Brian lacht ook als een boer met kiespijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Natasia's overspannen lachje speelt weer is op![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian lacht ook als een boer met kiespijn.
Fysiek geweldquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Mokum020 het volgende:
Leuk dat ze terug is...fysiek geweld is blijkbaar toegestaan...![]()
Morgen graag bewijsquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
Schrik me de tering!!
Nena!!
Ik beloof dat ik vanavond een Christus film ga kijken en ga bidden op m'n knietjes als Nena mag blijven.
Van mij mag ze 10000 euro krijgen om terug te keren in dit gekkenhuis.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef schatje het volgende:
Ik geloof niet dat ze 10.000 euro heeft betaald.
* rent naar de kast om die verrekte rozenkrans te zoeken en bid met je mee.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
Schrik me de tering!!
Nena!!
Ik beloof dat ik vanavond een Christus film ga kijken en ga bidden op m'n knietjes als Nena mag blijven.
We moeten natuurlijk ook bij alles wat Amanda zegt rekening houden dat ze DOM is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Amanda is lekker dwingend. Eerst vraagt ze of Nena tijd heeft om te praten, later of ze Juicy niet even gedag moet zeggen. Vraag me af of dit de gebruikelijke verhouding tussen die twee is.
Brian verliefd op nenaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
Brian is altijd al verliefd op Nena geweest. Hij kon er maar niet over op houden. Tja dan neuk je toch haar beste vriendin.
Dat helpt. Dit heeft hij noooooit voorzien. Lache dus![]()
Bij nena dan nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef proh het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk ook bij alles wat Amanda zegt rekening houden dat ze DOM is.
Zeg maar dag met Lieke...alleen die Avatar mag je wel veranderen....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen: Ik hoop dat ze mag blijven!![]()
[afbeelding]
Maar hoe dom is Nena, dat is de vraag. Denkt ze dat Amanda meer een vrouw van de wereld is dan zijzelf?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef proh het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk ook bij alles wat Amanda zegt rekening houden dat ze DOM is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |