Dat doet ie nu... Alles op mutequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio denkt : "Hoe kan ik nou ook iets zeggen ...... "
[afbeelding]
Volgens mij zit ie op die hondjes te azenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Het is Goede Vrijdagquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:17 schreef Maanvis het volgende:
Waarom zitten ze nu zo gezellig bij elkaar?
..gratineren en even om en om in de roomboter !quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie op die hondjes te azen![]()
hij ziet twee wandelende hotdogsquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Eerst dat Barcelona gelul voor maanden en nu ditquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Sylvia: we zijn hier om een les te leren ...
en dát komt me ook een beetje de neus uit
Ach er kwam wat geweldigs uit. Kijk maar naar Sil d'r familie die hebben ook al jaren ruzie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zit hij eten tussen zijn tanden uit te frummelen met zijn tong...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Eveline Klaassen, 25 sep 2006 - 11 dec 2006, Vrijwillig vertrokken (bron: Wiki)quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Ferdii het volgende:
weet iemand trouwens wanneer eveline de villa uit is gegaan (datum) en wat hiervoor de reden is geweest?
Mss heb ik dan 100% bewijs dat DGK gescript is
Het was niet nodig om voor de politie het terrein op te gaan, dat de telefoon erop werd gegooid was ook bij de productie gevraagd kunnen worden waarom dit gebeurd was. Ze hadden idd naar binnen gekunt (artikel 2 v.d politiewet, hulp verlenen aan hen die dat behoeven) maar dan hadden ze de villa in gegaan om te kijken wat daar aan de hand is/was en niet alleen buiten met eric gesproken. Vandaar dat ik denk dat het in overleg is gegaan met achterquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie ALTIJD de politie moet binnenlaten, ongeacht de situatie dus moeten ze het hek wel opendoen
Zo heel veel anders doen ze niet. Als je ziet wat DGK aan normenverval heeft opgeleverd t.o.v. BB vraag je je af waarmee JdM op de proppen gaat komen als ie zonodig weer een zender in de markt moet zetten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou eventueel wel kunnen, die regels in dat contract zijn natuurlijk om zichzelf in te dekken voor als er iets uit de hand loopt.
Maar de programmaleiding bepaalt en als het hun uitkomt kunnen ze van hun kant natuurlijk wel iets laten doorgaan (en ik denk echt nog steeds dat ze even publiciteit zochten omdat de kijkcijfers wel erg aan het inzakken waren).
Ik denk ook zeker dat ze van te voren wisten dat eric zo iets zou gaan proberen...
Waar zijn die hondjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Uiteraard. Eric nam Huub apart een flinke tijd voor de politie er daadwerkelijk was met de mededeling dat de polite zou komen. Dat kon hij alleen van de buren hebben, die dus ook al contact met de politie had.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Het was niet nodig om voor de politie het terrein op te gaan, dat de telefoon erop werd gegooid was ook bij de productie gevraagd kunnen worden waarom dit gebeurd was. Ze hadden idd naar binnen gekunt (artikel 2 v.d politiewet, hulp verlenen aan hen die dat behoeven) maar dan hadden ze de villa in gegaan om te kijken wat daar aan de hand is/was en niet alleen buiten met eric gesproken. Vandaar dat ik denk dat het in overleg is gegaan met achter
Ja word het toch nog spannend vanavond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eveline Klaassen, 25 sep 2006 - 11 dec 2006, Vrijwillig vertrokken (bron: Wiki)
De reden was volgens mij een combinatie van een opgebloeide liefde en het zich een hele tijd fysiek niet lekker voelen.
Dus kom maar op met dat bewijs!
Op dat gelul op de streams zitten we niet te wachten, op keiharde bewijzen wel!![]()
Het gaat helaas niet opquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eveline Klaassen, 25 sep 2006 - 11 dec 2006, Vrijwillig vertrokken (bron: Wiki)
De reden was volgens mij een combinatie van een opgebloeide liefde en het zich een hele tijd fysiek niet lekker voelen.
Dus kom maar op met dat bewijs!
Op dat gelul op de streams zitten we niet te wachten, op keiharde bewijzen wel!![]()
Zijn ze dood?quote:
quote:
Zou graag Amanda dr velletje om die hondjes nek zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:22 schreef Frosting het volgende:
[..]
aah die hondjes zijn leuk alleen het baasje niet
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het heeft wel wat ... Amanda achter een wolkje sigarettenrook
Haar haar zal lekker ruiken zoquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het heeft wel wat ... Amanda achter een wolkje sigarettenrook
flauwekul iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:24 schreef Spoko het volgende:
betalen voor streams, is zeker een grapje?
Daar zweeft een geest om haar hoofd AHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
ik ga er morgen ook een halenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Leuk hoedje heeft Brian.
Zou dat nu de nieuwe mode worden.
Ja dat was natuurlijk op de toneelschool.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef Nasp het volgende:
Huub zegt dat ie nooit een vrouw heeft geslagen. Een aantal weken geleden gaf hij toe dat ie 2 exen heeft geslagen.![]()
... nou, ik zal er eens een gaan halen voor m'n zoon. Zet ie vást opquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Leuk hoedje heeft Brian.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Leuk hoedje heeft Brian.
Die krijgt hij zo met een mooi paaslint terug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Brian eigenlijk die ab van de verwarming al gegeven?
Ik hoorde Amanda ,voor dat kotsmisselijkmakende gesprek met Eric, tegen Natasja zeggen dat zolang Huub en Eric in de bovenslaapkamer bleven, Brian die AB niet terug zou geven.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Leuk hoedje heeft Brian.
Hoe wisten ze dan waar ze moesten zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat de bewoners een bepaalde richting uitgeduwd zijn: tuurlijk.
Maar of de politie zich zo makkelijk laat lenen... dát betwijfel ik.
In dat Telegraaf-bericht stond dat ze langs waren gekomen omdat er een enorm lawaai op de achtergrond was geweest tijdens het telefoontje, en dat toen ook nog eens het gesprek ineens werd afgebroken. Toen zijn ze dus even poolshoogte komen nemen (en waren ook zo weer weg trouwens).
Aan de andere kant: zouden ze het nummer van de redactie niet hebben op het buro?
Ja, de woorden 'door haar vriend' vond ik raarder.... dit is de eerste keer dat ze dit op deze manier zegt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
Verlamd?
Misschien kunnen we ze volgende week bij de tienshop bestellen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... nou, ik zal er eens een gaan halen voor m'n zoon. Zet ie vást op
hier word ik zooooooo geil vanquote:
"Goedeavond u spreekt met Eric uit de Gouden Kooi"... daarom?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe wisten ze dan waar ze moesten zijn
Ze willen het niet snappen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef Liess het volgende:
Snappen ze huub niet of willen ze het niet snappen?
Hallejuja, Praise The Lord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:30 schreef Polonium-120 het volgende:
vandaag zijn de engelen geland in DGK... het moment duurt niet lang meer en de bewoners gaan uit de bijbel lezen voor: Kan de Bijbel helpen bij conflicten?
Daar hebben we jou objectieve blik voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef PC eend het volgende:
Waarom hebben jullie het niet over de streams?
Brian en amanda hebben valide punten en dat geeft huub ook ruiterlijk toe![]()
Hij moet zich aan zijn script houden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef PC eend het volgende:
Had natuurlijk ook een prankcall kunnen zijn, die de politie heel vaak krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:30 schreef Liess het volgende:
[..]
"Goedeavond u spreekt met Eric uit de Gouden Kooi"... daarom?
Waar is Jaap eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
oooh nee he .... ze gaan gewoon door. Nu Eric weer even.
Jaap heeft nog niets gezegd.
Daar kan de politie zich niet in vergissen. Het Gouden Hek is hek nr 3. Daarvoor staat het groene hek (nr 2). Dat alles is binnen het DGK-terrein met daaromheen weer een hek (nr 1). Bij hek nr 1 staat een cabine met bewaking. ( alles was heel goed te zien op de video van de fandag en op de video van de gouden-kliko uitreiking )quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nummerherkenning denk ik, dus dan zullen ze eerst wel geprobeerd hebben om terug te bellen en die telefoon is doorgeschakeld, dus dan heeft de redactie hem expres niet opgenomen?
Dat de politie zich laat lenen voor een soap is mij echt een raadsel, want als ze dat terrein oprijden zien ze dat het een studio is en het lijkt mij dat je dan naar de leiding stapt ipv de 'acteurs' en verder niet meewerkt aan de soap zelf.
Jaap knikt, als hij het er mee eens is.quote:
En jij een lelijke kipquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Sylvia lijkt wel een heks als ze lacht![]()
Dus?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar kan de politie zich niet in vergissen. Het Gouden Hek is hek nr 3. Daarvoor staat het groene hek (nr 2). Dat alles is binnen het DGK-terrein met daaromheen weer een hek (nr 1). Bij hek nr 1 staat een cabine met bewaking. ( alles was heel goed te zien op de video van de fandag en op de video van de gouden-kliko uitreiking )
Alles kan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had natuurlijk ook een prankcall kunnen zijn, die de politie heel vaak krijgt.
Er even van uitgaande dat elke willekeurige agent weet wie ze aan de telefoon hebben als iemand zo opbelt![]()
laten we iets anders doen... ze gaan toch film? kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
oooh nee he .... ze gaan gewoon door. Nu Eric weer even.
Jaap heeft nog niets gezegd.
Jaap maakt tv, hij knikt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap knikt, als hij het er mee eens is.
Op zich maakt het de politie denk ik niet veel uit of het een filmset, een real life soap, of '"het gewone leven" is. Als ze het niet helemaal vertrouwen, gaan ze even een kijkje nemen. Ook op een filmset kan het uit de hand lopen immers.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nummerherkenning denk ik, dus dan zullen ze eerst wel geprobeerd hebben om terug te bellen en die telefoon is doorgeschakeld, dus dan heeft de redactie hem expres niet opgenomen?
Dat de politie zich laat lenen voor een soap is mij echt een raadsel, want als ze dat terrein oprijden zien ze dat het een studio is en het lijkt mij dat je dan naar de leiding stapt ipv de 'acteurs' en verder niet meewerkt aan de soap zelf.
Sugesties ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laten we iets anders doen... ze gaan toch film? kijken
Tot DGK zelf belt en roept, kunnen jullie langs komen omdat hier de boel uit de hand loopt? Er word iemand gediscrimineerdquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
ruzie maken??quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laten we iets anders doen... ze gaan toch film? kijken
Kom gezellig hierheen [SC # 28] Met weer Schnitzel op het menu!quote:
Je schreef "het lijkt mij dat je dan naar de leiding stapt ipv de 'acteurs' ". Dat deed de politie wellicht maar daarna gingen ze naar de villa. En werkten dus mee aan de soap.quote:
syl is een muts die iedereen tevreden probeert te houdenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:38 schreef Dynabite het volgende:
Syl maakt tv, ze beweegt.
Verwacht je nu werkelijk dat de redactie IETS doet aan Brian of Amanda of Jaap ???quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:38 schreef Ashrak het volgende:
En Brian is weer zonder schade overal doorheengekomen ....
Enige ruggegraat had ik toch wel mooi gevonden.
ik wil het hier, is veel leukerquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom gezellig hierheen [SC # 28] Met weer Schnitzel op het menu!
of wil je ruzie maken kom dan daarheen [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Tot DGK zelf belt en roept, kunnen jullie langs komen omdat hier de boel uit de hand loopt? Er word iemand gediscrimineerd
Daar komt de politie wel voor (is hun werk) Ik denk ook niet dat ze kwamen voor het "telefoon werd opgehangen" verhaal. Hiervoor had kunnen worden teruggebeld of navragen bij de productie wat er gebeurde. Oftewel, in mijn ogen speelt DGK hier een smerig spelletje door het op te laten draven van de politie om vervolgens eric zover te krijgen dat hij geen aangifte doet.
Dan moet de she groep maar niet zo toegeeflijk zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:38 schreef Ashrak het volgende:
En Brian is weer zonder schade overal doorheengekomen ....
Enige ruggegraat had ik toch wel mooi gevonden.
dat is het spel, eend. Dat meent Huub vast niet echt (en terecht ook, want zo interessant zijn de punten niet, vraag me overigens af hoe je weet dat zijn punten valide zijn...)quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef PC eend het volgende:
ik heb nog een paar rotte eieren die gekleurd moeten worden...quote:
mag niet, is vervelend voor mensen die cossen lezen. EN het belangrijkste wordt Gertje BOOzzzzzquote:
De politie werkt niet zomaar mee aan een soap, hiervoor moeten wel strafbare feiten zijn gepleegd zoals het discrimineren van iemand. Dat is een reden om het terrein op te rijden en een praatje te maken met Eric. Mocht het om de telefoon gaan dan hadden ze in de villa willen kijken of het daar goed ging met iedereen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je schreef "het lijkt mij dat je dan naar de leiding stapt ipv de 'acteurs' ". Dat deed de politie wellicht maar daarna gingen ze naar de villa. En werkten dus mee aan de soap.
Een mens mag altijd hopen, maar het is gewoon teleurstellend om vast te stellen dat niet alle bewoners gelijk worden behandeld (lees: toepassing regels).quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Verwacht je nu werkelijk dat de redactie IETS doet aan Brian of Amanda of Jaap ???![]()
![]()
Huub had moeten doen wat er gisteren was gebeurd dan was hij weggeweest.
Onthoud maar eens alles wat er gezegd word door de aangever, zo goed als niet te doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
![]()
Waarom nam de politie toen ze er waren niet direct de aangifte op?
Ehm, HUUB wordt weer achterwege gelaten, terwijl hij met exact dezelfde dingen tegen Brian begon en Brian het slechts kopierde. Bovendien was het geen waarschuwing waard...Over hardleerst gesprokenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Verwacht je nu werkelijk dat de redactie IETS doet aan Brian of Amanda of Jaap ???![]()
![]()
Huub had moeten doen wat er gisteren was gebeurd dan was hij weggeweest.
Ik blijf het vreemd vinden, lijkt me toch logischer dat ze eerst contact opnemen met de organisatie om te vragen wat er aan de hand is en verder niet aan de soap willen meewerken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich maakt het de politie denk ik niet veel uit of het een filmset, een real life soap, of '"het gewone leven" is. Als ze het niet helemaal vertrouwen, gaan ze even een kijkje nemen. Ook op een filmset kan het uit de hand lopen immers.
Ik denk niet dat SHE zo maar toegeven ... ligt meer aan hoe het verkocht wordt "achter".quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moet de she groep maar niet zo toegeeflijk zijn.
Hoe kan je nu zo gaan praten als dominees en vannacht nog de politie laten komen.
Hier trapt toch geen een gek meer in.
Ga jij mij nu uitleggen wat spel is?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef proh het volgende:
[..]
dat is het spel, eend. Dat meent Huub vast niet echt (en terecht ook, want zo interessant zijn de punten niet, vraag me overigens af hoe je weet dat zijn punten valide zijn...)
Errric had gewoon geen zaak. Wanneer er echt gediscrimineerd zou worden of een andere wet overtreden dan komt de politie echt wel in actie. Of ze dat achter nu kunnen regelen of nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Onthoud maar eens alles wat er gezegd word door de aangever, zo goed als niet te doen
ik denk dat hiervoor Eric naar het bureau had moeten gaan waar de computer etc staat. Dit zou wel lastig zijn geweest voor de productie om dit meteen uit te voeren oid.
Ja ga lekker ruzie maken nog.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ehm, HUUB wordt weer achterwege gelaten, terwijl hij met exact dezelfde dingen tegen Brian begon en Brian het slechts kopierde. Bovendien was het geen waarschuwing waard...Over hardleerst gesproken![]()
Geloof me ... de politie komt echt niet meer voor alle aangiftes naar de plaats van het delict (of aan huis).quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Errric had gewoon geen zaak. Wanneer er echt gediscrimineerd zou worden of een andere wet overtreden dan komt de politie echt wel in actie. Of ze dat achter nu kunnen regelen of niet
leg mij eens uit waarom Eric geen zaak heeft? (met andere woorden, lees het artikel nog eens door...)quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Errric had gewoon geen zaak. Wanneer er echt gediscrimineerd zou worden of een andere wet overtreden dan komt de politie echt wel in actie. Of ze dat achter nu kunnen regelen of niet
Misschien heb je gelijk, maar ja, soms wil je toch een nuance aanbrengen. Stom hehquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga lekker ruzie maken nog.
Hun daar in die villa zitten weer zoete broodjes te bakken en hun act op te voeren.
En wij gaan ons hier druk maken om die lui.
Gek zijn we toch.
Dan moet hij weggaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat SHE zo maar toegeven ... ligt meer aan hoe het verkocht wordt "achter".
Daar ben ik dus best wel benieuwd naar.
Dat de discussie opgezet is mag wel duidelijk zijn.
Nu snap ik ook dat Huub zo teneergeslagen terugkwam na zijn "testy" (en scriptbespreking).
Hoe vaak moet hij de ongelijke toepassing van regels nog over zijn kant laten gaan. Hij neemt de waarschuwingen wel dat accepteert hij wel, maar hoe lang kan hij accepteren dat anderen de waarschuwingen niet krijgen ?
vechtpartij is prio 1, oftewel binnen 10 minuten aanwezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Geloof me ... de politie komt echt niet meer voor alle aangiftes naar de plaats van het delict (of aan huis).
Je mag al blij zijn dat als je melding maakt van een vechtpartij dat ze op komen dagen binnen een half uur.
Toen er bij ons ingebroken werd kwam de politie langs en nam de aangifte op die later werd toegestuurd. Nooit op het bureau geweest.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Onthoud maar eens alles wat er gezegd word door de aangever, zo goed als niet te doen
ik denk dat hiervoor Eric naar het bureau had moeten gaan waar de computer etc staat. Dit zou wel lastig zijn geweest voor de productie om dit meteen uit te voeren oid.
Lees het nog is een keertje, maar dan rustigquote:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hun daar in die villa zitten weer zoete broodjes te bakken en hun act op te voeren.
Gek zijn we toch.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gek zijn we toch.
Klinkt bekend iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En stiekem kijken we gewoon af en toe naar de streams en maken we ons druk om futiliteiten.
Maar Jaap heeft weer hele andere regels .. Jaap die tv maakt stelt al niet veel meer voor dan niets zeggen en/of doen, dus alles wat hij doet is eigenlijk een bonus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moet hij weggaan.
Ik zou me niet zo laten gebruiken als ik wist dat ik geen kans had.
En dat gelul en geslijm wat er net uit zijn mond kwam hoeft hij ook niet te zeggen.
jaap zegt toch ook niks en zit er ook nog in.
Is niet stom maar menselijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar ja, soms wil je toch een nuance aanbrengen. Stom heh![]()
Kom je ook in het 'BANJ' kamp?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De dicussies in de COS zijn sowieso de laatste tijd te triest voor woorden, een stelletje blinde Huub-fans tegen een paar mensen die alleen nog maar reageren omdat die Huub-fans zo blind zijn...
Het gros is niet eens anti-Huub maar gewoon anti-Huubvolgelingen...
En eerlijk gezegd ga ik ze steeds beter begrijpen.
Er is een verschil tussen een woning inbraak en een discriminatie aangifte waarbij de voorgeschiedenis moet worden verteld. Bij woning inbraak is schade aan het huis, pandomschrijving en gejatte spulletjes en tijden wanneer alles er nog was/wanneer het weg was genoeg. Bij discriminatie en bedreiging etc moet worden verteld waarom jij je gediscrimineerd voelt, hoe jij je gediscrimineerd voelt wat dit voor gevolg voor je heeft, wat er wanneer door wie gezegd is etc. Met een beetje verhaal ben je dan zeker 1,5 uur tot 2 uur bezig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:52 schreef Ifa het volgende:
[..]
Toen er bij ons ingebroken werd kwam de politie langs en nam de aangifte op die later werd toegestuurd. Nooit op het bureau geweest.
quote:
Pffff dat werd tijdquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is niet stom maar menselijk.
Maar als je goed gaat nadenken zijn we eigelijk gek.
Die lui in die villa hebben schijt aan ons en wij maken ons hier druk om hun.
We gaan zelfs de meest vreselijke dingen roepen of naar doen als iemand een ander leuk vind.
Ik ben goed wakker geschud.
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:
En toch geef ik antwoordquote:
Fair enough.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een woning inbraak en een discriminatie aangifte waarbij de voorgeschiedenis moet worden verteld. Bij woning inbraak is schade aan het huis, pandomschrijving en gejatte spulletjes en tijden wanneer alles er nog was/wanneer het weg was genoeg. Bij discriminatie en bedreiging etc moet worden verteld waarom jij je gediscrimineerd voelt, hoe jij je gediscrimineerd voelt wat dit voor gevolg voor je heeft, wat er wanneer door wie gezegd is etc. Met een beetje verhaal ben je dan zeker 1,5 uur tot 2 uur bezig.
Amanda! Welkom op Fok!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En toch geef ik antwoord![]()
Geef graag mijn mening en kwek graag overal tussendoor![]()
Sylvia dus,... dan vraag ik een stemming voor je aanquote:
Dank je Jaapquote:
Breng voortaan je nuance dan aan zonder taalfoutenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar ja, soms wil je toch een nuance aanbrengen. Stom heh![]()
Primaquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sylvia dus,... dan vraag ik een stemming voor je aan
ik stem tegen, zo geen unaniemiteit, Sylvia blijft!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sylvia dus,... dan vraag ik een stemming voor je aan
Waar is je zakelijkheid gebleven?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:06 schreef proh het volgende:
[..]
ik stem tegen, zo geen unaniemiteit, Sylvia blijft!
Meegedreven op de golven!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar is je zakelijkheid gebleven?![]()
Goh.quote:
Dan pak ik Mokum om jou te pakkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima![]()
Zelfs een meerderheidsstemming zal niet je niet lukken![]()
Het is weekend, ook al ben ik voor een 24uurs economie, nu even geen zakelijheid voor mij.quote:[..]
Waar is je zakelijkheid gebleven?![]()
I won't go with the flowquote:Meegedreven op de golven!
Tietuh!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
Bij gebrek aan Scanman....
[afbeelding]
Leg de She-fans even uit wat er verkeerd aan is voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik had deze kunnen verzinnen
Brian: "Ik heb hem niet verzind"
En nog erger: tussen Huub en Amanda ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef VirtualPOM het volgende:
Lijkt weer koek en ei tussen amanda en eric
Uhhh............Jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:23 schreef Soury het volgende:
Brian heeft lopen fucken met de verwarming . Leuk he ?![]()
Hallo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog erger: tussen Huub en Amanda ook
Het is net Amanda. Die stem schiet de hele avond ook al alle kanten op behalve de goede.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:24 schreef blomst het volgende:
Niets gemist dus vanavond
Is brian op een stang gevallen? dat heet komt er zo hoog uit.
Daar is iedereen het over eens denk ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is net Amanda. Die stem schiet de hele avond ook al alle kanten op behalve de goede.
Een aanslag op je oren.
LOL... dat zei ik net hier in huis ook ja. Ben je eindelijk van die walgelijkheid af, zit je nu met saaie bewoners.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo?
Ik zag jou vanmiddag posten dat het je allemaal veel te grof en ordinair werd, en dat het zo niet meer hoefde voor jou. Dus jij zou blij moeten zijn nu. De rust is wedergekeerd.
Hij wordt er in ieder geval niet moe vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian zegt het goed: dat ze (HE zonder S) uiteraard BANJ wakker hebben gehouden verscheidene nachten. Dit is wat hij terug doet, al is het niet veel![]()
kinds.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Zitten ze weer te blowen trouwens?
Zal me benieuwen wat voor effect het nu weer zal hebben. Of ze weer op oorlogspad gaan of snel in slaap vallen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het vrijdag-avond blowtje
[afbeelding]
OMG en dat hoofd erbij....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Net te laat gecapt, Amanda stopt haar luttekikkertje op z'n plaats onder de dekens
[afbeelding]
Ah! Daarom is Brain dus zo vrolijk!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Net te laat gecapt, Amanda stopt haar luttekikkertje op z'n plaats onder de dekens
[afbeelding]
Dus dat.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal me benieuwen wat voor effect het nu weer zal hebben. Of ze weer op oorlogspad gaan of snel in slaap vallen.
Slim, kan ie tenminste slapenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
Hij zegt dat hij nog iets moet doen... geen muziek vanavond. (maakt hij de dj set onklaar?)
Jeemig dat zie mijn moeder 15 jaar geledenquote:
Van een ander had ik het nog wel grappig gevonden, maar als brian iets doet komt er alleen maar walging omhoog.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:37 schreef Clank het volgende:
Brian: Ze kunnen dat ding vanavond niet aan de praat krijgen. Ik heb een trucje geleerd.. BAM.
Alles word geregeld via 'achter' zelfs de zonneschermen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze het raam niet gewoon openzetten?
Nee, kan maar op een minuscuul spleetje opengedrukt worden aan de onderkant. Met veel wringen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze het raam niet gewoon openzetten?
Brian kan dus nu gewoonweg 7 dagen niets bewerkstelligen bij Amanda.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:38 schreef Clank het volgende:
De hondjes van Amanda slapen onder de dekens.
Wellicht het hondje wel bij Brianquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Brian kan dus nu gewoonweg 7 dagen niets bewerkstelligen bij Amanda.
Zal wel een warme douche zijn schat ik zo inquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zingt "Feeling hot hot hot" onder de douche
toen ik 6 was deed ik dat ook bij mijn lego electric setje zodat mijn broers er niet aan konden komen....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Dynabite het volgende:
Brian is goed bezig![]()
Dit heeft meer niveau dan midden in de nacht rietjes op iemands bed gooien.
nee hoor, zelfde niveau.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Dynabite het volgende:
Brian is goed bezig![]()
Eenschquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Dynabite het volgende:
Brian is goed bezig![]()
Terwijl Brian bezig is met z'n geniepige, verbitterde slimmigheidjes, zijn Huub, Eric en Sylvia lekker op bed een blowtje aan het roken. Zoals zo vaak kan HES het spel heel makkelijk los laten. Misschien dat het Brian zo ook een paar minuten lukt, als hij z'n pik weer in die trailersnol steekt die hij zelf eigenlijk ook veracht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Brian bij de dj tafel: Niks zal werken.. niks niks niks .. alleen een klein trucje.
Ooo..ik gooide altijd rietjes op mijn broer zijn bedquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:42 schreef patist het volgende:
toen ik 6 was deed ik dat ook bij mijn lego electric setje zodat mijn broers er niet aan konden komen....
topniveau
![]()
ook op 25 jarige leeftijd?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:45 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ooo..ik gooide altijd rietjes op mijn broer zijn bed![]()
Precies, zo zie ik het ook, alleen het komt niet uit mijn toetsenbordquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Terwijl Brian bezig is met z'n geniepige, verbitterde slimmigheidjes, zijn Huub, Eric en Sylvia lekker op bed een blowtje aan het roken. Zoals zo vaak kan HES het spel heel makkelijk los laten. Misschien dat het Brian zo ook een paar minuten lukt, als hij z'n pik weer in die trailersnol steekt die hij zelf eigenlijk ook veracht.![]()
Hij gebruikt die rietjes nu om zijn piemeltje in te stoppen.quote:
SOA-test??quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij gebruikt die rietjes nu om zijn piemeltje in te stoppen.
net als brainless in amanda's soliconen-lippen-punani?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brian heeft XXL condooms besteld hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft ie eigenlijk op z'n rug staan in 't Chinees ofzo, Brian?![]()
"Ingang" met een pijl naar beneden ........quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef Taurus het volgende:
Denk het, of Japans (in het Kanji dan)quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef Taurus het volgende:
Dat is een pleister voor zijn voetwratjequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian pakt meteen een condoom voor het hondje .......
[afbeelding]
Gniffelquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Ingang" met een pijl naar beneden ........
Yep, hij gebruikt weekcondooms. Als je het topje eraf knipt kun je ze de hele week omhouden.........quote:
Deze week wel, vorige week plakte hij ze nog op andere wratjes ..........quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is een pleister voor zijn voetwratje
Dus?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Ingang" met een pijl naar beneden ........
Neequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus?
Brain denkt ook dat ie kan zingen, dansen, acteren, leuk zijn, etc...
De redactie laat hem ook in die waan.
Dus de redactie bestelt gewoon XS en stopt die in een doosje waar XXL op staat.
Lijkt meer op twee ratten en een hondquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar Amanda zin in heeft, in bed met twee honden en een rat ........![]()
Een monddouche, een hogedruk waterstraal. Werkt een beetje zoals flossen, alleen met een waterstraal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is die waterpik trouwens? Ik hoorde net iets van gebit schoon houden op andere manier dan gewoon poetsen? Ik wil dat ook![]()
Hopelijk bijten de 2 honden de ballen van Brian eraf..voor zover aanwezig......quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nog maar één hond... er zit er een in zijn roepertquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus?
Brain denkt ook dat ie kan zingen, dansen, acteren, leuk zijn, etc...
De redactie laat hem ook in die waan.
Dus de redactie bestelt gewoon XS en stopt die in een doosje waar XXL op staat.
Ja wat was dat ook alweer ?quote:
Ja, ik geloof 't bijna niet. Ik hoop eigenlijk dat ze 'n grapje maakt.. Kom op zeg..quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:58 schreef Borga het volgende:
Het Errric discriminatie syndroom is besmettelijk, Huub heeft volgens SylviSAAI alle dyslectie patienten gediscrimineerd... Ze is er zo kwaad over dat ze is gaan slapen
Tevredenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor!
Is dit zo'n belspelletje dat je moet raden waar het hondje zitquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zouden ze nou echt dat hondje tweezijdig gebruiken ?
[afbeelding]
Nee, waar het hondje in zit...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is dit zo'n belspelletje dat je moet raden waar het hondje zit![]()
Conclusie: DGK mist ruggegraatquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub bevestigde dus net dat er naar aanleiding van wat er de afgelopen dagen gebeurd is géén sancties zullen volgen.
De achterliggende redenatie van de Febo was zo ongeveer: Iedereen was schuldig dan wel medeplichtig.
Kortom: Het is weer eens om van te kotsen!
Ik vindt het eigenlijk wel een vrij aardige zet van Breenlessquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:05 schreef Lieve het volgende:
LOCO PARA BROTHER MET ZIJN SPASTISCHE GEINTJES
Sylvia is gewoon een zeikwijf. Ze heeft een half jaar lang de schijn kunnen ophouden. Maar dat is nu voorbij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:01 schreef Lieve het volgende:
Sylvia je blijkt ook best een loeder zeg!
Het bommetje onder She is she
en ik zou brian Kubatzzzzzz zijn kotsbed uit stampen terwijl hij ligt te rampentampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |