Dus omdat het Amanda niks interesseert is het Natasia haar schuld dat die honden nooit uitgelaten worden en overal maar tegen aan zeiken? Natas heeft meteen dag 1 al gezegd dat Amanda er zelf voor moet zorgen..... Vind het al erg genoeg dat iemand anders dan de zeik op moet ruimen van zo'n beest.quote:Op zondag 8 april 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie denk je zelf? Denk dat het Amanda geen reet interresseert of dacht je van wel?![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft die gisteren ook op weten te lossen![]()
Ik wil het niet weten......quote:Op zondag 8 april 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft die gisteren ook op weten te lossen![]()
voor ons!!!quote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Voor wie zijn ze zich nou zo aan het optutten?
ja de stiekemerd, ondertussen vindt ie Nena een hartstikke mooi kind, en dat is ze ookquote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap ligt met een harde plasser onder de dekens..........
Nogmaals... je bent echt goed!quote:
In zijn eigen wereldje... zoals de meeste autistenquote:Op zondag 8 april 2007 00:26 schreef Black_king het volgende:
Jaap: "Eéntje links, ééntje rechts..... In welke wereld leeft die autist ?
Voor het "feest" in de gameroom waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Voor wie zijn ze zich nou zo aan het optutten?
Die wil je echt niet au naturel zien: geen tieten, geen haar, geen wenkbrauwen, geen lange nagels en volgens mij vergeet ik nog eea.quote:Op zondag 8 april 2007 00:26 schreef KonnieKipke het volgende:
Nena is echt natural beauty. Die zou zelfs geen make-up ophoeven. Amandel daarentegen;
Ze zouden 1 week blijven.quote:Op zondag 8 april 2007 00:24 schreef carpediem23 het volgende:
Wanneer gaan die hondjes weer weg dan?
Natasia laat echt d'r huis niet onderzeiken. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 8 april 2007 00:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus omdat het Amanda niks interesseert is het Natasia haar schuld dat die honden nooit uitgelaten worden en overal maar tegen aan zeiken? Natas heeft meteen dag 1 al gezegd dat Amanda er zelf voor moet zorgen..... Vind het al erg genoeg dat iemand anders dan de zeik op moet ruimen van zo'n beest.
Zelfs mijn dochter van 4 weet dat ze elke dag der konijn en der vissen eten moet geven.
Geen IQ.quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wil je echt niet au naturel zien: geen tieten, geen haar, geen wenkbrauwen, geen lange nagels en volgens mij vergeet ik nog eea.
Dat is op mijn netvlies gebrandquote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef KonnieKipke het volgende:
Jaap zn moment of fame wordt nog eens besproken door Huub
Nee volgens mij moet je enig iq hebben om dat probleem wél in te zien, pfffquote:Op zondag 8 april 2007 00:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia laat echt d'r huis niet onderzeiken. Dus ik zie het probleem niet.
Amandel dan met dr vieze hondenkop.quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wil je echt niet au naturel zien: geen tieten, geen haar, geen wenkbrauwen, geen lange nagels en volgens mij vergeet ik nog eea.
Inkoppertje; die is te gemakkelijk hoor.....I know you can do better....quote:Op zondag 8 april 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
In zijn eigen wereldje... zoals de meeste autisten![]()
Ik proef iets van jaloezie?quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
27445 Restaurants in 85 Landen 39 Restaurants in NEDERLANDquote:Op zondag 8 april 2007 00:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze willen broodjes van de Subways bestellen
Wist niet eens dat die al in NL zaten..
I know... ik was een beetje druk met andere zakenquote:Op zondag 8 april 2007 00:30 schreef Black_king het volgende:
[..]
Inkoppertje; die is te gemakkelijk hoor.....I know you can do better....![]()
Nena houdt haar pols nog steeds een beetje onnatuurlijk....
Leandra toch, je lijkt wel jaloers!quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andere zaken dan de Kooi.....quote:Op zondag 8 april 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know... ik was een beetje druk met andere zaken![]()
Ik heb wel zin in een Chicken Teryiaki broodje nuquote:Op zondag 8 april 2007 00:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze willen broodjes van de Subways bestellen
Wist niet eens dat die al in NL zaten..
Beste TT sinds tijdenquote:Op zondag 8 april 2007 00:03 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft de bovenvermelde uitspraak gedaan. Ze meende het weliswaar niet helemaal, maar het geeft duidelijk aan, dat ze nauwelijks interesse heeft gehad voor het programma de laatste twee maanden...
Brian en Natasja zitten in een depressie, SHENA praat lekker bij onder de terraswarmer....
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, en wil je huppelen met Leandra, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic:
[SC # 28] Met weer Schnitzel op het menu!
Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u echt even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau:
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
![]()
![]()
Nope, ik ben 40, heb een prachtige bos haar, borsten die een potloodtest nog glansrijk doorstaan, nagels die hard genoeg zijn om lang te hebben en mijn wenkbrauwen zijn ook echt... alleen die kont hèquote:
Datquote:Op zondag 8 april 2007 00:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Grappig te zien dat Amandel by no way het gesprek tussen Huub en Nena bijhoudt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |