Volgens mij snappen die miljonairs het verschil tussen stream en tv niet....quote:Op zondag 8 april 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wordt er gepiept op de streams"
Ilona: "Ja"
Ging dat niet over de opa van sylvia, of hadden ze het daar nu ook over?quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Letterlijke text van het "god straft onmiddelijk" incident:
Mij m'n kindjes niet gunnen, en wat doet God? Bam, opa dood
Ze heeft dus niet letterlijk gezegd "God straft onmiddellijk"
Dat ze het met haar woorden wel bedoelde is overigens overduidelijk, maar de letterlijke bewoording heeft ze niet gebruikt, sterker nog: ze heeft zelfs meerdere malen toegegeven wat ze wel gezegd heeft, en daarmee vond zij dat ze dus niet het haar verweten "God straft onmiddellijk" gezegd had.
Dat was idd bekend, maar denk meer dat dit codetaal isquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Vloeken en scheldwoorden worden weggepiept in de uitzending ..............![]()
eric is daarnaast heel onbetrouwbaarquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Toch vind ik Eric ook een vieze slijmbal en een meeloper
Yep, daar ging het toen over, nu ging het over het al dan niet doodwensen van Ilona en wat ze wel of niet gezegd had....quote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging dat niet over de opa van sylvia, of hadden ze het daar nu ook over?
Eensquote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric is daarnaast heel onbetrouwbaar
Daar zijn ze sowieso traag mee hoor. Komt er soms pas een dag later bij (was bij Amanda ook zo meen ik)quote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
Geen fotootje van Ilona bij de andere miljonairs op de Tien site.
Daar ken ik een ander woord voorquote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric is daarnaast heel onbetrouwbaar
Nee, net nadat Ilona weg ging zei Natasia dat...quote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging dat niet over de opa van sylvia, of hadden ze het daar nu ook over?
Aaah okquote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, daar ging het toen over, nu ging het over het al dan niet doodwensen van Ilona en wat ze wel of niet gezegd had....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |