Wat is er mis met je kont?quote:Op zondag 8 april 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ben 40, heb een prachtige bos haar, borsten die een potloodtest nog glansrijk doorstaan, nagels die hard genoeg zijn om lang te hebben en mijn wenkbrauwen zijn ook echt... alleen die kont hè![]()
Wat is er mis met het haar en de tieten van Nena?quote:Op zondag 8 april 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
Nope, ik ben 40, heb een prachtige bos haar, borsten die een potloodtest nog glansrijk doorstaan, nagels die hard genoeg zijn om lang te hebben en mijn wenkbrauwen zijn ook echt... alleen die kont hè![]()
Ze had het over Amandel, moeilijk he, begrijpend lezen.....quote:Op zondag 8 april 2007 00:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat is er mis met het haar en de tieten van Nena?
Onderhand hebben ze al tig keer in het huis gezeken...gaat lekker meuren daar...quote:
Hey, lief blijven hé!quote:Op zondag 8 april 2007 00:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze had het over Amandel, moeilijk he, begrijpend lezen.....
Neuken?quote:Op zondag 8 april 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt leuk om te zien! Amanda is nu gewoon zo jaloers op haar. Nu zie je gewoon de verhouding van hun vriendschap. Amoede komt er niet tussen en wordt gewoon niet serieus genomen. Ook als ze over Brian praten moet Amanda wel weten dat Brian echt gek is op Nena.quote:Op zondag 8 april 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
Ik ben zo blij om te zien dat Nena en Huub aan Amanda kunnen laten zien wat voor leuke band ze samen hadden (hebben hoop ik natuurlijk)...
Lees de post van haar van 00.28 uur eens. Moelijk he begrijpend lezenquote:Op zondag 8 april 2007 00:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze had het over Amandel, moeilijk he, begrijpend lezen.....
That says it all; 1966; the year of they never could beat....quote:
Het ging over Amandaquote:Op zondag 8 april 2007 00:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat is er mis met het haar en de tieten van Nena?
Ja, die post bedoel ik ook, haar antwoord slaat op dat Amanda daarentegen, dat die nephaar, neptieten etc. heeft....quote:Op zondag 8 april 2007 00:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lees de post van haar van 00.28 uur eens. Moelijk he begrijpend lezen![]()
Maar niet dat Amanda zich daar iets van aan zal trekken.quote:Op zondag 8 april 2007 00:38 schreef Taurus het volgende:
Lekker voor Amanda, haar vriendje wordt evenuitvoerig besproken en afgezeken
Hier reageer ik op iigquote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
Die wil je echt niet au naturel zien: geen tieten, geen haar, geen wenkbrauwen, geen lange nagels en volgens mij vergeet ik nog eea.
Ik geniet echt van Nena's oprechte vrolijkheid... de streams zijn weer zo leuk... echt gemist mijn Nenaatje...quote:Op zondag 8 april 2007 00:38 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja echt leuk om te zien! Amanda is nu gewoon zo jaloers op haar. Nu zie je gewoon de verhouding van hun vriendschap. Amoede komt er niet tussen en wordt gewoon niet serieus genomen. Ook als ze over Brian praten moet Amanda wel weten dat Brian echt gek is op Nena.
Maar hij heeft het ook toe......ik heb een ontzettend grote ego...wel zo eerlijkquote:Op zondag 8 april 2007 00:39 schreef Marelle het volgende:
Huub hoort zichzelf graag praten, vind ik een dikke min![]()
Ach, ik zie het ook al aan je avatar. VMBO waarschijnlijk? Nee, daar krijg je ook geen begrijpend lezen, kun jij ook niets aan doen...quote:
Excuus ik zie em, ik laat mijn bier staan vanaf nu.quote:Op zondag 8 april 2007 00:40 schreef bloodymary het volgende:
Ja, die post bedoel ik ook, haar antwoord slaat op dat Amanda daarentegen, dat die nephaar, neptieten etc. heeft....
Het is echt moeilijk he!![]()
Gaat heenquote:Op zondag 8 april 2007 00:39 schreef Marelle het volgende:
Huub hoort zichzelf graag praten, vind ik een dikke min![]()
Juist... en dat was een aanvulling op het verschil tussen natural beauty Nena en plastic fantastic Amanda.quote:
Da's jouw mening.... ik wil de beelden eerst terug zien...quote:
Ach, deze opmerking duidt ook op een hoog niveauquote:Op zondag 8 april 2007 00:42 schreef bloodymary het volgende:
Ach, ik zie het ook al aan je avatar. VMBO waarschijnlijk? Nee, daar krijg je ook geen begrijpend lezen, kun jij ook niets aan doen...
Neem aan dat die wel kan zien dat ze qua looks niet aan haar kan tippenquote:Op zondag 8 april 2007 00:44 schreef yellowfirst het volgende:
Ben benieuwd hoe Lieke nu denkt over Huub..zo samen met Nena...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |