Dat heeft ie goed en Lieke doet dan ook nog meequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
Jaap weet 100% zeker dat Huub en Nena seks gaan hebben.
Ik heb nooit gedacht dat brian echt gek op nena was, hij wou alleen neukenquote:
Lees maar mee, er wordt druk over gemeldquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat bekokstoven BANJ?? Stream 1 en 2 doen het al 2 dagen niet / half
Scherm: Amanda, zender checken je weet wel waar
Dat zou nou eens mooi zijn....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Hopelijk krijgt Nena privileges... gelijk ééntje van BANJ eruit
Ik ook Nena is bijna net zo goedkoop als amanda, dus....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
Jaap weet 100% zeker dat Huub en Nena seks gaan hebben.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Huub gaat bonken met Nena, volgens Brainless.
Die vinden elkaar echt wel weer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef proh het volgende:
oooh wat lopen ze toch weer die Amanda tegen Nena op te zetten
Ze is toch alleen maar met Brian gegaan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik ook Nena is bijna net zo goedkoop als amanda, dus....
..... de tranen lopen haast over m'n gezicht van het lachen !!! .... hij ziet er zó fout uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een lelijke middelbare accountmanager die iets met stofzuigers doet.
Maar we moeten een klinker hebben! SHN is toch niet uit te spreken!?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
Wahooo... Nena is terug.. (ik baal want ik deed net een tukkie dus miste de aankomst)
Ik denk dat Eric nu snel jaloers gaat worden en we nog meer de ware Eric zullen zien.
Ik hoop dat SHE snel niet meer is. Maar gewoon weer Sylvia, Huub en Nena.
Alle HENS aan dek dusquote:
Nou zeg. Ik wil Eric er wel bij hebben, ik vind Eric en Huub lachen 's nachtsquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
Wahooo... Nena is terug.. (ik baal want ik deed net een tukkie dus miste de aankomst)
Ik denk dat Eric nu snel jaloers gaat worden en we nog meer de ware Eric zullen zien.
Ik hoop dat SHE snel niet meer is. Maar gewoon weer Sylvia, Huub en Nena.
Het wordt gewoon SHENAquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar we moeten een klinker hebben! SHN is toch niet uit te spreken!?
Zoals Beequeen al zei:quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef CartWOman het volgende:
Nenaaaaa!!!!![]()
Ik trek een flesje open om op die kop van Brian te drinken.![]()
Hij begint het nú al via Amanda te spelen, de lafaard.
Niet echt, dat het een stelletje kneuzen zijn.... What else is newquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees maar mee, er wordt druk over gemeld![]()
En hij zit er al net als Amanda constant doorheen te wrijven. Had Amanda die kappersopleiding afgemaakt? Dacht 't niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
Ik lach me helemaal ziek om BANJ, wat een kneuzen zijn dat toch, stuk voor stuk.
Dat idee heb ik ook maar ik ga écht the passion of christ kijken om een beetje terug te doen, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Yollie het volgende:
Nena blijft niet, ze is tijdelijk. dat zegt mijn gevoel....
Tja er is maar een kapsalon. Dat gaat vechten wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Yollie het volgende:
Nena blijft niet, ze is tijdelijk. dat zegt mijn gevoel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |