Hij moet toch aandacht bij iemand vragen.........quote:Op zondag 8 april 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
quote]Op zaterdag 7 april 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat loopt Juicy verloren achter Jaap aan...
Amanda vindt haar haar belangrijkerquote:Op zondag 8 april 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb net even naar je profiel gekeken, maar... wat er waar is nu eigenlijk dat tagje?
Wat loopt Juicy verloren achter Jaap aan...
D'r staat toch (Schnitzel!) achter mijn naam?quote:Op zondag 8 april 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb net even naar je profiel gekeken, maar... wat er waar is nu eigenlijk dat tagje?
Niks gehoord wat ik niet wil horen....quote:Op zondag 8 april 2007 00:05 schreef Taurus het volgende:
Nou, nog 'n keer hier dan: Toen Amanda weg ging van tafel daarbuiten, hoorde ik Eric en Huub tegen Nena dingen zeggen als: "Jij bent echt evil jij, hahaha" etc. Echt toen Amanda nét weg was. Maar ik lees er niets over op de COS,
ik kreeg de indruk dat Nena iets vals over Amanda zei, heb 't alleen niet gehoord, klopt dat of niet?![]()
Dat zeg ik al een paar keer, er gaat echt ng wel iets komen tussen Nena en Amdna...quote:Op zondag 8 april 2007 00:05 schreef Taurus het volgende:
Nou, nog 'n keer hier dan: Toen Amanda weg ging van tafel daarbuiten, hoorde ik Eric en Huub tegen Nena dingen zeggen als: "Jij bent echt evil jij, hahaha" etc. Echt toen Amanda nét weg was. Maar ik lees er niets over op de COS,
ik kreeg de indruk dat Nena iets vals over Amanda zei, heb 't alleen niet gehoord, klopt dat of niet?![]()
Nee, Nena vroeg aan Amanda of ze haar joggingsbroek en vestje wou pakken en Amanda zei dat ze dat zou doen. Dat was het eigenlijk.quote:Op zondag 8 april 2007 00:05 schreef Taurus het volgende:
Ah, zoooquote:Op zondag 8 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r staat toch (Schnitzel!) achter mijn naam?![]()
Ja, maar weet jij dan wát Nena precies zei of deed waarop Eric en Huub zo reageerden?quote:Op zondag 8 april 2007 00:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een paar keer, er gaat echt ng wel iets komen tussen Nena en Amdna...
Ik schat dat Brian hier gebruikt gaat worden door Nena...
Dat bedoel ik met 'Dan weet ze meteen hoe de zaken staan'
Neeuuuhhhh, hij is gewoon helemaal g**l op Nena.quote:Op zondag 8 april 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub ziet er weer niet goed uit trouwens. Of hij is doodmoe of hij heeft weer echt te veel drank op. Hij kijkt weer raar uit z'n ogen.
Het feit dat BANJ zo "stressig" is maakt eigenlijk al "doel bereikt"quote:Op zondag 8 april 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, zoooAmanda en Natasia maken zich flink druk om Nena's aanwezigheid... helaas maakt de luidruchtige haardroger zich nog drukker om Amanda's vette strobos.
Echt niet! Ze heeft zich al meerdere malen versproken waaruit blijkt dat ze best veel gezien heeft. Ze houdt zich gewoon van de domme.quote:Op zondag 8 april 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Nena heeft echt heel erg weinig gezien
Omdat dit een andere situatie is natuurlijk. We kennen Nena al en weten precies wie ze die punten dan zou geven. Dus totaal niet boeiend en verrassend. Vandaar dus.quote:Op zondag 8 april 2007 00:08 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Ik denk nog steeds dat Nena niet een blijvertje is.
Normaal gesproken deelt de nieuwe bewoner dezelfde avond nog cp's uit.
Dat is vanavond niet gebeurd.
Het schijnt dat ze Antilliaans bloed heeftquote:Op zondag 8 april 2007 00:08 schreef Brulkip het volgende:
Het zal wel een hele domme opmerking zijn...maar Amanda heeft gewoon kroeshaar!
Is haar vader of moeder een neger ofzo?
Dan gebeurt het ook niet natuurlijk! Nena blijft gewoon!quote:
Ik zie niets hoor. Geen Nena en geen tagje.quote:Op zondag 8 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r staat toch (Schnitzel!) achter mijn naam?![]()
Ze vroeg of ze haar grijze jogginbroek en zwarte truitje met doodskoppen erop mee wilde nemen...quote:Op zondag 8 april 2007 00:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, maar weet jij dan wát Nena precies zei of deed waarop Eric en Huub zo reageerden?![]()
Als ik het goed onthouden heb was haar vader een Antilliaan.quote:Op zondag 8 april 2007 00:08 schreef Brulkip het volgende:
Het zal wel een hele domme opmerking zijn...maar Amanda heeft gewoon kroeshaar!
Is haar vader of moeder een neger ofzo?
LOL... Dat zeggen ze van Lieke ook. Waarom zouden ze daar in godsnaam over liegenquote:Op zondag 8 april 2007 00:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Echt niet! Ze heeft zich al meerdere malen versproken waaruit blijkt dat ze best veel gezien heeft. Ze houdt zich gewoon van de domme.
Portugees bloed toch?quote:Op zondag 8 april 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Antilliaans bloed heeft
Oké...bedankt voor de informatie!quote:Op zondag 8 april 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Antilliaans bloed heeft
Ik zie 'm wel, en da's meer dan genoegquote:Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie niets hoor. Geen Nena en geen tagje.![]()
En daar geloof ik helemaal niets van. Anders was ze ook oa niet bij de fandag, het etentje en 2? videoboodschappen.quote:Op zondag 8 april 2007 00:03 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft de bovenvermelde uitspraak gedaan. Ze meende het weliswaar niet helemaal, maar het geeft duidelijk aan, dat ze nauwelijks interesse heeft gehad voor het programma de laatste twee maanden...
O..quote:Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze haar grijze jogginbroek en zwarte truitje met doodskoppen erop mee wilde nemen...
het rare is bij huub vind ik dat niet zo erg, maar die eric is toch zo'n griezel, huub moet gewoon eric dumpen als-ie nena als backing kan krijgen.quote:Op zondag 8 april 2007 00:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, Eric gaat nu al Amanda uithoren wat ze doet met Brian en Natasia. Hoe vals kun je zijn![]()
Haar vader deels Portugees, deels Antilliaans en deels nog iets en haar moeder Australisch..quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Taurus het volgende:
Ik dacht serieus tot net dat Palma 'n vent was. Is dus niet zo?![]()
![]()
D'r tegenaan plassen?quote:Op zondag 8 april 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Wat deed amanda net bij nena d'r koffer?
Nena had gevraagd of Amanda kleding voor haar wilde meenemen naar boven.quote:Op zondag 8 april 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Hij is zakelijk!quote:Op zondag 8 april 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
Waarom in vredesnaam ligt Brian al in bed?
lol, maar iedereen zei dat aan 't begin!? Alleen maar omdat ze zo'n stem heeft dan? Ik dacht echt dat 't algemeen bekend was dat dat 'n travestiet was joh.. Ik vond 't niet eens echt 'n goeie eigenlijkquote:
ze deed brian naquote:Op zondag 8 april 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Palma is een vrouw met stembandproblemen....Dellie heeft toch ook zo´n stem...quote:Op zondag 8 april 2007 00:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
lol, maar iedereen zei dat aan 't begin!? Alleen maar omdat ze zo'n stem heeft dan? Ik dacht echt dat 't algemeen bekend was dat dat 'n travestiet was joh.. Ik vond 't niet eens echt 'n goeie eigenlijk![]()
Volgens mij rukt hij gewoon op haar.quote:Op zondag 8 april 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is hijuitgeput door de aanwezigheid van Nena
Wat echt goed is van der, haar papa kan trots zijn (voor zover dat in dgk kan) beter dan naakt met een goor lichaam rond lopen net zoals dellie.quote:Op zondag 8 april 2007 00:17 schreef Gigageil het volgende:
Pfffff, gaan we dat preutse van Nena weer krijgen......![]()
Ja, 't is echt belachelijk dat Natasia die hondjes zo maar overal laat zeiken...quote:Op zondag 8 april 2007 00:17 schreef Liess het volgende:
Ben blij als die hondjes naar huis mogen, vind het zo zielig dit....
Natasia of Amanda???quote:Op zondag 8 april 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, 't is echt belachelijk dat Natasia die hondjes zo maar overal laat zeiken...![]()
Precies wat ik ook net dacht...quote:Op zondag 8 april 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Tja Amanda.
The Original is terug... je bent eigenlijk overbodig, want echt veel zinnigs komt er ook niet uit...
Helemaal mee eens. Ik ben zelf gek op dieren en kan dit heel slecht aanzien BAH!!quote:Op zondag 8 april 2007 00:17 schreef Liess het volgende:
Ben blij als die hondjes naar huis mogen, vind het zo zielig dit....
Kan Huub lekker tegen hem aankruipen vannachtquote:Op zondag 8 april 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
Eric zet de airco op 16 graden.
Lekker millieuvriendelijk is dat, en het is tevens ijskoud.
Wie denk je zelf? Denk dat het Amanda geen reet interresseert of dacht je van wel?quote:
Dat heeft die gisteren ook op weten te lossenquote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap ligt met een harde plasser onder de dekens..........
Dus omdat het Amanda niks interesseert is het Natasia haar schuld dat die honden nooit uitgelaten worden en overal maar tegen aan zeiken? Natas heeft meteen dag 1 al gezegd dat Amanda er zelf voor moet zorgen..... Vind het al erg genoeg dat iemand anders dan de zeik op moet ruimen van zo'n beest.quote:Op zondag 8 april 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie denk je zelf? Denk dat het Amanda geen reet interresseert of dacht je van wel?![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft die gisteren ook op weten te lossen![]()
Ik wil het niet weten......quote:Op zondag 8 april 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft die gisteren ook op weten te lossen![]()
voor ons!!!quote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Voor wie zijn ze zich nou zo aan het optutten?
ja de stiekemerd, ondertussen vindt ie Nena een hartstikke mooi kind, en dat is ze ookquote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap ligt met een harde plasser onder de dekens..........
Nogmaals... je bent echt goed!quote:
In zijn eigen wereldje... zoals de meeste autistenquote:Op zondag 8 april 2007 00:26 schreef Black_king het volgende:
Jaap: "Eéntje links, ééntje rechts..... In welke wereld leeft die autist ?
Voor het "feest" in de gameroom waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Voor wie zijn ze zich nou zo aan het optutten?
Die wil je echt niet au naturel zien: geen tieten, geen haar, geen wenkbrauwen, geen lange nagels en volgens mij vergeet ik nog eea.quote:Op zondag 8 april 2007 00:26 schreef KonnieKipke het volgende:
Nena is echt natural beauty. Die zou zelfs geen make-up ophoeven. Amandel daarentegen;
Ze zouden 1 week blijven.quote:Op zondag 8 april 2007 00:24 schreef carpediem23 het volgende:
Wanneer gaan die hondjes weer weg dan?
Natasia laat echt d'r huis niet onderzeiken. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 8 april 2007 00:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus omdat het Amanda niks interesseert is het Natasia haar schuld dat die honden nooit uitgelaten worden en overal maar tegen aan zeiken? Natas heeft meteen dag 1 al gezegd dat Amanda er zelf voor moet zorgen..... Vind het al erg genoeg dat iemand anders dan de zeik op moet ruimen van zo'n beest.
Zelfs mijn dochter van 4 weet dat ze elke dag der konijn en der vissen eten moet geven.
Geen IQ.quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wil je echt niet au naturel zien: geen tieten, geen haar, geen wenkbrauwen, geen lange nagels en volgens mij vergeet ik nog eea.
Dat is op mijn netvlies gebrandquote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef KonnieKipke het volgende:
Jaap zn moment of fame wordt nog eens besproken door Huub
Nee volgens mij moet je enig iq hebben om dat probleem wél in te zien, pfffquote:Op zondag 8 april 2007 00:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia laat echt d'r huis niet onderzeiken. Dus ik zie het probleem niet.
Amandel dan met dr vieze hondenkop.quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wil je echt niet au naturel zien: geen tieten, geen haar, geen wenkbrauwen, geen lange nagels en volgens mij vergeet ik nog eea.
Inkoppertje; die is te gemakkelijk hoor.....I know you can do better....quote:Op zondag 8 april 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
In zijn eigen wereldje... zoals de meeste autisten![]()
Ik proef iets van jaloezie?quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
27445 Restaurants in 85 Landen 39 Restaurants in NEDERLANDquote:Op zondag 8 april 2007 00:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze willen broodjes van de Subways bestellen
Wist niet eens dat die al in NL zaten..
I know... ik was een beetje druk met andere zakenquote:Op zondag 8 april 2007 00:30 schreef Black_king het volgende:
[..]
Inkoppertje; die is te gemakkelijk hoor.....I know you can do better....![]()
Nena houdt haar pols nog steeds een beetje onnatuurlijk....
Leandra toch, je lijkt wel jaloers!quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andere zaken dan de Kooi.....quote:Op zondag 8 april 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know... ik was een beetje druk met andere zaken![]()
Ik heb wel zin in een Chicken Teryiaki broodje nuquote:Op zondag 8 april 2007 00:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze willen broodjes van de Subways bestellen
Wist niet eens dat die al in NL zaten..
Beste TT sinds tijdenquote:Op zondag 8 april 2007 00:03 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft de bovenvermelde uitspraak gedaan. Ze meende het weliswaar niet helemaal, maar het geeft duidelijk aan, dat ze nauwelijks interesse heeft gehad voor het programma de laatste twee maanden...
Brian en Natasja zitten in een depressie, SHENA praat lekker bij onder de terraswarmer....
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, en wil je huppelen met Leandra, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic:
[SC # 28] Met weer Schnitzel op het menu!
Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u echt even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau:
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
![]()
![]()
Nope, ik ben 40, heb een prachtige bos haar, borsten die een potloodtest nog glansrijk doorstaan, nagels die hard genoeg zijn om lang te hebben en mijn wenkbrauwen zijn ook echt... alleen die kont hèquote:
Datquote:Op zondag 8 april 2007 00:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Grappig te zien dat Amandel by no way het gesprek tussen Huub en Nena bijhoudt..
Wat is er mis met je kont?quote:Op zondag 8 april 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ben 40, heb een prachtige bos haar, borsten die een potloodtest nog glansrijk doorstaan, nagels die hard genoeg zijn om lang te hebben en mijn wenkbrauwen zijn ook echt... alleen die kont hè![]()
Wat is er mis met het haar en de tieten van Nena?quote:Op zondag 8 april 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
Nope, ik ben 40, heb een prachtige bos haar, borsten die een potloodtest nog glansrijk doorstaan, nagels die hard genoeg zijn om lang te hebben en mijn wenkbrauwen zijn ook echt... alleen die kont hè![]()
Ze had het over Amandel, moeilijk he, begrijpend lezen.....quote:Op zondag 8 april 2007 00:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat is er mis met het haar en de tieten van Nena?
Onderhand hebben ze al tig keer in het huis gezeken...gaat lekker meuren daar...quote:
Hey, lief blijven hé!quote:Op zondag 8 april 2007 00:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze had het over Amandel, moeilijk he, begrijpend lezen.....
Neuken?quote:Op zondag 8 april 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt leuk om te zien! Amanda is nu gewoon zo jaloers op haar. Nu zie je gewoon de verhouding van hun vriendschap. Amoede komt er niet tussen en wordt gewoon niet serieus genomen. Ook als ze over Brian praten moet Amanda wel weten dat Brian echt gek is op Nena.quote:Op zondag 8 april 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
Ik ben zo blij om te zien dat Nena en Huub aan Amanda kunnen laten zien wat voor leuke band ze samen hadden (hebben hoop ik natuurlijk)...
Lees de post van haar van 00.28 uur eens. Moelijk he begrijpend lezenquote:Op zondag 8 april 2007 00:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze had het over Amandel, moeilijk he, begrijpend lezen.....
That says it all; 1966; the year of they never could beat....quote:
Het ging over Amandaquote:Op zondag 8 april 2007 00:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat is er mis met het haar en de tieten van Nena?
Ja, die post bedoel ik ook, haar antwoord slaat op dat Amanda daarentegen, dat die nephaar, neptieten etc. heeft....quote:Op zondag 8 april 2007 00:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lees de post van haar van 00.28 uur eens. Moelijk he begrijpend lezen![]()
Maar niet dat Amanda zich daar iets van aan zal trekken.quote:Op zondag 8 april 2007 00:38 schreef Taurus het volgende:
Lekker voor Amanda, haar vriendje wordt evenuitvoerig besproken en afgezeken
Hier reageer ik op iigquote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
Ik geniet echt van Nena's oprechte vrolijkheid... de streams zijn weer zo leuk... echt gemist mijn Nenaatje...quote:Op zondag 8 april 2007 00:38 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja echt leuk om te zien! Amanda is nu gewoon zo jaloers op haar. Nu zie je gewoon de verhouding van hun vriendschap. Amoede komt er niet tussen en wordt gewoon niet serieus genomen. Ook als ze over Brian praten moet Amanda wel weten dat Brian echt gek is op Nena.
Maar hij heeft het ook toe......ik heb een ontzettend grote ego...wel zo eerlijkquote:Op zondag 8 april 2007 00:39 schreef Marelle het volgende:
Huub hoort zichzelf graag praten, vind ik een dikke min![]()
Ach, ik zie het ook al aan je avatar. VMBO waarschijnlijk? Nee, daar krijg je ook geen begrijpend lezen, kun jij ook niets aan doen...quote:
Excuus ik zie em, ik laat mijn bier staan vanaf nu.quote:Op zondag 8 april 2007 00:40 schreef bloodymary het volgende:
Ja, die post bedoel ik ook, haar antwoord slaat op dat Amanda daarentegen, dat die nephaar, neptieten etc. heeft....
Het is echt moeilijk he!![]()
Gaat heenquote:Op zondag 8 april 2007 00:39 schreef Marelle het volgende:
Huub hoort zichzelf graag praten, vind ik een dikke min![]()
Juist... en dat was een aanvulling op het verschil tussen natural beauty Nena en plastic fantastic Amanda.quote:
Da's jouw mening.... ik wil de beelden eerst terug zien...quote:
Ach, deze opmerking duidt ook op een hoog niveauquote:Op zondag 8 april 2007 00:42 schreef bloodymary het volgende:
Ach, ik zie het ook al aan je avatar. VMBO waarschijnlijk? Nee, daar krijg je ook geen begrijpend lezen, kun jij ook niets aan doen...
Neem aan dat die wel kan zien dat ze qua looks niet aan haar kan tippenquote:Op zondag 8 april 2007 00:44 schreef yellowfirst het volgende:
Ben benieuwd hoe Lieke nu denkt over Huub..zo samen met Nena...![]()
Iedereen ging vreemd op VOLquote:Op zondag 8 april 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus! Alleen maar omdat Fok! down is betekend natuurlijk niet dat DGK ook niets doet!
WAT HEB IK GEMIST!![]()
![]()
![]()
Btw, hi lieve streamerts!![]()
Kheb jullie gemist hoor!![]()
![]()
Jaap kwam er pas na een half uurtje ofzo achter dat Nena de villa weer had verlaten.quote:Op zondag 8 april 2007 22:23 schreef blomst het volgende:
jAAP WEER HELEMAAL IN ZIJN SAS.
Gaat vast huwlijks aanzoek naar Cora sturen.
[afbeelding]
Deze vond ik persoonlijk het mooiste:quote:Op zondag 8 april 2007 22:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian: Er zijn mensen die mij kennen en me aardig vinden weetje
Nena: Dan kennen ze je nog niet goed genoeg!
![]()
(of zo iets)
Iemand nog een leuke cap van dennis?quote:Op zondag 8 april 2007 22:25 schreef solara4 het volgende:
die noemde ze Dennis, ik heb hem niet gezien
hehe, twee zielen, één gedachte...quote:Op zondag 8 april 2007 22:26 schreef schatje het volgende:
Brian: "Ga je me nog trappen?"
Nena: "Ik zou wel willen maar je slaat je zelf zo goed."
![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hallo lieve COSsertjes!
Ondanks VOLledige gastvrijheid had ik vandaag toch een nogal ontheemd gevoel.
En ook jammer dat het drama van Neentjes vertrek hier niet gedeeld kon worden![]()
![]()
Wat staat ons nog te wachten vanavond?
De terugkeer van NL?![]()
De man met een kop waar een blinde bronstige baviaan zich kapot voor zou schamen als ie dat als kont moest meedragen...
[afbeelding].
Ik heb alleen maar gelurktquote:
Dat was Dennis, was ook van de bediening van het witte feest.quote:Op zondag 8 april 2007 22:24 schreef Sonique het volgende:
TRouwens, wie was die gast die samen met Palma de brunch verzorgde...
Die mag wel vaker terugkomen hoor
Ik beken : schuldigquote:
Amanda kwam er om 22 uur al achter dat het paaseieren zoeken van vanmorgen een idee van Erik en Huub wasquote:Op zondag 8 april 2007 22:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap kwam er pas na een half uurtje ofzo achter dat Nena de villa weer had verlaten.![]()
Was dat die ook met Eric stond te bekken toen?quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat was Dennis, was ook van de bediening van het witte feest.
Maak me gek!quote:Op zondag 8 april 2007 22:29 schreef robert2006 het volgende:
het gaat natte nel worden denk ik
Als het dan ook maar voor een dag is.quote:Op zondag 8 april 2007 22:29 schreef robert2006 het volgende:
Welke van de bediening heeft hij niet gehad, alhoewel hij het meest met Gerrit bezig was volgens mij.quote:Op zondag 8 april 2007 22:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was dat die ook met Eric stond te bekken toen?
(had toen wat drank op enso, vandaar![]()
en die aap op de achtergrond zit ook al op een 'jaap'quote:Op zondag 8 april 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hallo lieve COSsertjes!
Ondanks VOLledige gastvrijheid had ik vandaag toch een nogal ontheemd gevoel.
En ook jammer dat het drama van Neentjes vertrek hier niet gedeeld kon worden![]()
![]()
Wat staat ons nog te wachten vanavond?
De terugkeer van NL?![]()
De man met een kop waar een blinde bronstige baviaan zich kapot voor zou schamen als ie dat als kont moest meedragen...
[afbeelding].
Nee, laat die maar bij Patricia blijven.quote:Op zondag 8 april 2007 22:29 schreef robert2006 het volgende:
Misschien komt er wel helemaal niemand bij.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat er helemaal geen oude bewoner in komt. Dat het allemaal bij het plannetje hoorde om Nena er even een dag in te doen. Ik kan me niet voorstellen dat Nicolaas of Nathanael nog de villa in wil... en de rest wil de redactie er niet meer inhebben. Daarom denk ik dat het allemaal gein was en dat er vandaag of morgen gewoon een echte nieuwe bewoner komt.
Nene vertelde dat meerder ex-bewoners wilden terugkomen. Van Bart en ??? wist ze dat die niet wilden. Met Nathanael hadden ze geen contact.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat er helemaal geen oude bewoner in komt. Dat het allemaal bij het plannetje hoorde om Nena er even een dag in te doen. Ik kan me niet voorstellen dat Nicolaas of Nathanael nog de villa in wil... en de rest wil de redactie er niet meer inhebben. Daarom denk ik dat het allemaal gein was en dat er vandaag of morgen gewoon een echte nieuwe bewoner komt.
Koekje erbij?quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Sonique het volgende:
ok koffie, Morgen is iedereen vrij...
Wie wil er een bakkie?
Mijn vermoeders is dat ze pot is, vanaf het begin al...quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef robert2006 het volgende:
is sylvia nou eigenlijk ook bi of is ze pot, werden al toespelingen op gemaakt
Denk dat je glijk hebt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop nog steeds op een oud miljonair. Maar het zou goed kunnen dat je gelijk hebt en dat er een nieuwe inkomt. Maar goed, in dat geval was het toch 'leuker' geweest als ze Nena gewoon het huis hadden ingegooid zonder aankondiging van 'een oud miljonair'.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Dat zie ik als volkomen flauwekul. Eveline wil echt never nooit meer die villa in. En volgens Nena wilde ze dat wel. Was allemaal onderdeel van de 'grap' denk ik.quote:Op zondag 8 april 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nene vertelde dat meerder ex-bewoners wilden terugkomen. Van Bart en ??? wist ze dat die niet wilden. Met Nathanael hadden ze geen contact.
Als die Evelien het maar niet wordt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef carpediem23 het volgende:
Op de hyves van Ilona stond Vrijdag al dat we de streams in de gaten moesten houden omdat het heel spannend ging worden. Dus die is via Nena ook op de hoogte gebracht.
Zus en twee vriendinnenquote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef Lolalala het volgende:
Sylvia had bezoek gekregen, wie waren dat?
okay, ze is in ieder geval geen tuinbroeken-potje, vindt het altijd leuk om een elegante goedverzorgde mooie pot te zien,quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mijn vermoeders is dat ze pot is, vanaf het begin al...
NL is bi
Syl is Pot
en van Huub dacht ik ook dat hij misschien wel van de mannen was (blijkt er iig niet vies van te zijn)
Eric is homo, maar dat druipt er vanaf
(Deniis van de bediening ook trouwens, maar dat is ook geen punt)
Het zou kunnen, dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar omdat Nena verder eigenlijk geen 'script-propaganda' had twijfel ik.quote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik als volkomen flauwekul. Eveline wil echt never nooit meer die villa in. En volgens Nena wilde ze dat wel. Was allemaal onderdeel van de 'grap' denk ik.
zoals de cpu bij fok tikt tikt het nergens...quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Lady-night het volgende:
He gaan jullie nou allemaal weer weg bij VOL, was juist zo gezellig
Als het Nathanael of Nicolaas is weet ik zeker dat ik veel minder zal gaan kijken. Dus ik hoop echt dat mijn gevoel juist is dat ze beide nooit meer terug het huis in willen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een oud miljonair. Maar het zou goed kunnen dat je gelijk hebt en dat er een nieuwe inkomt. Maar goed, in dat geval was het toch 'leuker' geweest als ze Nena gewoon het huis hadden ingegooid zonder aankondiging van 'een oud miljonair'.
had VOL ook bezocht, vindt het een beetje tuttig daar, FOK is absoluut beterquote:Op zondag 8 april 2007 22:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zoals de cpu bij fok tikt tikt het nergens...
Die kijken te veel DGK denken dat het normaal is.quote:Op zondag 8 april 2007 22:39 schreef Sonique het volgende:
* Sonique vraagt zich af of het normaal is als de bovenburen op de piano aan het rammen zijn op dit tijdstip...
Pot of niet, I love Syl als mens.quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
okay, ze is in ieder geval geen tuinbroeken-potje, vindt het altijd leuk om een elegante goedverzorgde mooie pot te zien,
Amen...quote:Op zondag 8 april 2007 22:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zoals de cpu bij fok tikt tikt het nergens...
Het verschil is klasse....quote:Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Deze ook nog even voor het verschil
De huidige miljonairs verwachten dacht ik ook nog dat er een oud miljonair als nieuwe bewoner komt of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Nathanael of Nicolaas is weet ik zeker dat ik veel minder zal gaan kijken. Dus ik hoop echt dat mijn gevoel juist is dat ze beide nooit meer terug het huis in willen.
Van wat ik van Nicolaas heb mee gekregen vond ik hem niet echt veel aan (moet bekennen dat ik toen nog BB aan het volgen was en niet echt DGK omdat dit wat neppig aanvoelde)quote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
De huidige miljonairs verwachten dacht ik ook nog dat er een oud miljonair als nieuwe bewoner komt of heb ik dat verkeerd begrepen?
Als het NL wordt ga ik vast ook minder kijken, met Nicolaas alleen nog maar meer -voor zover dat mogelijk is![]()
quote:
Damn, dat ziet er niet goed uit. Als ik dat zo lees lijkt het erop dat er nog wel een oud miljonair komt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP de TIEN site
22:04 - Wie zal er komen?
Beneden gaat het over de komst van de ‘nieuwe’ Miljonair. “Jaap, wie denk je dat nu komt?”, vraagt Amanda. Jaap denkt hardop na: “Ik denk dat er iemand voor eventjes komt, maar wie zal het zijn…” “Nee, nu komt er geen logee!”, zegt Amanda spottend. “Nu komt er een nieuwe Miljonair. Ik denk Nicolaas”, zegt ze. Brian stemt hiermee in, maar zal de Miljonair vanavond al wel komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |