ladynight - zondag 8 april 2007 @ 20:11
Ik wilde een lach op je gezicht brengen,met de bloemen, toen werkte het wel zegt Brian, omdat jij zo goed kon manipuleren en ik erg naief was zegt Nena.
Ik vind dat je gewoon dat je eens normaal moet doen zegt Nena, met zo slecht over me te praten.
Vind je het raar dat ik niet normaal tegen je kan doen, na alles wat je gedaan hebt zegt Nena.
Zeg me heel graag, waar je mee zit zegt Brian dan, misshien kan je recht in mijn gezicht zeggen wat je van me vindt ipv het tegen een ander te zeggen.
Je hebt een slim IQ, dat bestaat volgens mij niet zegt Nena, een slim IQ, het is een hoog IQ.
Ik ga nooit van mijn leven zeggen , dat jij een slecht persoon bent zegt Brian.
Brian claimt dat hij in gesprekken met Amanda wel goede dingen over Nena gezegd heeft.
Brian begrijpt Nena niet...
Nena wijst hem er op dat dat alleen maar zo is omdat hij iets altijd zijn kant op draait.
Nena vraagt of hij niets meer te zeggen heeft.
Nena spreekt de rat aan op zijn "vrienden. Je gaat mij er niet op verbeteren toch, andere mensen die mij wel mogen, begrijpen mij wel.
Ze zegt dat zijn vrienden hem ook allemaal hebben laten vallen,je liegt je zelf voor brian zegt nena.
Wie ben jij om mij te zeggen wat jij van me denkt ( Braaain tegen Nena)
Er is in dit geen moment zelfreflectie over jou geweest,zegt brian.
Ze loopt weg,ik ben klaar met dit gesprek. Ga je me nog trappen vraagt Brian? Ach zegt Nena ik zou wel willen maar jij slaat je zelf zo goed!
Nena gaat weg!!!!!!!!!!!!!!
Brian: ik heb HBO en 2 bedrijven gehad. Dat zegt niets over karakter zegt nena
ladynight van vol