Euh ze heeft vaker laten zien extreem geweldadig te kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een sukkels.........Nasty heeft het er al over dat Nena Dellie gaat slaan...desnoods aan haar haren de tuin doorsleept...dan is het exit Nena...
wat zijn die loosers ziek in hun hoofd, ze scheiten bagger...![]()
Iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh ze heeft vaker laten zien extreem geweldadig te kunnen zijn
Ja... dat was een doodschopquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zegt: ik ben een trotse negerin. Dt is toch een scheldwoord?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
Natasia laat ook meteen haar ware aard weer zien....k*twijf
..... Neen is LOS ..... ze is op oorlogspad en dit keer is ze van alles op de hoogte. Van de bewoners, de leugens, de intriges, de huichelarij. Ze weet wat ze over haar gezegd hebben nadat ze weg was .... EN ze weet dat ze een heleboel kijkers achter haar heeft staan. Ik ben zo blij dat ze terug is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
Ik heb Nena nu al meer horen praten en zeggen dan de tijd dat je er vorige keer zat
nena is meer wat je noemt dan natasia....quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
Natasia laat ook meteen haar ware aard weer zien....k*twijf
Meer stijlquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef Tissik het volgende:
Wat zie ik toch honderd keer liever Nena door dat huis lopen dan die achterlijke vriendin van haar![]()
ja dat danquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
Ik denk ook niet dat Nena blijft, ze versprak zich over het sturen van de kaart, en anders was er ook wel een brief geweest.
Nena gaat tegen 23.00uur vast weg maar kondigd eerst een andere bewoner aan.
Ze had ook maar 1 koffertje.
Dat zielige schopje tegen Para....?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een je PC cleanen: http://www.ccleaner.com/quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi, wat vertellen ze daar? 1 en 2 bufferen constant al dagen, waar ik ook kijk, zelfs met directe mms, dus vertel
Is ze ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef MarkNMGN het volgende:
BANJ denken écht dat Nena makkelijk in bed te krijgen is...
Ik denk dat dat iets te veel eer is....quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Jeanko het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 3 mensen immuniteit mag geven![]()
Cursus angermanagement lijkt me ook niet verkeerd voor die aso's.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Lieve het volgende:
Is een cursus angstbeheersing geen optie voor de BANJ's
Inderdaad, vies dik varkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef blomst het volgende:
Jaap kent nena niet eens, maar heeft zijn oordeel al klaar. een echte meeloper.
.... als blikken konden doden was BANJ nu morsdood !!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Heb haar aankomst gemist..
Hoe "is" ze, tegen SHE en BANJ?
Veracht ze Brian?
Ze veracht heel BANJquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Veracht ze Brian?
Nena heeft zich meteen aangesloten bij SHE, en negeert BANJ volkomen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Veracht ze Brian?
Ik heb jou site op staan maar mijn streams bufferen ook al een dag of 3quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Een je PC cleanen: http://www.ccleaner.com/
Anders mijn site proberen: http://www.radio.nl/degoudenkooi/
Succes![]()
Hij kent zijn familie het bestequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian "Je kan de ezel niet uit de bush-bush halen"![]()
Ik heb ze elkaar geen gedag zien zeggen (Nena / Brian).quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Veracht ze Brian?
Helemaal niet, Brian is heel cool en Jaap kan het niks schelen. Alleen Natasia kijkt zuur, maar dat komt ook omdat ze steeds meer teneergeslagen is ivm de kidsquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
BANJ is zo in paniek.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef waxmask het volgende:
Het allermooiste scenario zou zijn:
NatteNel over een uur ook naar binnen, dan uur kiezen met meerderheid wie blijft, Amanda zal doorslag geven om Nena binnen te houden, gevolg is breuk ABNJ, en vriendschap Amanda-Nena
De 3-2-3 setting leek mij ook een goede mogelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |