En daar geloof ik helemaal niets van. Anders was ze ook oa niet bij de fandag, het etentje en 2? videoboodschappen.quote:Op zondag 8 april 2007 00:03 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft de bovenvermelde uitspraak gedaan. Ze meende het weliswaar niet helemaal, maar het geeft duidelijk aan, dat ze nauwelijks interesse heeft gehad voor het programma de laatste twee maanden...
O..quote:Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze haar grijze jogginbroek en zwarte truitje met doodskoppen erop mee wilde nemen...
het rare is bij huub vind ik dat niet zo erg, maar die eric is toch zo'n griezel, huub moet gewoon eric dumpen als-ie nena als backing kan krijgen.quote:Op zondag 8 april 2007 00:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, Eric gaat nu al Amanda uithoren wat ze doet met Brian en Natasia. Hoe vals kun je zijn![]()
Haar vader deels Portugees, deels Antilliaans en deels nog iets en haar moeder Australisch..quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Taurus het volgende:
Ik dacht serieus tot net dat Palma 'n vent was. Is dus niet zo?![]()
![]()
D'r tegenaan plassen?quote:Op zondag 8 april 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Wat deed amanda net bij nena d'r koffer?
Nena had gevraagd of Amanda kleding voor haar wilde meenemen naar boven.quote:Op zondag 8 april 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Hij is zakelijk!quote:Op zondag 8 april 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
Waarom in vredesnaam ligt Brian al in bed?
lol, maar iedereen zei dat aan 't begin!? Alleen maar omdat ze zo'n stem heeft dan? Ik dacht echt dat 't algemeen bekend was dat dat 'n travestiet was joh.. Ik vond 't niet eens echt 'n goeie eigenlijkquote:
ze deed brian naquote:Op zondag 8 april 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Palma is een vrouw met stembandproblemen....Dellie heeft toch ook zo´n stem...quote:Op zondag 8 april 2007 00:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
lol, maar iedereen zei dat aan 't begin!? Alleen maar omdat ze zo'n stem heeft dan? Ik dacht echt dat 't algemeen bekend was dat dat 'n travestiet was joh.. Ik vond 't niet eens echt 'n goeie eigenlijk![]()
Volgens mij rukt hij gewoon op haar.quote:Op zondag 8 april 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is hijuitgeput door de aanwezigheid van Nena
Wat echt goed is van der, haar papa kan trots zijn (voor zover dat in dgk kan) beter dan naakt met een goor lichaam rond lopen net zoals dellie.quote:Op zondag 8 april 2007 00:17 schreef Gigageil het volgende:
Pfffff, gaan we dat preutse van Nena weer krijgen......![]()
Ja, 't is echt belachelijk dat Natasia die hondjes zo maar overal laat zeiken...quote:Op zondag 8 april 2007 00:17 schreef Liess het volgende:
Ben blij als die hondjes naar huis mogen, vind het zo zielig dit....
Natasia of Amanda???quote:Op zondag 8 april 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, 't is echt belachelijk dat Natasia die hondjes zo maar overal laat zeiken...![]()
Precies wat ik ook net dacht...quote:Op zondag 8 april 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Tja Amanda.
The Original is terug... je bent eigenlijk overbodig, want echt veel zinnigs komt er ook niet uit...
Helemaal mee eens. Ik ben zelf gek op dieren en kan dit heel slecht aanzien BAH!!quote:Op zondag 8 april 2007 00:17 schreef Liess het volgende:
Ben blij als die hondjes naar huis mogen, vind het zo zielig dit....
Kan Huub lekker tegen hem aankruipen vannachtquote:Op zondag 8 april 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
Eric zet de airco op 16 graden.
Lekker millieuvriendelijk is dat, en het is tevens ijskoud.
Wie denk je zelf? Denk dat het Amanda geen reet interresseert of dacht je van wel?quote:
Dat heeft die gisteren ook op weten te lossenquote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap ligt met een harde plasser onder de dekens..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |