke dropl*l
Is 't echt?quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze 'fluisterde' wel heel verstaanbaar in Huub's oor dat ze maar 1 dagje blijft. En dat meerdere exen gaan komen.
Beantwoord. Bedankt!quote:Op zondag 8 april 2007 23:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@uniekhoorn, je hebt antwoord op je PM.
inderdaad, alle regiters zijn opengetrokken, normaal zou je dat wat meer doseren, lijkt mequote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daarom is ze er volgens mij ook maar 1 dag, anders zou ze veel tactischer te werk gaan maar ze trekt nu echt los.
Een meesterlijk plan......quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
Iloma?? Hoe bedoel je kinderachtig.
Ilona is weer fully charged!quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet heel onvriendelijk doen, maar Ilona is wel een van de minst leuke ex bewoners die terug kon komen imho...
Letterlijke text van het "god straft onmiddelijk" incident:quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik dacht van wel .... ik zat er náást (soort van dan)
Idd. dat bedoel ik.quote:Op zondag 8 april 2007 23:29 schreef proh het volgende:
[..]
inderdaad, alle regiters zijn opengetrokken, normaal zou je dat wat meer doseren, lijkt me
lekker doe er maar twee ijsklontjessssssquote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Dit wordt een latertje...
Iemand nog koffie?
braindead, zdngmw, billie, breenless, kaboutah, Amandel, iloma enz, enz.................quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
Iloma?? Hoe bedoel je kinderachtig.
Dank je Leandra !!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
en daarmee vond zij dat ze dus niet het haar verweten "God straft onmiddellijk" gezegd had.
Doe mij maar een biertjequote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Iemand nog koffie?
Censuur denk ikquote:Op zondag 8 april 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wordt er gepiept op de streams"
Ilona: "Ja"
Jammer. Zoals ze nu is, is ze een prima aanvulling voor SHE.quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef bunnyma het volgende:
[Ilona weer weg]
Dat hoorde ik haar ook zeggen.
Glas witte wijn graagquote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Iemand nog koffie?
Ilona is nu waar de streamers altijd hoopte dat ze zou zijn; eindelijk een keuze gemaakt bij welke groep ze hoorde.quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ilona is weer fully charged!
Dit is een heel andere Ilona dan in haar laatste maand in de Villa. Kijk maar eens goed hoe ze uit haar ogen kijkt.
Prima aanvulling voor SHE, als ze tenminste echt blijft.
En ze vindt Lieke een leuk meisje. Dat is toch ook wel een plusje![]()
Yeah, hehehe, BANJ is helemaal in de wolken, maar ze graven en gat dat veel dieper is dan SIX FEET.quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daarom is ze er volgens mij ook maar 1 dag, anders zou ze veel tactischer te werk gaan maar ze trekt nu echt los.
Volgens mij snappen die miljonairs het verschil tussen stream en tv niet....quote:Op zondag 8 april 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wordt er gepiept op de streams"
Ilona: "Ja"
Ging dat niet over de opa van sylvia, of hadden ze het daar nu ook over?quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Letterlijke text van het "god straft onmiddelijk" incident:
Mij m'n kindjes niet gunnen, en wat doet God? Bam, opa dood
Ze heeft dus niet letterlijk gezegd "God straft onmiddellijk"
Dat ze het met haar woorden wel bedoelde is overigens overduidelijk, maar de letterlijke bewoording heeft ze niet gebruikt, sterker nog: ze heeft zelfs meerdere malen toegegeven wat ze wel gezegd heeft, en daarmee vond zij dat ze dus niet het haar verweten "God straft onmiddellijk" gezegd had.
Dat was idd bekend, maar denk meer dat dit codetaal isquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Vloeken en scheldwoorden worden weggepiept in de uitzending ..............![]()
eric is daarnaast heel onbetrouwbaarquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Toch vind ik Eric ook een vieze slijmbal en een meeloper
Yep, daar ging het toen over, nu ging het over het al dan niet doodwensen van Ilona en wat ze wel of niet gezegd had....quote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging dat niet over de opa van sylvia, of hadden ze het daar nu ook over?
Eensquote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric is daarnaast heel onbetrouwbaar
Daar zijn ze sowieso traag mee hoor. Komt er soms pas een dag later bij (was bij Amanda ook zo meen ik)quote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
Geen fotootje van Ilona bij de andere miljonairs op de Tien site.
Daar ken ik een ander woord voorquote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric is daarnaast heel onbetrouwbaar
Nee, net nadat Ilona weg ging zei Natasia dat...quote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging dat niet over de opa van sylvia, of hadden ze het daar nu ook over?
Aaah okquote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, daar ging het toen over, nu ging het over het al dan niet doodwensen van Ilona en wat ze wel of niet gezegd had....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |