Iemand zo hard in dr oren tetteren dat er een gehoorapparaat nodig is kan mi best onder fysiek geschaard worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schreeuwen fysiek geweld? Was het maar waar...![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe met je mee hopen...
Maar ik hoop NOG meer:
Nena komt er nu in zonder duidelijkheid over of ze blijft of niet.
Dat komt omdat DGK redactie wil zien hoe het uitpakt...
Als Nena voor genoeg herrie zorgt laten ze haar blijven.
Mocht het tegenvallen, gooien ze Nicolaas er gewoon OOK in.
Dan zou Nena in principe ook mogen blijven en zitten we weer op de 9...
Ook dankzij dat haar! Tagteam Nena & Amanda!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik ook .. ik ook.
Ik vind hem ineens ZO leuk om naar te kijken. Ondanks dat haar.
Ik ben niet overtuigd...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Nena er doof van wordt wel... dat was haar doelstelling immers: dat Nena er een gehoorapparaat door nodig zou hebben... dan is het moedwillig letsel toebrengen
precies! Toen gister Huub en Eric van alles wilden uitvoeren en bij alle ideeen een telefoontje kregen, kreeg ik lachbuienquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef proh het volgende:
wat een ongeloofelijk serieus geneuzel weer daar met NBJ, ga lekker lol maken of zo!
Dat weten we nog niet, het is zelfs nog niet helemaal duidelijk of ze als bewoner blijft of slechts "op bezoek" is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
Even nog, kan het zo snel niet terug vinden.
Maar zit Nena ook weer in de race, of is ze gewoon voor beeldvulling terug en kan niet meer winnen?
Behalve als huub het doet, toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand zo hard in dr oren tetteren dat er een gehoorapparaat nodig is kan mi best onder fysiek geschaard worden.
Dat zou wel heel erg leuk zijn ja .. hier dus nog een.quote:
Ik ook, of het nou voor tien minuten is of voor honderd maanden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Dogga het volgende:
Ik ben zoooooooooooo blij dat nena der weer is
MAargoed...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, het is zelfs nog niet helemaal duidelijk of ze als bewoner blijft of slechts "op bezoek" is.
En toen zij bij de buitentrap stonden zei Nena: als je uit de villa komt,quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef farceman het volgende:
Al vrees ik dat nena Brian gewoon weer vergeeft hoor. Tijdens haar afscheid zaten ze ook handje in handje samen naar filmpje te kijken
Als ie er mee geboren is geldt dat niet, misschien moet hij mama Netty dan maar verwijten dat ze beter abortus had kunnen laten plegenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd...![]()
Para is wel al doof...toondoof...geld dat ook?![]()
Good old timesquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:37 schreef akveor het volgende:
Nena zender checken.... hahahahaha
Ik ben met alles tevreden... als Nenaatje maar blijft....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
Even nog, kan het zo snel niet terug vinden.
Maar zit Nena ook weer in de race, of is ze gewoon voor beeldvulling terug en kan niet meer winnen?
Nou, dat valt nou ook wel weer mee, alsof Nena ooit interesant was om naar te kijken behalve haar uiterlijk...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben met alles tevreden... als Nenaatje maar blijft....
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Wat heb je aan je kin hangen Huub?"
Huub: "Schaamhaar. Ik heb Amanda gisteren gebeft... en Sylvia ook"
Ik wacht al op: "Nena, wil je een actievere houding aannemen "quote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef Clank het volgende:
Amanda en Nena hebben het er nu al over het wordt 'ons' huis.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:39 schreef robert2006 het volgende:
blijf op 1 of andere manier eric een griezel vinden
Kun jij tegenwoordig echt alleen nog maar dat soort opmerkingen maken?quote:
Ja en? Wat is je punt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, dat valt nou ook wel weer mee, alsof Nena ooit interesant was om naar te kijken behalve haar uiterlijk...
Wat geil ik op je avatar....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bruiloft van Jaap met Cora in DGK, forget it.
Dag Jaap.
![]()
Lees een paar posts van mij na dan zal je toch enige variatie zienquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun jij tegenwoordig echt alleen nog maar dat soort opmerkingen maken?
Word je er zelf niet ook een beetje moe van?
Dat ik naar een spel kijk...quote:
Nu ff hopen dat een van die hondjes in zijn bed pistquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:44 schreef F1reB1rd het volgende:
Het lijkt er op dat Brian Amanda al aan het loslaten is. Ze heeft alleen maar belangstelling voor haar hondjes
Even het script doornemen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:43 schreef Clank het volgende:
Nena moet wéér naar achteren komen.
De terrasverwarmer staat aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:44 schreef Liess het volgende:
is het 30 graden in Eemnes???
Ze heeft daarnet beneden tegen die drie gezegd dat ze nooit tegen hun was, ook niet voor Nena. Dat was NA het ' uitpraten'quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik zie zo voor me dat Natasia weer zo tekeer gaat tegen Nena. Amanda, die dolgelukkig is dat de vriendschap met Nena weer ok is, trekt dan van leer tegen Natasia. Natasia met twee van die krijsende wijven tegenover zich, eist van Brian en Jaap zich ermee gaan bemoeien en haar een beetje in bescherming nemen. Jaap tegenover een boze Neen en Amanda? ... Brian para want die trekt het tegen die tijd helemaal niet meer. En we weten inmiddels dat als Amanda over de zeik is dat daaaagen kan duren. Daar blijf ik dan wel weer voor op 's nachts.
Belangstelling wel. Maar er ook daadwerkelijk voor zorgen en aandacht geven is toch teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:44 schreef F1reB1rd het volgende:
Het lijkt er op dat Brian Amanda al aan het loslaten is. Ze heeft alleen maar belangstelling voor haar hondjes
Jaap past ook nauwelijk door mijn UTP kabeltjequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou van stream 3, die heeft de hele avond niet gebufferd.
Nena moet naar achter weer
Ik wil niet weten wat er gebeurt als er in Thailand een klisma in gaat....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:47 schreef ruby het volgende:
Ik zie in Amanda toch echt de opvolgster van Patty Brard.
Dorie hou op... ik was net weer terug uit mijn depressiequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
als nena vetrekt zal huub wel heel treurig zijn
Dat is het, had ik nog niet aan gedacht... Thanksquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap past ook nauwelijk door mijn UTP kabeltje
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:48 schreef ToughLove het volgende:
Huub kijkt wel een beetje verliefd naar Nena zeg.
Huub is op iedereen verliefd, op Nena, op Sylvia, op Lieke, op Hedda, op Ericquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:48 schreef ToughLove het volgende:
Huub kijkt wel een beetje verliefd naar Nena zeg.
Alsjeblieft niet zeg... over 35 jaar dat gedrocht nog op TV?!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:47 schreef ruby het volgende:
Ik zie in Amanda toch echt de opvolgster van Patty Brard.
Huub en Eric voelen zich ook vast heel gepakt door Achter toen Brian nergens waarschuwingen voor kreegquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat een oeverloos geouwehoer in de gameroom. Fantástisch spelelement hoor Brian die afstandsbediening jatten .... vervelend nou dat ie weer terug moest he? Brian voelt zich gepakt door 'achter' dat hij de AB terug moest geven.
Arme Brian...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat een oeverloos geouwehoer in de gameroom. Fantástisch spelelement hoor Brian die afstandsbediening jatten .... vervelend nou dat ie weer terug moest he? Brian voelt zich gepakt door 'achter' dat hij de AB terug moest geven.
Onnavolgbaar dus...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio waarschuwd Brian dat Eric hem gaat volgen bij het pissen. Brian legt uit dat hij een grapje maakte. Japio :"Ik wist het, ik wist het !" <hahaha> ....... Brian vraagt Japio waarom hij het dan verteld !
Beste vriend van oud miljonair Bartquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:51 schreef Lauzie het volgende:
Wie is die Jurre?
Nana nana nana nana nana na nana nan kan iedereen zingen...dus Dellie ook...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg... over 35 jaar dat gedrocht nog op TV?!![]()
Vriend van Bartquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:51 schreef Lauzie het volgende:
Wie is die Jurre?
Volgens mij weten Huub en Eric uitstekend dat ze in een spel zitten en dat ze zelf ook niet heilig zijn..quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub en Eric voelen zich ook vast heel gepakt door Achter toen Brian nergens waarschuwingen voor kreeg![]()
Dat denk ik wel ja .... zelfs als streamer voelde ik me gepakt door Achter dat Brian overal mee weg kwam. .quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub en Eric voelen zich ook vast heel gepakt door Achter toen Brian nergens waarschuwingen voor kreeg![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Beste vriend van oud miljonair Bart
Enige wat Natasia kan is schreeuwen. Lang leve MUTEquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:52 schreef Black_king het volgende:
Natasja gaat de komende tijd "heel dwars" zijn....
Jurre is de beste vriend van Bart. En jurre is vet lekker, heb hem wel eens in de Jimmy gezien! Hij vond Nena namelijk al leuk en via Bart brief/telefoon deed hij Neena altijd de groetjes.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:51 schreef Lauzie het volgende:
Wie is die Jurre?
En lieke heel blij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
als nena vetrekt zal huub wel heel treurig zijn
Met Brard was de presentatie van BB anders nog een stuk leuker dan met de nasaal schreeuwende, ongeinteresseerde Bridget. On-topic: Natasia denkt dat Nena bij SHE komt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg... over 35 jaar dat gedrocht nog op TV?!![]()
En om 23.15 uur in bed liggenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Liess het volgende:
Enige wat Natasia kan is schreeuwen. Lang leve MUTE
Zal wel weer ergens tegen aan staan te pissen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Taurus het volgende:
Nena zit lekker te snaaien zeg
Waar is dat andere rare hondje?
Het "gedrocht" in mijn zin was dan ook Amanda, en ik zei alleen maar dat ik die niet nog 35 jaar hoef te zien, daarmee heb ik dus nix over La Brard gezegd...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Met Brard was de presentatie van BB anders nog een stuk leuker dan met de nasaal schreeuwende, ongeinteresseerde Bridget. On-topic: Natasia denkt dat Nena bij SHE komt.
Onzin, ze praat hartstikke rustig. Serieus gesprek met Brian hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Enige wat Natasia kan is schreeuwen. Lang leve MUTE
Ik denk dat Eric zich een klein beetje een buitenbeentje voelt nu, aangezien Huub Aman en Nena elkaar allemaal al kennenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
Eric houdt van vrouwen.![]()
Hij wijkt niet van Nena's zijde![]()
eric moet gaan slijmen bij nena, daar is-ie goed inquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric zich een klein beetje een buitenbeentje voelt nu, aangezien Huub Aman en Nena elkaar allemaal al kennen
Toch zou ik haar over pakweg 10 jaar nog wel eens willen zien... opgeblazen en uitgedroogd, is mijn verwachting.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het "gedrocht" in mijn zin was dan ook Amanda, en ik zei alleen maar dat ik die niet nog 35 jaar hoef te zien, daarmee heb ik dus nix over La Brard gezegd...
Nee, dat is Palmaquote:
Schoppen wel, wurgen nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
Dus, als je schopt, mag je terug komen?
Kijk maar naar NEna en Huub....
Je doet net of dat een hele prestatie isquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef Dogga het volgende:
nena is zooooooooooooo veel intelligenter dan amanda he..
je merkt het echt direct
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Eric weer over Brian: "Hij is homofoob"
Huub: "Denk ik niet. Hij is er bang voor."
Nena: "Ja, pfff... dat is toch een homofoob. En dan noemen ze mij blond"
...........en eerder vanavond tegen de gordijnen in de slaapkamerquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Amanda, ruim het aub even op
Ik hou van Nena.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef proh het volgende:
Nena is leuk!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric: Ik wil ook op vakantie
Nena: Schop Brian
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Waarom lacht Eric toch steeds als een cappucino-apparaat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |