En lieke heel blij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
als nena vetrekt zal huub wel heel treurig zijn
Met Brard was de presentatie van BB anders nog een stuk leuker dan met de nasaal schreeuwende, ongeinteresseerde Bridget. On-topic: Natasia denkt dat Nena bij SHE komt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg... over 35 jaar dat gedrocht nog op TV?!![]()
En om 23.15 uur in bed liggenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Liess het volgende:
Enige wat Natasia kan is schreeuwen. Lang leve MUTE
Zal wel weer ergens tegen aan staan te pissen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Taurus het volgende:
Nena zit lekker te snaaien zeg
Waar is dat andere rare hondje?
Het "gedrocht" in mijn zin was dan ook Amanda, en ik zei alleen maar dat ik die niet nog 35 jaar hoef te zien, daarmee heb ik dus nix over La Brard gezegd...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Met Brard was de presentatie van BB anders nog een stuk leuker dan met de nasaal schreeuwende, ongeinteresseerde Bridget. On-topic: Natasia denkt dat Nena bij SHE komt.
Onzin, ze praat hartstikke rustig. Serieus gesprek met Brian hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Enige wat Natasia kan is schreeuwen. Lang leve MUTE
Ik denk dat Eric zich een klein beetje een buitenbeentje voelt nu, aangezien Huub Aman en Nena elkaar allemaal al kennenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
Eric houdt van vrouwen.![]()
Hij wijkt niet van Nena's zijde![]()
eric moet gaan slijmen bij nena, daar is-ie goed inquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric zich een klein beetje een buitenbeentje voelt nu, aangezien Huub Aman en Nena elkaar allemaal al kennen
Toch zou ik haar over pakweg 10 jaar nog wel eens willen zien... opgeblazen en uitgedroogd, is mijn verwachting.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het "gedrocht" in mijn zin was dan ook Amanda, en ik zei alleen maar dat ik die niet nog 35 jaar hoef te zien, daarmee heb ik dus nix over La Brard gezegd...
Nee, dat is Palmaquote:
Schoppen wel, wurgen nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
Dus, als je schopt, mag je terug komen?
Kijk maar naar NEna en Huub....
Je doet net of dat een hele prestatie isquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef Dogga het volgende:
nena is zooooooooooooo veel intelligenter dan amanda he..
je merkt het echt direct
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Eric weer over Brian: "Hij is homofoob"
Huub: "Denk ik niet. Hij is er bang voor."
Nena: "Ja, pfff... dat is toch een homofoob. En dan noemen ze mij blond"
...........en eerder vanavond tegen de gordijnen in de slaapkamerquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Amanda, ruim het aub even op
Ik hou van Nena.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef proh het volgende:
Nena is leuk!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric: Ik wil ook op vakantie
Nena: Schop Brian
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Waarom lacht Eric toch steeds als een cappucino-apparaat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |