Hij gebruikte daarvoor wel buitenproportioneel geweld...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nooit gedacht dat brian echt gek op nena was, hij wou alleen neuken![]()
als het aan NBJ ligt nietquote:
Amanda, waarschijnlijk express, nu moet ie verplicht elke dag naast haar zitten in de kapsalon om zijn haar te stylenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat heeft Brian met z'n haren gedaan, het ziet er fucking belachelijk uit
'We' moeten niets... Ik moet Eric niet, omdat ik hem niet vertrouw, en lijkt me een beetje raar om hem er alleen in houden omdat er eem klinker in z'n naam staat...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar we moeten een klinker hebben! SHN is toch niet uit te spreken!?
Denk ik ook. Ze heeft maar 1 koffer bij zich, terwijl ze er vorige keer veel meer had heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Yollie het volgende:
Nena blijft niet, ze is tijdelijk. dat zegt mijn gevoel....
Pfff een beetje wijn doet geen pijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef demins het volgende:
[..]
Hij gebruikte daarvoor wel buitenproportioneel geweld...![]()
** gooit rozenkrans naar noekje toe ..... bid jij dan ook effe voor twee. Wil niks missen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook maar ik ga écht the passion of christ kijken om een beetje terug te doen, zeg maar.
![]()
Ze is te gast.. Normaal gesproken krijgt de nieuwkomer een brief met hierin uitleg en alles...quote:
Er komt een ander kledingseizoen aan... dus dat zal wel voor Nena geregeld wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ze heeft maar 1 koffer bij zich, terwijl ze er vorige keer veel meer had heb ik begrepen.
Ik denk dat zowel Nena als Amanda d'r eigen plan gaan trekken ik denk meer 3-2-3quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben benieuwd waar Dellie naar toe trekt...als het een echte vriendin is..
Para zit maar steeds te verkondigen....4-4
vorige keer 6 koffers of zoquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ze heeft maar 1 koffer bij zich, terwijl ze er vorige keer veel meer had heb ik begrepen.
*got it*quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
** gooit rozenkrans naar noekje toe ..... bid jij dan ook effe voor twee. Wil niks missen.
Mooi, wat vertellen ze daar? 1 en 2 bufferen constant al dagen, waar ik ook kijk, zelfs met directe mms, dus vertelquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik heb de streams echt niet op NEE-NA staan hoor.....
... op alle versies !!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
*got it*
Als jij belooft dat je goed verslag uitbrengt van alles wat ik wel moet missen! Zweer je dat op de bijbel?
Het wordt in ieder geval een dubbel stupide pasen met amanda en nenaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef demins het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over! Stupide Paaseend!!!![]()
Natasia denkt dat Nena 7 kilo aan gaat komen, en dat Lieke het 'heel leuk' gaat vinden (maar niet heus dus).quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi, wat vertellen ze daar? 1 en 2 bufferen constant al dagen, waar ik ook kijk, zelfs met directe mms, dus vertel
Ik hoop dat ze 3 mensen immuniteit mag gevenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
Oké, gaan er ook nog punten verdeeld worden door Nena?
quote:
Moet Amanda haar opruien?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een sukkels.........Nasty heeft het er al over dat Nena Dellie gaat slaan...desnoods aan haar haren de tuin doorsleept...dan is het exit Nena...
wat zijn die loosers ziek in hun hoofd, ze scheiten bagger...![]()
En zo hoort het want... Brian was verlost door fysiek geweld van Nena... maar het is hem nog niet duidelijk geworden wat ie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef Varen het volgende:
Jezis wat zijn is die Bian groep opgefokt zeg!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |