quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Helemaal niet, Brian is heel cool en Jaap kan het niks schelen. Alleen Natasia kijkt zuur, maar dat komt ook omdat ze steeds meer teneergeslagen is ivm de kids![]()
Ja dat zou een hele goede mogelijkheid zijn, alleen Amanda kiest niet voor Nena hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef waxmask het volgende:
Het allermooiste scenario zou zijn:
NatteNel over een uur ook naar binnen, dan uur kiezen met meerderheid wie blijft, Amanda zal doorslag geven om Nena binnen te houden, gevolg is breuk ABNJ, en vriendschap Amanda-Nena
De 3-2-3 setting leek mij ook een goede mogelijkheid.
Dát is ECHT smerig!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Nena heeft genoeg aan een koffer. Ze past de kleding van Amanda prima en beter![]()
Jij bent er nog, het is vanavond niet Nathanael, maar ik ben er ook nog niet gerust op....quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop echt dat ze blijft, maar ik heb zo'n gevoel ...
Nena heeft veel meer stijl, die trekt die CS zooi echt niet aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Nena heeft genoeg aan een koffer. Ze past de kleding van Amanda prima en beter![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nena heeft zich meteen aangesloten bij SHE, en negeert BANJ volkomen.
Daar gaat meestal wel wat tijd overheen... dus het kan nog.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Het is wel een rare binnenkomst. Bij een nieuwe bewoner moet iedereen op de bank zitten en zit er meestal een brief bij met een opdracht of mededeling. Dat is nu helemaal niet zo.
Koele begroeting en ook alleen : "Dag Amanda"quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Heb haar aankomst gemist..
Hoe "is" ze, tegen SHE en BANJ?
Veracht ze Brian?
Van Brian? Heeft ze Brian gedag gezegd met zoentjes wel?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ze elkaar geen gedag zien zeggen (Nena / Brian).
Amanda zei koeltjes Dag en ze kreeg een even koel response, toch met 3 zoenen.
Ja zo is hetquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Het is wel een rare binnenkomst. Bij een nieuwe bewoner moet iedereen op de bank zitten en zit er meestal een brief bij met een opdracht of mededeling. Dat is nu helemaal niet zo.
Ja die vooral........quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dat debiele snolletje met die crackhoer-stem die ze per abuis een tijdje voor vriendin heeft aangezien, negeert ze die ook?![]()
ach de klassesnol en de keileweg prostituee komen weer samenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Taurus het volgende:
Ik weet alleen echt 100% zeker dat 't weer goed komt tussen Nena en Amanda. Hoe je 't ook went of keert, het zijn gewoon qua milieu dezelfde soort meisjes, ze hebben elkaar niet voor niets voor dit programma gevonden.
Maar desondanks toch interessant, gezien ik me niet kan voorstellen dat Nena en Brian nog goed samen gaan, en Natasia met Nena denk ik ook niet.
Nouja, eigenlijk vind ik 't redelijk onvoorspelbaarBen benieuwd hoe 't gaat lopen.
Dit hoorde ik ook!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
Ik denk ook niet dat Nena blijft, ze versprak zich over het sturen van de kaart, en anders was er ook wel een brief geweest.
Nena gaat tegen 23.00uur vast weg maar kondigd eerst een andere bewoner aan.
Ze had ook maar 1 koffertje.
mee eens. Er ontbreekt iets ... maar ik wil voor nu gewoon blij zijn met Neentje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nena hoeft zich niet meer voor te stellenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
En dan zou Nena in dit uur wel met Amanda gaan praten om het goed te maken om te kunnen blijven.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Varen het volgende:
Ja dat zou een hele goede mogelijkheid zijn, alleen Amanda kiest niet voor Nena hoor
Idd de rat is bangquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
BANJ is zo in paniek.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dat debiele snolletje met die crackhoer-stem die ze per abuis een tijdje voor vriendin heeft aangezien, negeert ze die ook?![]()
Mijn God, wat een klasse verschil, en Brian maar krampachtig een beetje Amanda promotenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nena heeft veel meer stijl, die trekt die CS zooi echt niet aan.
Nena gaat echt niet een tuniekje als jurk dragen en Nena houdt niet van Albert Cuyp kleding dus Amanda mag haar prut vast zelf houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Ze blijft dan ook nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nog een misschien...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef milk-shake het volgende:
de fakkels zijn nog steeds aan...................
Ze vergat alleen de hondjes te groeten, volgens Snollie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koele begroeting en ook alleen : "Dag Amanda"
Heeeeeeeerlijk!
Als Nena met haar vingers knipt laat hij Amanda vallen als je het mij vraagt...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God, wat een klasse verschil, en Brian maar krampachtig een beetje Amanda promoten
nou Neen zou ik niet direct een klassesnol noemen ........dellie is noggggg erger maar nena is ook niet zo superbeschaafd en zo intelligent en dynamisch. Niemand zou toch zo n dochter willen hebben ik zeg ik hou dr niet vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ach de klassesnol en de keileweg prostituee komen weer samen
Huub mocht ook alles vertellen en die bleef ook. . .quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:16 schreef farceman het volgende:
Volgens mij blijft Nena alleen maar logeren, want ze versprak ze net dat zij alles mag zeggen over programma.....
Spreken al heel lang over 'n nieuwe 'oude' bewoner hoor. Ik snap niet waarom iedereen meteen denkt dat ze niet blijft, terwijl er voordat ze kwam al weken gespeculeerd is dat 't Nena zou wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
ik denk niet dat ze blijft.
Ook de berichten op de tiensite spreken niet over nieuwe bewoner.
Precies. Prachtig jurkje heeft ze nu ook aan, Amanda zou 3/4 eraf knippen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nena heeft veel meer stijl, die trekt die CS zooi echt niet aan.
Who knows?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:18 schreef MissHobje het volgende:
wtf is Nena for to stay ?
Er stond wel iets op het scherm.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
moesten BANJ naar boven? eerst zaten ze toch ook beneden.
Ze kennen elkaar al 8 jaar, hoelang gaat het duren denk jequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koele begroeting en ook alleen : "Dag Amanda"
Heeeeeeeerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |