quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Yvonne! Waarom sluit je de COS die ik WEL kan vinden!
En WAAR is mijn tagje!?
...en is dat een bestaand woord??quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef proh het volgende:
"Kamerlimitatie"???
dat is de eerste keer dat ik ze daar over hoor.... hoe zit dat?
Nee dat zeg ik toch. Hij haalt Nena bij elk gesprek erbij ... En heeft ook eerlijk gezegt dat Amanda voor de sex is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian verliefd op nena
Bedoel je huub niet?![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik wil ook een tagje (met Tien-fan graag)
Nieuwe regel van de FEBO ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef proh het volgende:
"Kamerlimitatie"???
dat is de eerste keer dat ik ze daar over hoor.... hoe zit dat?
Ja, wat ziet die eruit!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef carpediem23 het volgende:
Brian is nu alleen maar met zijn haar bezig
Aaaaaaaaaaach, ik ga makenquote:
What else is new.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoals gewoonlijk is het weer gezellig bij SHE en weer nare stemming bij Rat & Co.
Is het gesteild?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
En weet je wát dan erg is? ..... Had er OOIT een moment geweest waarop Brian er flitsend uit had willen zien dan was dat nu.... staat hij daar voor lul met zijn zojuist verpeste haar !!!! En DAT vind ik nou leuk.
Wat dacht je van allebei?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian verliefd op nena
Bedoel je huub niet?![]()
Zet ie toch zijn buurtsuper petje opquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
En weet je wát dan erg is? ..... Had er OOIT een moment geweest waarop Brian er flitsend uit had willen zien dan was dat nu.... staat hij daar voor lul met zijn zojuist verpeste haar !!!! En DAT vind ik nou leuk.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Okay jij je zin, brian is stapel op op nenaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch. Hij haalt Nena bij elk gesprek erbij ... En heeft ook eerlijk gezegt dat Amanda voor de sex is.![]()
jaaaaa, gaaf he? ... hoppa, met 400 graden gestyled. Dat wrijf je er niet even uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wat ziet die eruit!!
Heeft Amanda dat gedaan?
Hij ziet eruit als een lelijke middelbare accountmanager die iets met stofzuigers doet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |