*checkt slipjequote:Op donderdag 5 april 2007 22:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zijn alle vrouwen in de COS nou ook al gelijktijdig ongesteld?![]()
Neuh, ik heb ook nergens last vanquote:Op donderdag 5 april 2007 22:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zijn alle vrouwen in de COS nou ook al gelijktijdig ongesteld?![]()
dan kan het nog PMS zijn...quote:
Ik ben een van die gelukkigen die gewoon niet pms't!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan kan het nog PMS zijn...en eventueel ook nog wel gelijktijdig...
![]()
Smalend lachje?? Zelfgenoegzaamheid?? Tuurlijk..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, als ik eerlijk mag zijn... je 'discussie-' en reltechnieken vallen me een beetje tegen. Dat smalende lachje, die zelfgenoegzaamheid van de oudgediende, dat gelijkhebberige en die drang tot sturen... nee, ik had serieus meer van je verwacht.
"Trek" ik het aan?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe zou het nou komen dat jij een stel van die pisserige regeln**kers onder je hoede hebt, Gert![]()
Zou u dat even on-stream willen bewijzen?quote:
De mentalist is wel vaker van slag HOOR.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Waar haal jij trouwens het gore lef vandaan om in het tweede COS-topic dat jij ooit geopend hebt even de regels te gaan veranderen
Jij bent echt de grootste zwakzinnige die ik op fok heb mogen waarnemen de laatste jaren.quote:
Doe je dat ook bij die weerloze nertsjes die aan het bontjasje van Amanda zitten ?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag maar vast een ban voor mij aan, ik ga iedereen die de weerloze hondjes loopt af te zeiken persoonlijk aanvallen.
Zwakzinnige #2 komt zich ook even laten zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef zuidpaard het volgende:
De mentalist is wel vaker van slag HOOR.
doe een beetje rustig aan hoor peet, we kunnen jou niet missen hierquote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag maar vast een ban voor mij aan, ik ga iedereen die de weerloze hondjes loopt af te zeiken persoonlijk aanvallen.
Te laat.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef laffer het volgende:
[..]
doe een beetje rustig aan hoor peet, we kunnen jou niet missen hier![]()
niet zo opgefokt doen man en relativeer![]()
ik zie het nu pasquote:
Ja... we dachten dat je het niet aan zou kunnenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef laffer het volgende:
en het rellen is nu gestopt nu ik hier post?![]()
ik dacht al, een relletje wat ik niet aankanquote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... we dachten dat je het niet aan zou kunnen![]()
Tuurlijk niet, wat denk je niet van ons, de streams zijn gewoon interessanter dan een mogelijk relletje met een mod![]()
ik ben de hele dag geterorriseerd door een peuter. dus ik kan ook wel wat agressie kwijt.!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
De streams zijn nu saaaaaaaaaaaaaaaai, ik wil relluhhhhh
Mooi ik de hele dag door 2 pubers en een 9 jarige dus ik wil me agressie ook kwijtquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben de hele dag geterorriseerd door een peuter. dus ik kan ook wel wat agressie kwijt.!![]()
Ik ben er lekker niet!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi ik de hele dag door 2 pubers en een 9 jarige dus ik wil me agressie ook kwijt![]()
Waar is Pietje als je hem nodig hebt.![]()
nou vlieg op dan!quote:
tot je ramen er van springen...quote:
Dan ga je toch lekker naar huisquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tot je ramen er van springen...en nou moet het echt afgelopen zijn want ik ben er HELEMAAL klaar mee!
![]()
omdat jij het zegt? zal ik je in de pan hakken, piepkuiken!quote:
Ga jij koffie zetten en de libelle lezen van achter de vingerplanten!!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat jij het zegt? zal ik je in de pan hakken, piepkuiken!![]()
tjonge, de libelle is wel een dingetje van je hè?? hoe weet je zo goed wat de doelgroep is?? ervaring??quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij koffie zetten en de libelle lezen van achter de vingerplanten!!!!
Volgens mij heb jij wel zin in een triootje!!!!!! Nou dream on en zout nou maar weer op, ga spelen met je roze dildoquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik zie hier een heftige lesbische love-affair opbloeien!
Als jullie beloven dat jullie wel caps posten van alle erotische highlights zal ik jullie met rust laten.![]()
Maar wel ontopic blijven, anders rot je maar op naar de Loverscorner.![]()
in your dreams hon...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik zie hier een heftige lesbische love-affair opbloeien!
Als jullie beloven dat jullie wel caps posten van alle erotische highlights zal ik jullie met rust laten.![]()
Maar wel ontopic blijven, anders rot je maar op naar de Loverscorner.![]()
Moet je geen paarden verzorgen dan?quote:
Ik was hier eerder dan jij schelequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Die is te laf die komt hier echt niet![]()
Schelen zijn de mooiste niet, maar worden wel het meest aangekekenquote:
Dat denk je maar omdat je alles dubbel zietquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Schelen zijn de mooiste niet, maar worden wel het meest aangekeken![]()
Niemand lust mij, ik ben een taaiequote:
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eend met vlieguren noemen wij dat... niet te vreten idd![]()
Als je nog ff zo doorgaat zie je dalijk sterretjes.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat denk je maar omdat je alles dubbel ziet![]()
Omdat je je gediscrimineerd voelt? Of omdat ik je ware identiteit onthuld heb??quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit kan echt niet![]()
Ik ga ff de politie bellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |