en die aap op de achtergrond zit ook al op een 'jaap'quote:Op zondag 8 april 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hallo lieve COSsertjes!
Ondanks VOLledige gastvrijheid had ik vandaag toch een nogal ontheemd gevoel.
En ook jammer dat het drama van Neentjes vertrek hier niet gedeeld kon worden![]()
![]()
Wat staat ons nog te wachten vanavond?
De terugkeer van NL?![]()
De man met een kop waar een blinde bronstige baviaan zich kapot voor zou schamen als ie dat als kont moest meedragen...
[afbeelding].
Nee, laat die maar bij Patricia blijven.quote:Op zondag 8 april 2007 22:29 schreef robert2006 het volgende:
het gaat natte nel worden denk ik
Misschien komt er wel helemaal niemand bij.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat er helemaal geen oude bewoner in komt. Dat het allemaal bij het plannetje hoorde om Nena er even een dag in te doen. Ik kan me niet voorstellen dat Nicolaas of Nathanael nog de villa in wil... en de rest wil de redactie er niet meer inhebben. Daarom denk ik dat het allemaal gein was en dat er vandaag of morgen gewoon een echte nieuwe bewoner komt.
Nene vertelde dat meerder ex-bewoners wilden terugkomen. Van Bart en ??? wist ze dat die niet wilden. Met Nathanael hadden ze geen contact.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat er helemaal geen oude bewoner in komt. Dat het allemaal bij het plannetje hoorde om Nena er even een dag in te doen. Ik kan me niet voorstellen dat Nicolaas of Nathanael nog de villa in wil... en de rest wil de redactie er niet meer inhebben. Daarom denk ik dat het allemaal gein was en dat er vandaag of morgen gewoon een echte nieuwe bewoner komt.
Koekje erbij?quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Sonique het volgende:
ok koffie, Morgen is iedereen vrij...
Wie wil er een bakkie?
Mijn vermoeders is dat ze pot is, vanaf het begin al...quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef robert2006 het volgende:
is sylvia nou eigenlijk ook bi of is ze pot, werden al toespelingen op gemaakt
Denk dat je glijk hebt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop nog steeds op een oud miljonair. Maar het zou goed kunnen dat je gelijk hebt en dat er een nieuwe inkomt. Maar goed, in dat geval was het toch 'leuker' geweest als ze Nena gewoon het huis hadden ingegooid zonder aankondiging van 'een oud miljonair'.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Dat zie ik als volkomen flauwekul. Eveline wil echt never nooit meer die villa in. En volgens Nena wilde ze dat wel. Was allemaal onderdeel van de 'grap' denk ik.quote:Op zondag 8 april 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nene vertelde dat meerder ex-bewoners wilden terugkomen. Van Bart en ??? wist ze dat die niet wilden. Met Nathanael hadden ze geen contact.
Als die Evelien het maar niet wordt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef carpediem23 het volgende:
Op de hyves van Ilona stond Vrijdag al dat we de streams in de gaten moesten houden omdat het heel spannend ging worden. Dus die is via Nena ook op de hoogte gebracht.
Zus en twee vriendinnenquote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef Lolalala het volgende:
Sylvia had bezoek gekregen, wie waren dat?
okay, ze is in ieder geval geen tuinbroeken-potje, vindt het altijd leuk om een elegante goedverzorgde mooie pot te zien,quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mijn vermoeders is dat ze pot is, vanaf het begin al...
NL is bi
Syl is Pot
en van Huub dacht ik ook dat hij misschien wel van de mannen was (blijkt er iig niet vies van te zijn)
Eric is homo, maar dat druipt er vanaf
(Deniis van de bediening ook trouwens, maar dat is ook geen punt)
Het zou kunnen, dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar omdat Nena verder eigenlijk geen 'script-propaganda' had twijfel ik.quote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik als volkomen flauwekul. Eveline wil echt never nooit meer die villa in. En volgens Nena wilde ze dat wel. Was allemaal onderdeel van de 'grap' denk ik.
zoals de cpu bij fok tikt tikt het nergens...quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Lady-night het volgende:
He gaan jullie nou allemaal weer weg bij VOL, was juist zo gezellig
Als het Nathanael of Nicolaas is weet ik zeker dat ik veel minder zal gaan kijken. Dus ik hoop echt dat mijn gevoel juist is dat ze beide nooit meer terug het huis in willen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een oud miljonair. Maar het zou goed kunnen dat je gelijk hebt en dat er een nieuwe inkomt. Maar goed, in dat geval was het toch 'leuker' geweest als ze Nena gewoon het huis hadden ingegooid zonder aankondiging van 'een oud miljonair'.
had VOL ook bezocht, vindt het een beetje tuttig daar, FOK is absoluut beterquote:Op zondag 8 april 2007 22:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zoals de cpu bij fok tikt tikt het nergens...
Die kijken te veel DGK denken dat het normaal is.quote:Op zondag 8 april 2007 22:39 schreef Sonique het volgende:
* Sonique vraagt zich af of het normaal is als de bovenburen op de piano aan het rammen zijn op dit tijdstip...
Pot of niet, I love Syl als mens.quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
okay, ze is in ieder geval geen tuinbroeken-potje, vindt het altijd leuk om een elegante goedverzorgde mooie pot te zien,
Amen...quote:Op zondag 8 april 2007 22:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zoals de cpu bij fok tikt tikt het nergens...
Het verschil is klasse....quote:Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Deze ook nog even voor het verschil
De huidige miljonairs verwachten dacht ik ook nog dat er een oud miljonair als nieuwe bewoner komt of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Nathanael of Nicolaas is weet ik zeker dat ik veel minder zal gaan kijken. Dus ik hoop echt dat mijn gevoel juist is dat ze beide nooit meer terug het huis in willen.
Van wat ik van Nicolaas heb mee gekregen vond ik hem niet echt veel aan (moet bekennen dat ik toen nog BB aan het volgen was en niet echt DGK omdat dit wat neppig aanvoelde)quote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
De huidige miljonairs verwachten dacht ik ook nog dat er een oud miljonair als nieuwe bewoner komt of heb ik dat verkeerd begrepen?
Als het NL wordt ga ik vast ook minder kijken, met Nicolaas alleen nog maar meer -voor zover dat mogelijk is![]()
quote:
Damn, dat ziet er niet goed uit. Als ik dat zo lees lijkt het erop dat er nog wel een oud miljonair komt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP de TIEN site
22:04 - Wie zal er komen?
Beneden gaat het over de komst van de ‘nieuwe’ Miljonair. “Jaap, wie denk je dat nu komt?”, vraagt Amanda. Jaap denkt hardop na: “Ik denk dat er iemand voor eventjes komt, maar wie zal het zijn…” “Nee, nu komt er geen logee!”, zegt Amanda spottend. “Nu komt er een nieuwe Miljonair. Ik denk Nicolaas”, zegt ze. Brian stemt hiermee in, maar zal de Miljonair vanavond al wel komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |