Brian lacht ook als een boer met kiespijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Natasia's overspannen lachje speelt weer is op![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian lacht ook als een boer met kiespijn.
Fysiek geweldquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Mokum020 het volgende:
Leuk dat ze terug is...fysiek geweld is blijkbaar toegestaan...![]()
Morgen graag bewijsquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
Schrik me de tering!!
Nena!!
Ik beloof dat ik vanavond een Christus film ga kijken en ga bidden op m'n knietjes als Nena mag blijven.
Van mij mag ze 10000 euro krijgen om terug te keren in dit gekkenhuis.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef schatje het volgende:
Ik geloof niet dat ze 10.000 euro heeft betaald.
* rent naar de kast om die verrekte rozenkrans te zoeken en bid met je mee.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
Schrik me de tering!!
Nena!!
Ik beloof dat ik vanavond een Christus film ga kijken en ga bidden op m'n knietjes als Nena mag blijven.
We moeten natuurlijk ook bij alles wat Amanda zegt rekening houden dat ze DOM is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Amanda is lekker dwingend. Eerst vraagt ze of Nena tijd heeft om te praten, later of ze Juicy niet even gedag moet zeggen. Vraag me af of dit de gebruikelijke verhouding tussen die twee is.
Brian verliefd op nenaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
Brian is altijd al verliefd op Nena geweest. Hij kon er maar niet over op houden. Tja dan neuk je toch haar beste vriendin.
Dat helpt. Dit heeft hij noooooit voorzien. Lache dus![]()
Bij nena dan nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef proh het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk ook bij alles wat Amanda zegt rekening houden dat ze DOM is.
Zeg maar dag met Lieke...alleen die Avatar mag je wel veranderen....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen: Ik hoop dat ze mag blijven!![]()
[afbeelding]
Maar hoe dom is Nena, dat is de vraag. Denkt ze dat Amanda meer een vrouw van de wereld is dan zijzelf?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef proh het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk ook bij alles wat Amanda zegt rekening houden dat ze DOM is.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Yvonne! Waarom sluit je de COS die ik WEL kan vinden!
En WAAR is mijn tagje!?
...en is dat een bestaand woord??quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef proh het volgende:
"Kamerlimitatie"???
dat is de eerste keer dat ik ze daar over hoor.... hoe zit dat?
Nee dat zeg ik toch. Hij haalt Nena bij elk gesprek erbij ... En heeft ook eerlijk gezegt dat Amanda voor de sex is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian verliefd op nena
Bedoel je huub niet?![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik wil ook een tagje (met Tien-fan graag)
Nieuwe regel van de FEBO ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef proh het volgende:
"Kamerlimitatie"???
dat is de eerste keer dat ik ze daar over hoor.... hoe zit dat?
Ja, wat ziet die eruit!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef carpediem23 het volgende:
Brian is nu alleen maar met zijn haar bezig
Aaaaaaaaaaach, ik ga makenquote:
What else is new.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoals gewoonlijk is het weer gezellig bij SHE en weer nare stemming bij Rat & Co.
Is het gesteild?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
En weet je wát dan erg is? ..... Had er OOIT een moment geweest waarop Brian er flitsend uit had willen zien dan was dat nu.... staat hij daar voor lul met zijn zojuist verpeste haar !!!! En DAT vind ik nou leuk.
Wat dacht je van allebei?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian verliefd op nena
Bedoel je huub niet?![]()
Zet ie toch zijn buurtsuper petje opquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
En weet je wát dan erg is? ..... Had er OOIT een moment geweest waarop Brian er flitsend uit had willen zien dan was dat nu.... staat hij daar voor lul met zijn zojuist verpeste haar !!!! En DAT vind ik nou leuk.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Okay jij je zin, brian is stapel op op nenaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch. Hij haalt Nena bij elk gesprek erbij ... En heeft ook eerlijk gezegt dat Amanda voor de sex is.![]()
jaaaaa, gaaf he? ... hoppa, met 400 graden gestyled. Dat wrijf je er niet even uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wat ziet die eruit!!
Heeft Amanda dat gedaan?
Hij ziet eruit als een lelijke middelbare accountmanager die iets met stofzuigers doet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dat heeft ie goed en Lieke doet dan ook nog meequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
Jaap weet 100% zeker dat Huub en Nena seks gaan hebben.
Ik heb nooit gedacht dat brian echt gek op nena was, hij wou alleen neukenquote:
Lees maar mee, er wordt druk over gemeldquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat bekokstoven BANJ?? Stream 1 en 2 doen het al 2 dagen niet / half
Scherm: Amanda, zender checken je weet wel waar
Dat zou nou eens mooi zijn....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Hopelijk krijgt Nena privileges... gelijk ééntje van BANJ eruit
Ik ook Nena is bijna net zo goedkoop als amanda, dus....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
Jaap weet 100% zeker dat Huub en Nena seks gaan hebben.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Huub gaat bonken met Nena, volgens Brainless.
Die vinden elkaar echt wel weer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef proh het volgende:
oooh wat lopen ze toch weer die Amanda tegen Nena op te zetten
Ze is toch alleen maar met Brian gegaan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik ook Nena is bijna net zo goedkoop als amanda, dus....
..... de tranen lopen haast over m'n gezicht van het lachen !!! .... hij ziet er zó fout uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een lelijke middelbare accountmanager die iets met stofzuigers doet.
Maar we moeten een klinker hebben! SHN is toch niet uit te spreken!?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
Wahooo... Nena is terug.. (ik baal want ik deed net een tukkie dus miste de aankomst)
Ik denk dat Eric nu snel jaloers gaat worden en we nog meer de ware Eric zullen zien.
Ik hoop dat SHE snel niet meer is. Maar gewoon weer Sylvia, Huub en Nena.
Alle HENS aan dek dusquote:
Nou zeg. Ik wil Eric er wel bij hebben, ik vind Eric en Huub lachen 's nachtsquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
Wahooo... Nena is terug.. (ik baal want ik deed net een tukkie dus miste de aankomst)
Ik denk dat Eric nu snel jaloers gaat worden en we nog meer de ware Eric zullen zien.
Ik hoop dat SHE snel niet meer is. Maar gewoon weer Sylvia, Huub en Nena.
Het wordt gewoon SHENAquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar we moeten een klinker hebben! SHN is toch niet uit te spreken!?
Zoals Beequeen al zei:quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef CartWOman het volgende:
Nenaaaaa!!!!![]()
Ik trek een flesje open om op die kop van Brian te drinken.![]()
Hij begint het nú al via Amanda te spelen, de lafaard.
Niet echt, dat het een stelletje kneuzen zijn.... What else is newquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees maar mee, er wordt druk over gemeld![]()
En hij zit er al net als Amanda constant doorheen te wrijven. Had Amanda die kappersopleiding afgemaakt? Dacht 't niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
Ik lach me helemaal ziek om BANJ, wat een kneuzen zijn dat toch, stuk voor stuk.
Dat idee heb ik ook maar ik ga écht the passion of christ kijken om een beetje terug te doen, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Yollie het volgende:
Nena blijft niet, ze is tijdelijk. dat zegt mijn gevoel....
Tja er is maar een kapsalon. Dat gaat vechten wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Yollie het volgende:
Hij gebruikte daarvoor wel buitenproportioneel geweld...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nooit gedacht dat brian echt gek op nena was, hij wou alleen neuken![]()
als het aan NBJ ligt nietquote:
Amanda, waarschijnlijk express, nu moet ie verplicht elke dag naast haar zitten in de kapsalon om zijn haar te stylenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat heeft Brian met z'n haren gedaan, het ziet er fucking belachelijk uit
'We' moeten niets... Ik moet Eric niet, omdat ik hem niet vertrouw, en lijkt me een beetje raar om hem er alleen in houden omdat er eem klinker in z'n naam staat...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar we moeten een klinker hebben! SHN is toch niet uit te spreken!?
Denk ik ook. Ze heeft maar 1 koffer bij zich, terwijl ze er vorige keer veel meer had heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Yollie het volgende:
Pfff een beetje wijn doet geen pijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef demins het volgende:
[..]
Hij gebruikte daarvoor wel buitenproportioneel geweld...![]()
** gooit rozenkrans naar noekje toe ..... bid jij dan ook effe voor twee. Wil niks missen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook maar ik ga écht the passion of christ kijken om een beetje terug te doen, zeg maar.
![]()
Ze is te gast.. Normaal gesproken krijgt de nieuwkomer een brief met hierin uitleg en alles...quote:
Er komt een ander kledingseizoen aan... dus dat zal wel voor Nena geregeld wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ze heeft maar 1 koffer bij zich, terwijl ze er vorige keer veel meer had heb ik begrepen.
Ik denk dat zowel Nena als Amanda d'r eigen plan gaan trekken ik denk meer 3-2-3quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben benieuwd waar Dellie naar toe trekt...als het een echte vriendin is..
Para zit maar steeds te verkondigen....4-4
vorige keer 6 koffers of zoquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ze heeft maar 1 koffer bij zich, terwijl ze er vorige keer veel meer had heb ik begrepen.
*got it*quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
** gooit rozenkrans naar noekje toe ..... bid jij dan ook effe voor twee. Wil niks missen.
Mooi, wat vertellen ze daar? 1 en 2 bufferen constant al dagen, waar ik ook kijk, zelfs met directe mms, dus vertelquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik heb de streams echt niet op NEE-NA staan hoor.....
... op alle versies !!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
*got it*
Als jij belooft dat je goed verslag uitbrengt van alles wat ik wel moet missen! Zweer je dat op de bijbel?
Het wordt in ieder geval een dubbel stupide pasen met amanda en nenaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef demins het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over! Stupide Paaseend!!!![]()
Natasia denkt dat Nena 7 kilo aan gaat komen, en dat Lieke het 'heel leuk' gaat vinden (maar niet heus dus).quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi, wat vertellen ze daar? 1 en 2 bufferen constant al dagen, waar ik ook kijk, zelfs met directe mms, dus vertel
Ik hoop dat ze 3 mensen immuniteit mag gevenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
Oké, gaan er ook nog punten verdeeld worden door Nena?
quote:
Moet Amanda haar opruien?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een sukkels.........Nasty heeft het er al over dat Nena Dellie gaat slaan...desnoods aan haar haren de tuin doorsleept...dan is het exit Nena...
wat zijn die loosers ziek in hun hoofd, ze scheiten bagger...![]()
En zo hoort het want... Brian was verlost door fysiek geweld van Nena... maar het is hem nog niet duidelijk geworden wat ie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef Varen het volgende:
Jezis wat zijn is die Bian groep opgefokt zeg!!!!!
Euh ze heeft vaker laten zien extreem geweldadig te kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een sukkels.........Nasty heeft het er al over dat Nena Dellie gaat slaan...desnoods aan haar haren de tuin doorsleept...dan is het exit Nena...
wat zijn die loosers ziek in hun hoofd, ze scheiten bagger...![]()
Iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh ze heeft vaker laten zien extreem geweldadig te kunnen zijn
Ja... dat was een doodschopquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zegt: ik ben een trotse negerin. Dt is toch een scheldwoord?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
Natasia laat ook meteen haar ware aard weer zien....k*twijf
..... Neen is LOS ..... ze is op oorlogspad en dit keer is ze van alles op de hoogte. Van de bewoners, de leugens, de intriges, de huichelarij. Ze weet wat ze over haar gezegd hebben nadat ze weg was .... EN ze weet dat ze een heleboel kijkers achter haar heeft staan. Ik ben zo blij dat ze terug is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
Ik heb Nena nu al meer horen praten en zeggen dan de tijd dat je er vorige keer zat
nena is meer wat je noemt dan natasia....quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
Natasia laat ook meteen haar ware aard weer zien....k*twijf
Meer stijlquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef Tissik het volgende:
Wat zie ik toch honderd keer liever Nena door dat huis lopen dan die achterlijke vriendin van haar![]()
ja dat danquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
Ik denk ook niet dat Nena blijft, ze versprak zich over het sturen van de kaart, en anders was er ook wel een brief geweest.
Nena gaat tegen 23.00uur vast weg maar kondigd eerst een andere bewoner aan.
Ze had ook maar 1 koffertje.
Dat zielige schopje tegen Para....?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een je PC cleanen: http://www.ccleaner.com/quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi, wat vertellen ze daar? 1 en 2 bufferen constant al dagen, waar ik ook kijk, zelfs met directe mms, dus vertel
Is ze ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef MarkNMGN het volgende:
BANJ denken écht dat Nena makkelijk in bed te krijgen is...
Ik denk dat dat iets te veel eer is....quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Jeanko het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 3 mensen immuniteit mag geven![]()
Cursus angermanagement lijkt me ook niet verkeerd voor die aso's.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Lieve het volgende:
Is een cursus angstbeheersing geen optie voor de BANJ's
Inderdaad, vies dik varkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef blomst het volgende:
Jaap kent nena niet eens, maar heeft zijn oordeel al klaar. een echte meeloper.
.... als blikken konden doden was BANJ nu morsdood !!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Heb haar aankomst gemist..
Hoe "is" ze, tegen SHE en BANJ?
Veracht ze Brian?
Ze veracht heel BANJquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Veracht ze Brian?
Nena heeft zich meteen aangesloten bij SHE, en negeert BANJ volkomen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Veracht ze Brian?
Ik heb jou site op staan maar mijn streams bufferen ook al een dag of 3quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Een je PC cleanen: http://www.ccleaner.com/
Anders mijn site proberen: http://www.radio.nl/degoudenkooi/
Succes![]()
Hij kent zijn familie het bestequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian "Je kan de ezel niet uit de bush-bush halen"![]()
Ik heb ze elkaar geen gedag zien zeggen (Nena / Brian).quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Veracht ze Brian?
Helemaal niet, Brian is heel cool en Jaap kan het niks schelen. Alleen Natasia kijkt zuur, maar dat komt ook omdat ze steeds meer teneergeslagen is ivm de kidsquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
BANJ is zo in paniek.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef waxmask het volgende:
Het allermooiste scenario zou zijn:
NatteNel over een uur ook naar binnen, dan uur kiezen met meerderheid wie blijft, Amanda zal doorslag geven om Nena binnen te houden, gevolg is breuk ABNJ, en vriendschap Amanda-Nena
De 3-2-3 setting leek mij ook een goede mogelijkheid.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Helemaal niet, Brian is heel cool en Jaap kan het niks schelen. Alleen Natasia kijkt zuur, maar dat komt ook omdat ze steeds meer teneergeslagen is ivm de kids![]()
Ja dat zou een hele goede mogelijkheid zijn, alleen Amanda kiest niet voor Nena hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef waxmask het volgende:
Het allermooiste scenario zou zijn:
NatteNel over een uur ook naar binnen, dan uur kiezen met meerderheid wie blijft, Amanda zal doorslag geven om Nena binnen te houden, gevolg is breuk ABNJ, en vriendschap Amanda-Nena
De 3-2-3 setting leek mij ook een goede mogelijkheid.
Dát is ECHT smerig!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Nena heeft genoeg aan een koffer. Ze past de kleding van Amanda prima en beter![]()
Jij bent er nog, het is vanavond niet Nathanael, maar ik ben er ook nog niet gerust op....quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop echt dat ze blijft, maar ik heb zo'n gevoel ...
Nena heeft veel meer stijl, die trekt die CS zooi echt niet aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Nena heeft genoeg aan een koffer. Ze past de kleding van Amanda prima en beter![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nena heeft zich meteen aangesloten bij SHE, en negeert BANJ volkomen.
Daar gaat meestal wel wat tijd overheen... dus het kan nog.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Het is wel een rare binnenkomst. Bij een nieuwe bewoner moet iedereen op de bank zitten en zit er meestal een brief bij met een opdracht of mededeling. Dat is nu helemaal niet zo.
Koele begroeting en ook alleen : "Dag Amanda"quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Veracht ze Brian?
Van Brian? Heeft ze Brian gedag gezegd met zoentjes wel?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ze elkaar geen gedag zien zeggen (Nena / Brian).
Amanda zei koeltjes Dag en ze kreeg een even koel response, toch met 3 zoenen.
Ja zo is hetquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Het is wel een rare binnenkomst. Bij een nieuwe bewoner moet iedereen op de bank zitten en zit er meestal een brief bij met een opdracht of mededeling. Dat is nu helemaal niet zo.
Ja die vooral........quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dat debiele snolletje met die crackhoer-stem die ze per abuis een tijdje voor vriendin heeft aangezien, negeert ze die ook?![]()
ach de klassesnol en de keileweg prostituee komen weer samenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Taurus het volgende:
Ik weet alleen echt 100% zeker dat 't weer goed komt tussen Nena en Amanda. Hoe je 't ook went of keert, het zijn gewoon qua milieu dezelfde soort meisjes, ze hebben elkaar niet voor niets voor dit programma gevonden.
Maar desondanks toch interessant, gezien ik me niet kan voorstellen dat Nena en Brian nog goed samen gaan, en Natasia met Nena denk ik ook niet.
Nouja, eigenlijk vind ik 't redelijk onvoorspelbaarBen benieuwd hoe 't gaat lopen.
Dit hoorde ik ook!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
Ik denk ook niet dat Nena blijft, ze versprak zich over het sturen van de kaart, en anders was er ook wel een brief geweest.
Nena gaat tegen 23.00uur vast weg maar kondigd eerst een andere bewoner aan.
Ze had ook maar 1 koffertje.
mee eens. Er ontbreekt iets ... maar ik wil voor nu gewoon blij zijn met Neentje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nena hoeft zich niet meer voor te stellenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
En dan zou Nena in dit uur wel met Amanda gaan praten om het goed te maken om te kunnen blijven.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Varen het volgende:
Ja dat zou een hele goede mogelijkheid zijn, alleen Amanda kiest niet voor Nena hoor
Idd de rat is bangquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
BANJ is zo in paniek.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dat debiele snolletje met die crackhoer-stem die ze per abuis een tijdje voor vriendin heeft aangezien, negeert ze die ook?![]()
Mijn God, wat een klasse verschil, en Brian maar krampachtig een beetje Amanda promotenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nena heeft veel meer stijl, die trekt die CS zooi echt niet aan.
Nena gaat echt niet een tuniekje als jurk dragen en Nena houdt niet van Albert Cuyp kleding dus Amanda mag haar prut vast zelf houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Ze blijft dan ook nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nog een misschien...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef milk-shake het volgende:
de fakkels zijn nog steeds aan...................
Ze vergat alleen de hondjes te groeten, volgens Snollie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koele begroeting en ook alleen : "Dag Amanda"
Heeeeeeeerlijk!
Als Nena met haar vingers knipt laat hij Amanda vallen als je het mij vraagt...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God, wat een klasse verschil, en Brian maar krampachtig een beetje Amanda promoten
nou Neen zou ik niet direct een klassesnol noemen ........dellie is noggggg erger maar nena is ook niet zo superbeschaafd en zo intelligent en dynamisch. Niemand zou toch zo n dochter willen hebben ik zeg ik hou dr niet vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ach de klassesnol en de keileweg prostituee komen weer samen
Huub mocht ook alles vertellen en die bleef ook. . .quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:16 schreef farceman het volgende:
Volgens mij blijft Nena alleen maar logeren, want ze versprak ze net dat zij alles mag zeggen over programma.....
Spreken al heel lang over 'n nieuwe 'oude' bewoner hoor. Ik snap niet waarom iedereen meteen denkt dat ze niet blijft, terwijl er voordat ze kwam al weken gespeculeerd is dat 't Nena zou wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
ik denk niet dat ze blijft.
Ook de berichten op de tiensite spreken niet over nieuwe bewoner.
Precies. Prachtig jurkje heeft ze nu ook aan, Amanda zou 3/4 eraf knippen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nena heeft veel meer stijl, die trekt die CS zooi echt niet aan.
Who knows?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:18 schreef MissHobje het volgende:
wtf is Nena for to stay ?
Er stond wel iets op het scherm.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
moesten BANJ naar boven? eerst zaten ze toch ook beneden.
Ze kennen elkaar al 8 jaar, hoelang gaat het duren denk jequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koele begroeting en ook alleen : "Dag Amanda"
Heeeeeeeerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |